Monety v2 - niedziałające
danie(L)
18.06.2012
Stosowałem , tej oto modyfikacjii :
[CoD Stary] Monety v2 - Poradniki, Łatki oraz Pluginy - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Robiłem wg. poradnika, aż nawet 5 razy i ciągle wyskakiwały mi takie błędy:
Error: Undefined symbol "pluginy_klas" on line 2877 Error: Expected token: ";" , but found "]" on line 2877 Error: Invalid expression, assumed zero on line 2877 Error: Too many error messages on one line on line 2877 Warning: Expression has no effect on line 2877
public tam gdzie występuje błąd:
public UstawNowaKlase(id) { new ret; new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_disabled", FP_CELL, FP_CELL); ExecuteForward(forward_handle, ret, id, klasa_gracza[id]); DestroyForward(forward_handle); forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[nowa_klasa_gracza[id]], "cod_class_enabled", FP_CELL, FP_CELL); ExecuteForward(forward_handle, ret, id, nowa_klasa_gracza[id]); DestroyForward(forward_handle); if(ret == 4) { klasa_gracza[id] = 0; return PLUGIN_CONTINUE; } ExecuteForward(klasa_zmieniona, ret, id, klasa_gracza[id]); if(ret == 4) { klasa_gracza[id] = 0; return PLUGIN_CONTINUE; } klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id]; nowa_klasa_gracza[id] = 0; WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); UstawPerk(id, perk_gracza[id], wartosc_perku_gracza[id], 0); return PLUGIN_CONTINUE; }
Linijka w tym publicu gdzie wyskakuje błąd (2877):
new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_disabled", FP_CELL, FP_CELL);
Za pomoc wynagrodzę "+" , Dzięki
dasiek
22.06.2012
Daj Całe SMA coda.
danie(L)
22.06.2012
case 0:
{
new koszt = 100
if(monety[id] >= koszt)
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
else
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 500 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=500;
}
}
Zrobiłem juz monety , ale teraz jest cos w sklepie zryte np. Kupuje te monety , mam 0 monet to mi daje expa...
Jak to naprawic?
Dziku
23.06.2012
case 0:
{
new koszt = 100
if(monety[id] >= koszt)
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
else
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 500 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=500;
}
}
Powinno to wyglądać tak
case 0:
{
new koszt = 100
if(monety[id] >= koszt)
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 500 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=500;
else
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
}
}
Użytkownik misiekcrpv edytował ten post 23.06.2012 10:04
danie(L)
23.06.2012
Warning: Loose indentation on line 518
Warning: Loose indentation on line 519
Warning: Loose indentation on line 529
Warning: Loose indentation on line 530
Warning: Loose indentation on line 540
Warning: Loose indentation on line 541
Error: Invalid expression, assumed zero on line 519
Error: Invalid expression, assumed zero on line 530
Error: Invalid expression, assumed zero on line 541
To te linijki :
519 else
530 else
541 else
Cały kod:
public SklepM_Handle(id,menu,item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
new koszt = 100
if(monety[id] >= koszt)
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 500 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=500;
else
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
}
}
case 1:
{
new koszt = 50
if(monety[id] >= koszt)
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 200 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=200;
else
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
}
}
case 2:
{
new koszt = 30
if(monety[id] >= koszt)
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 100 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=100;
else
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Jak to naprawic ? Pomocy; (
Użytkownik danie(L) edytował ten post 23.06.2012 11:04
Dziku
23.06.2012
public SklepM_Handle(id,menu,item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
new koszt = 100
if(monety[id] >= koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 500 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=500;
}
else
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
}
case 1:
{
new koszt = 50
if(monety[id] >= koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 200 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=200;
}
else
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
}
case 2:
{
new koszt = 30
if(monety[id] >= koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 100 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=100;
}
else
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
danie(L)
23.06.2012
Nie mam monet , nie mogę kupic..
Gdy mam monety mogę kupic ale po kupnie nie odejmuje monet i se kupuje ile chce..
Dziku
23.06.2012
public SklepM_Handle(id,menu,item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
new koszt = 100
if(monety[id] >= koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 500 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=500;
monety[id] -=100;
}
else
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
}
case 1:
{
new koszt = 50
if(monety[id] >= koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 200 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=200;
monety[id] -=50;
}
else
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
}
case 2:
{
new koszt = 30
if(monety[id] >= koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 100 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=100;
monety[id] -=30;
}
else
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik misiekcrpv edytował ten post 23.06.2012 12:51
Dziku
23.06.2012
public SklepM_Handle(id,menu,item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
new koszt = 100
if(monety[id] >= koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 500 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=500;
monety[id] -= koszt;
}
else
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
}
case 1:
{
new koszt = 50
if(monety[id] >= koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 200 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=200;
monety[id] -= koszt;
}
else
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
}
case 2:
{
new koszt = 30
if(monety[id] >= koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 100 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=100;
monety[id] -= koszt;
}
else
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Byłoby to o tyle bardziej optymalne, że w przypadku zwiększenia tablicy nie trzeba by było samodzielnie zmieniać poszczególnych wartości. Jeśli post wnosi nie wiele do tematu proszę moderatora o usunięcie go.