Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z dodawaniem klas

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 chilloutxd

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:46
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 19.06.2012 10:38

Witam.

Kolejny mój problem polega na dodwaniu klas do nowego cod moda.

A więc tak ... czytałem mnóstwo poradników m.in na amxx.pl / c*******.** i wiele wiele innych.

I wszędzie wyczytałem że dodaje się klase tak jak plugin ... typu że plik amxx dodajemy do plugins a sma do scripting i dopisujemy do cod-plugins.ini i cod_frakcje.ini ... ale jeśli u mnie tak robie to niestety nie daje i nawet jak chce zmienić klase np nozownik zeby zamiast w polakach byl w rosjanach to przerzucam go ale on i tak dalej jest w polakach

dodaje tu 3 pliki

-cod-frakcje.ini
-cod-plugins.ini
-QTM_CodMod.sma

Ps. Klase którą nową dodałem to Astronauta zassana z tego forum .. i nie wiem czy tam w silniku jest cos takiego ze sa tylko te frakcje Rosjanie,Polacy,Najemnicy,Amerykanie i są dodane tylko te klasy czy co bo nie wiem za pomoc wielki ++++++++++++++++

Prosiłbym o szybka odpiwedz... i przepraszam za spam

Załączone pliki


Dołączona grafika



Zapraszam na Cs-GzF.net.pl


#2 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 19.06.2012 15:30

zapodaj codclass_astronauuta.sma + przeczytaj to http://amxx.pl/topic...ow-w-codmodzie/
  • +
  • -
  • 1

#3 chilloutxd

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:46
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 19.06.2012 15:37

Zaponałem się zrobiłem tak samo tutaj masz .sma tej klasy .







#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <codmod>
#include <xs>
#include <ColorChat>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Astronauta";
new const opis[] = "Kazdy skok ma inny (od 150 do 650 unitow/sec).Ma no recoila.Dostaje deagle i he.";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;

new Float: cl_pushangle[33][3]


const WEAPONS_BITSUM = (1<<CSW_KNIFE|1<<CSW_HEGRENADE|1<<CSW_FLASHBANG|1<<CSW_SMOKEGRENADE|1<<CSW_C4)
//Tutaj wyzej nic nie zmieniaj


public plugin_init()
{
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
new weapon_name[24]
for (new i = 1; i <= 30; i++)
{
if (!(WEAPONS_BITSUM & 1 << i) && get_weaponname(i, weapon_name, 23))
{
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, weapon_name, "fw_Weapon_PrimaryAttack_Pre")
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, weapon_name, "fw_Weapon_PrimaryAttack_Post", 1)
}
}


}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "^x01[^x04 %s^x01 ] Ta klasa zostala stworzona przez:^x03 TheEvten'a", nazwa);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public client_PreThink(id)
{
if(ma_klase[id]==true){

if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE

if((get_user_button(id) & IN_JUMP) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_JUMP))
{
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
new waterlvl = entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel)

if (!(flags & FL_ONGROUND))
return PLUGIN_CONTINUE
if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if (waterlvl > 1)
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:fVelocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, fVelocity)
fVelocity[2] += random_float(150.0 ,650.0)

entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, fVelocity)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public fw_Weapon_PrimaryAttack_Post(entity)
{
new id = pev(entity, pev_owner)

if (ma_klase[id]==true)
{
new Float: push[3]
pev(id, pev_punchangle, push)
xs_vec_sub(push, cl_pushangle[id], push)
xs_vec_mul_scalar(push, 0.0, push)
xs_vec_add(push, cl_pushangle[id], push)
set_pev(id, pev_punchangle, push)
return HAM_IGNORED;
}
return HAM_IGNORED;
}

public fw_Weapon_PrimaryAttack_Pre(entity)
{
new id = pev(entity, pev_owner)

if (ma_klase[id]==true)
{
pev(id, pev_punchangle, cl_pushangle[id])
return HAM_IGNORED;
}
return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik chilloutxd edytował ten post 19.06.2012 15:40

Dołączona grafika



Zapraszam na Cs-GzF.net.pl


#4 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 19.06.2012 15:42

zapoznaj sie z tym tutkiem (#2 post) : http://amxx.pl/topic...kcji-2-sposoby/ , i edytuj silnik ...
  • +
  • -
  • 1

#5 chilloutxd

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:46
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 19.06.2012 17:18

Dobra pomogłeś ale mam teraz inny problem ponieważ te klasy co były w tym cod modzien nie działają tylko Astronauta ... tu masz przykładowo jedne sma np klasy Speedhacker powiedz co musze zrobic jesli mozesz bo nie wiem ;/





/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Speedhacker";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM), nie slychac jego krokow";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = -10;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 1);
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 0);
ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
}

Dołączona grafika



Zapraszam na Cs-GzF.net.pl


#6 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 19.06.2012 18:19

zwroc uwage na wielkosc liter
  • +
  • -
  • 1

#7 chilloutxd

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:46
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 19.06.2012 21:17

hmmm ... do konca nie rozumiem ale ze w cod_frakcje.ini musza byc [klasa]Speedhacker[frakcja]Premium ? bo jesli tak to tak dalem i tez nie dziala :( czy o coś innego chodzi ??

Dołączona grafika



Zapraszam na Cs-GzF.net.pl


#8 chilloutxd

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:46
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 20.06.2012 18:10

dont the pro prosił bym cię o pomoc :) z tym wyżej

Dołączona grafika



Zapraszam na Cs-GzF.net.pl


#9 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 20.06.2012 18:27

jak dobrze zrobisz to bedzie dzialac, uwierz mi
  • +
  • -
  • 1

#10 chilloutxd

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:46
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 20.06.2012 18:38

a możesz mi powiedzieć co robie źle bo kombinuje i kombinuje :(( ... tylko dać przykład gdzie i co mam zmienić :)

proszę.

Dołączona grafika



Zapraszam na Cs-GzF.net.pl


#11 chilloutxd

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:46
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 20.06.2012 19:42

jak dobrze zrobisz to bedzie dzialac, uwierz mi


a możesz powiedzieć co jest źle ? tylko o tyle przepraszam że spamuje ale niestety nie ogarnołem jak usunac post wyzej :)

Dołączona grafika



Zapraszam na Cs-GzF.net.pl


#12 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 20.06.2012 21:34

pamietaj, zamiast :
[klasa]admiral[frakcja]Rosjanie

ma byc
[klasa]Admiral[frakcja]Rosjanie

  • +
  • -
  • 0

#13 chilloutxd

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:46
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 20.06.2012 22:00

pamietaj, zamiast :

[klasa]admiral[frakcja]Rosjanie

ma byc
[klasa]Admiral[frakcja]Rosjanie


jak nie działało tak nie działa :(

Dołączona grafika



Zapraszam na Cs-GzF.net.pl


#14 chilloutxd

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:46
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 24.06.2012 13:58

dobra ogarnolem temat do zamkniecia.

Dołączona grafika



Zapraszam na Cs-GzF.net.pl


#15 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 24.06.2012 18:38

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych