Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.06.2012 19:37
Witam
Mam problem z itemem... dokładniej chodzi oto , że w rundzie można go używać bez ograniczeń. Jak mogę zmienić żeby item działał 1 raz na rundę lub po użyciu itemu ten zaś automatycznie by się wyrzucał ?
Pozdrawiam.
Mam problem z itemem... dokładniej chodzi oto , że w rundzie można go używać bez ograniczeń. Jak mogę zmienić żeby item działał 1 raz na rundę lub po użyciu itemu ten zaś automatycznie by się wyrzucał ?
Pozdrawiam.
#2
Napisano 18.06.2012 17:29
odświeżam
#3
Napisano 18.06.2012 17:45
Po użyciu w kodzie dodaj
albo
UsunPrzedmiot(id)
albo
client_cmd(id,"say /drop")
#4
Napisano 18.06.2012 18:52
A żeby można było użyć 1 raz na rundę ?
#5
Gość_21977_*
Napisano 18.06.2012 19:10
Tablica globalna o 33 komórkach i typu boolowskiego.
ustawiana na false na początku rundy, a po użyciu przedmiotu na true.
Przed użyciem sprawdzane, czy false, jeśli tak to przedmiot jest użyty i ustawiany na true, jeśli true, to nic się nie dzieje / ew. komunikat o możliwości użycia itemu tylko raz na rundę.
ustawiana na false na początku rundy, a po użyciu przedmiotu na true.
Przed użyciem sprawdzane, czy false, jeśli tak to przedmiot jest użyty i ustawiany na true, jeśli true, to nic się nie dzieje / ew. komunikat o możliwości użycia itemu tylko raz na rundę.
#6
Napisano 18.06.2012 19:14
To jak wyglądało by to w itemie ?
#7
Gość_21977_*
Napisano 18.06.2012 19:18
Poproszę o kod itemu, to napiszę.
#8
Napisano 18.06.2012 19:36
To proszę kod sma i chodzi mi o Timer żeby można było użyć 1 raz na rundę i działko orbitalne po użyciu żeby je wyrzucało

Załączone pliki
#9
Gość_21977_*
Napisano 18.06.2012 20:19
Timera możesz użyć tylko raz na rundę, a co do działka to nie jestem pewien, ale dałem UsunPrzedmiot(id); po użyciu działka.
codslow.sma 103,43 KB 42 Ilość pobrań
codslow.amxx


#10
Napisano 19.06.2012 16:34
Wszystko działa dziękuje 
Można zakmnąć

Można zakmnąć
#11
Gość_21977_*
Napisano 19.06.2012 17:05
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych