Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

plugin autoteamswitch.amxx


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Revil

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:206
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 18.06.2012 06:02

Chciałbym ustawić

Gramy do wygrania przez jeden zespół 12 rund
CT prowadzi X
, TT prowadzi Y
Zmiana może nastąpić już za Z rund.





SMA






/********************************************************************************
* Auto Team Switch Every X Rounds By *
* *
* Author: nikhilgupta345 *
* ------------------------------------------------------------------------ *
* Info: *
* This plugin allows you to switch sides of teams every set number *
* of rounds. Also gives a command to restart the number of rounds played. * *
* ------------------------------------------------------------------------ *
* Cvars: *
* amx_atsrounds - sets the number of rounds before a team switch occurs. *
* ------------------------------------------------------------------------ *
* Commands: *
* amx_roundrestart - restarts the number of rounds that have been played. *
* say /roundnumber - displays the amount of rounds that have been played. *
* ------------------------------------------------------------------------ *
* Credits: *
* Nextra - Giving suggestions and making the code more efficient. *
* Tirant - Giving suggestions as well and providing code for the delay. *
* Connormcleod - Final suggestions on optimizing code. *
* ------------------------------------------------------------------------ *
* Changelog: *
* v1.0 - Initial release *
* v1.01 - Fixed Bugs - Optimized Code *
* v1.1 - Fixed crashing with certain amount of people. *********************************
* v1.1.1 - Added new client command - /roundnumber, which displays the amount of rounds that have passed. *
* v1.2 - Further optimized. Changed name of cvar to make it easier to remember. Added comments. *
* *
* Plugin Main Thread: http://forums.allied...d.php?p=1288262 *
* *
****************************************************************************************************************/

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Auto Team Switcher"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "nikhilgupta345"

#pragma semicolon 1

new roundnumber = 0;
new Atsround;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_clcmd( "say /roundnumber", "sayRound" );
register_concmd( "amx_roundrestart", "restartnumber", ADMIN_KICK );

register_logevent( "roundend", 2, "1=Round_End" );
register_event( "TextMsg","restart","a","2&#Game_C", "2&#Game_W" ); // Event for "Game Commencing" TextMsg and "Game Will Restart in X Seconds" TextMsg

Atsround = register_cvar( "amx_atsrounds", "15" );

}

public sayRound( id )
{
client_print( id, print_chat, "The current round is %i.", roundnumber );
return PLUGIN_HANDLED;
}

public roundend()
{
roundnumber++;

if( roundnumber >= get_pcvar_num( Atsround ) )
{
new players[32], num;
get_players( players, num );

for( new i; i < num; i++ )
add_delay( players[i] ); // Prevent Server Crash with a lot of people.

}
}


public restartnumber( id, level, cid )
{
if( !cmd_access( id, level, cid, 1 ) )
return PLUGIN_HANDLED;

roundnumber = 0;
return PLUGIN_HANDLED;
}

public restart( id )
{
roundnumber = 0;
return PLUGIN_HANDLED;
}

public changeTeam( id )
{
switch( cs_get_user_team( id ) )
{
case CS_TEAM_CT: cs_set_user_team( id, CS_TEAM_T );

case CS_TEAM_T: cs_set_user_team( id, CS_TEAM_CT );
}

roundnumber = 0;
}

add_delay( id )
{
switch( id )
{
case 1..7: set_task( 0.1, "changeTeam", id );
case 8..15: set_task( 0.2, "changeTeam", id );
case 16..23: set_task( 0.3, "changeTeam", id );
case 24..32: set_task( 0.4, "changeTeam", id );
}


  • +
  • -
  • 0

#2 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 18.06.2012 13:41

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod X > Pytania

do

Scripting AMXX > Pytania
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych