Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Prośba o napisanie 2 pluginów xD

Nowy Plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 21.03.2009 22:11

Pisze takiego dość ciekawego moda :D I przerabiam inne pluginy ale nie działa jak powinno :/
Mam taką prośbe:
1. Czy mógłby ktoś napisać najkrócej jak się da plugin który od razu po deadzie respawnuje gracze, chce aby jak najmniej to linijek zajmowało, pózniej tylko pokopiuje to mojego pluga te linijki xD bo chce aby mial taką funkcję.
2. Czy mógłby ktoś napisać króciótki plugin który podmieni model m4 na jakis inny i też bym prosi aby kodu było jak najmniej, tylko aby działało :D i też bym kawałki wkleił do swojego xD

Ps. ja jak przerabiałem inne pluginy to albo nie działało, albo po 1 rundzie był crash :( a jestem początkujący troszke :D
Ps2. proszę o szbką odp. i pozdrawiam. Of course poleci pomógł za każdy plugin ;) :blaga:
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 21.03.2009 22:19

1. http://amxx.pl/viewtopic.php?t=3265
  • +
  • -
  • 0

#3 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 21.03.2009 22:26

Miczu, dodałem to do pluginu i dalej sie nikt nie odradzał :( juz to próbowałem :?
nawet tylko to skompilowałem i tez nic :/
  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 21.03.2009 22:38

emblaze, tam jest kod co odradza, ty musisz to dac w takim momencie ktory potrzebujesz - czyli krotko po smierci ;>
  • +
  • -
  • 0

#5 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 22.03.2009 07:30

Miczu, robie to na różne sposoby i nie działa :( może mógłbyś napisać jakiś krótki plugin demonstrujący ^^ może skapuje :D
  • +
  • -
  • 0

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 22.03.2009 09:07

Lepiej dla ciebie bylo by pokazac w jaki sposob ty prowales uzyc tego kodu i najwyzej wskazac blad - tak bys sie czegos nauczyl (lepiej sie pamieta poprawke do tego co sie umie niz uczyc sie na pamiec nowej metody).
  • +
  • -
  • 0

#7 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 22.03.2009 09:19

Nie będziesz się śmiać ?? ;>

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta> 
#include <cstrike>

#define PLUGIN "New Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Author"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
	
}

public DeathMsg() 
{ 
    new kid = read_data(1)    //zabujca 
    
    new vid = read_data(2)    // ofiara 
    
    new hs = read_data(3)    // HeadShot (1 == true) 
    
    new weapon[64]        
    read_data(4,weapon,63)    //krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ ) 

    //code 
}

public respawn_player(id) 
{      
    if (!is_user_connected(id) || is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)         return; 

    set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE) 
    dllfunc(DLLFunc_Think, id) 

     if (is_user_bot(id) && pev(id, pev_deadflag) == DEAD_RESPAWNABLE) 
     { 
         dllfunc(DLLFunc_Spawn, id) 
     } 
}

public deatch (id) {
	if(DeatchMsg)
	{
         set_task(2.0, "respawn_player", read_data(2)); 
	}
}

  • +
  • -
  • 0

#8 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 22.03.2009 09:27

public deatch (id) - gdzie to masz wywolane bo nie widze :P
  • +
  • -
  • 0

#9 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 22.03.2009 09:38

set_task(2.0, "respawn_player", read_data(2));

chyba to no nie xD
  • +
  • -
  • 0

#10 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 22.03.2009 11:09

masz odwolanie do respawna w funkcji do ktorej nic sie nie odwoluje ;>
  • +
  • -
  • 0

#11 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 22.03.2009 11:33

xD ;> powiedz jaśniej jak to zrobić xD albo pokaż xD

A te modele to bym chciał oddzielne dla T i CT :)
  • +
  • -
  • 0

#12 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 22.03.2009 14:02

zacznijmy od tego że pewnie miało być death a nie deatch ^^

a tak ogólnie chodzi o to że nic nie odpala tej funkcji:

public deatch (id) {
if(DeatchMsg)
{
set_task(2.0, "respawn_player", read_data(2));
}
}


ona tak sobie istnieje w kodzie i nic robić nie będzie dopóki nie umieścisz gdzieś w kodzie odwołania do niej. Np w miejscu //code jakbyś dał deatch(vid).
W ogóle jakoś to dziwnie napisane. Nie chodziło ci przypadkiem o coś takiego:
public DeathMsg()
{
    new kid = read_data(1)    //zabujca
   
    new vid = read_data(2)    // ofiara
   
    new hs = read_data(3)    // HeadShot (1 == true)
   
    new weapon[64]       
    read_data(4,weapon,63)    //krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ )

    set_task(2.0, "respawn_player", vid);
}

public respawn_player(id)
{     
    if (!is_user_connected(id) || is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)         return;

    set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE)
    dllfunc(DLLFunc_Think, id)

     if (is_user_bot(id) && pev(id, pev_deadflag) == DEAD_RESPAWNABLE)
     {
         dllfunc(DLLFunc_Spawn, id)
     }
}

  • +
  • -
  • 0

#13 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 22.03.2009 14:26

dobra dzięki wam respawn juz działa :D

A teraz chciałbym jeszcze podmiane modelu :]

np chce coś takiego, że jak mam m4 to ma inny model. Bo tego też nie umie zbytnio zrobić ;) ;>
  • +
  • -
  • 0

#14 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 22.03.2009 16:40

entity_set_string(id,EV_SZ_viewmodel,VIEW_model)
entity_set_string(id,EV_SZ_weaponmodel,PLAYER_model)
  • +
  • -
  • 0

#15 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 22.03.2009 18:59

może troche więcej napiszesz ?? :D Bo troche na razie nie kapuje po tej wypowiedzi :D ;>
  • +
  • -
  • 0

#16 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 22.03.2009 19:31

jak ja nie lubie takiego uczenia się czegoś 'wyrywkowo'. wklejasz funkcje do kodu i pytasz czemu nie działa - proste bo nie została wywołana. wg. mnie bez podstaw c++ nie ma co brać się za naukę języków pokrewnych do niego.
  • +
  • -
  • 0

#17 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 22.03.2009 21:38

darkman, i dalej nie wiem co mam zrobić ;> To rozszerzy kto wypowiedź micza ?
  • +
  • -
  • 0

#18 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 22.03.2009 21:40

Pobaw sie plugiem m_eel gdy masz ustawionego gracza. Powinienes sie duzo nauczyc o entitach.
  • +
  • -
  • 0

#19 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 22.03.2009 21:41

;> troche czarna magia xD poszukam takiego pluga ^^ a mógłbyś dokładniej tu coś powiedzieć o podmienianiu modelu broni ??

@Edit: obejrzałem ten plug i zbytnio dużo z niego nie wiem :? moze bym coś skapował jakby kto zrobił krótki plugin którego funkcją jest jedynie podmienic model np. m4 :D
  • +
  • -
  • 0

#20 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 22.03.2009 22:34

Pobaw sie -> uruchom na serwerze
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych