Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Monety v2 - niedziałające

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 danie(L)

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.06.2012 14:54

Witam,
Stosowałem , tej oto modyfikacjii :
[CoD Stary] Monety v2 - Poradniki, Łatki oraz Pluginy - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Robiłem wg. poradnika, aż nawet 5 razy i ciągle wyskakiwały mi takie błędy:

Error: Undefined symbol "pluginy_klas" on line 2877
Error: Expected token: ";" , but found "]" on line 2877
Error: Invalid expression, assumed zero on line 2877
Error: Too many error messages on one line on line 2877
Warning: Expression has no effect on line 2877

public tam gdzie występuje błąd:
public UstawNowaKlase(id)
{
		new ret;
				
		new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_disabled", FP_CELL, FP_CELL);
		ExecuteForward(forward_handle, ret, id, klasa_gracza[id]);
		DestroyForward(forward_handle);
				
		forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[nowa_klasa_gracza[id]], "cod_class_enabled", FP_CELL, FP_CELL);
		ExecuteForward(forward_handle, ret, id, nowa_klasa_gracza[id]);
		DestroyForward(forward_handle);
		
		
		if(ret == 4)  
		{
				klasa_gracza[id] = 0;
				return PLUGIN_CONTINUE;
		}

		ExecuteForward(klasa_zmieniona, ret, id, klasa_gracza[id]);
		
		if(ret == 4)	
		{
				klasa_gracza[id] = 0;
				return PLUGIN_CONTINUE;
		}
		
		klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
		nowa_klasa_gracza[id] = 0;
		
		WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
		UstawPerk(id, perk_gracza[id], wartosc_perku_gracza[id], 0);
		return PLUGIN_CONTINUE;
}

Linijka w tym publicu gdzie wyskakuje błąd (2877):
new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_disabled", FP_CELL, FP_CELL);


Za pomoc wynagrodzę "+" , Dzięki ;)
  • +
  • -
  • 0

#2 danie(L)

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.06.2012 12:39

Pomoże ktoś ?:)
  • +
  • -
  • 0

#3 danie(L)

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.06.2012 07:06

Pomoże ktos ?..
  • +
  • -
  • 0

#4 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 22.06.2012 07:26

na pewno jest mowa tu o STARYM CODZIE? Kod wygląda mi na nowy cod.

Daj Całe SMA coda.
  • +
  • -
  • 0

#5 danie(L)

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.06.2012 20:55

case 0:
{
new koszt = 100
if(monety[id] >= koszt)
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
else
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 500 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=500;
}
}


Zrobiłem juz monety , ale teraz jest cos w sklepie zryte np. Kupuje te monety , mam 0 monet to mi daje expa...


Jak to naprawic?
  • +
  • -
  • 0

#6 Dziku

    Pomocny

  • Przyjaciel

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 23.06.2012 09:49

Masz na odwrót zapisaną funkcję.


case 0:
{
new koszt = 100
if(monety[id] >= koszt)
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
else
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 500 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=500;
}
}


Powinno to wyglądać tak


case 0:
{
new koszt = 100
if(monety[id] >= koszt)
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 500 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=500;
else
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
}
}

Użytkownik misiekcrpv edytował ten post 23.06.2012 10:04

  • +
  • -
  • 0

#7 danie(L)

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.06.2012 11:02

To teraz przy kompilacji wyskakują mi takie błędy i kilka warningów :

Warning: Loose indentation on line 518
Warning: Loose indentation on line 519
Warning: Loose indentation on line 529
Warning: Loose indentation on line 530
Warning: Loose indentation on line 540
Warning: Loose indentation on line 541
Error: Invalid expression, assumed zero on line 519
Error: Invalid expression, assumed zero on line 530
Error: Invalid expression, assumed zero on line 541

To te linijki :

519 else
530 else
541 else


Cały kod:

public SklepM_Handle(id,menu,item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
new koszt = 100
if(monety[id] >= koszt)
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 500 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=500;
else
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
}
}
case 1:
{
new koszt = 50
if(monety[id] >= koszt)
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 200 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=200;
else
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
}
}
case 2:
{
new koszt = 30
if(monety[id] >= koszt)
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 100 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=100;
else
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Jak to naprawic ? Pomocy; (

Użytkownik danie(L) edytował ten post 23.06.2012 11:04

  • +
  • -
  • 0

#8 Dziku

    Pomocny

  • Przyjaciel

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 23.06.2012 11:45

Spróbuj tak

public SklepM_Handle(id,menu,item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
new koszt = 100
if(monety[id] >= koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 500 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=500;
}
else
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
}
case 1:
{
new koszt = 50
if(monety[id] >= koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 200 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=200;
}
else
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
}
case 2:
{
new koszt = 30
if(monety[id] >= koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 100 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=100;
}
else
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#9 danie(L)

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.06.2012 12:29

Okey, nie ma błędów ale teraz jest tak:

Nie mam monet , nie mogę kupic..
Gdy mam monety mogę kupic ale po kupnie nie odejmuje monet i se kupuje ile chce..
  • +
  • -
  • 0

#10 Dziku

    Pomocny

  • Przyjaciel

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 23.06.2012 12:50

A teraz?


public SklepM_Handle(id,menu,item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
new koszt = 100
if(monety[id] >= koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 500 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=500;
monety[id] -=100;
}
else
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
}
case 1:
{
new koszt = 50
if(monety[id] >= koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 200 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=200;
monety[id] -=50;
}
else
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
}
case 2:
{
new koszt = 30
if(monety[id] >= koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 100 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=100;
monety[id] -=30;
}
else
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik misiekcrpv edytował ten post 23.06.2012 12:51

  • +
  • -
  • 1

#11 Dziku

    Pomocny

  • Przyjaciel

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 23.06.2012 14:59

Widzę, że nie mogę edytować posta, bo dostałem + ale myślę jednak, że lepsza była by kombinacja


public SklepM_Handle(id,menu,item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
new koszt = 100
if(monety[id] >= koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 500 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=500;
monety[id] -= koszt;
}
else
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
}
case 1:
{
new koszt = 50
if(monety[id] >= koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 200 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=200;
monety[id] -= koszt;
}
else
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
}
case 2:
{
new koszt = 30
if(monety[id] >= koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 100 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=100;
monety[id] -= koszt;
}
else
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Byłoby to o tyle bardziej optymalne, że w przypadku zwiększenia tablicy nie trzeba by było samodzielnie zmieniać poszczególnych wartości. Jeśli post wnosi nie wiele do tematu proszę moderatora o usunięcie go.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych