Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wie jakiś cziter, jak dodac funkcje do respawnu?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 czakos

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:5
Offline

Napisano 15.06.2012 15:15

Witajcie, wiecie jak dodać do tego kodu dodatkowo /respawn. Czyli oprocz tego ze samo odradza, dodać jeszcze reczne wpisywanie /respawn bo gracze którzy dopiero weszli nie moga się odrodzic.

#include <amxmodx>
#include <fun>

#define PLUGIN "Spawn"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "amxxx"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg","func_death","a")
}
public
func_death() set_task(0.5, "odrodzenie", read_data(2))

public
odrodzenie(a)
{
spawn(a)
client_print(a,print_center,"Zostales Ozywiony! Mozesz Grac ponownie!")
}

Plus z pewnością poleci.

Użytkownik czakos edytował ten post 15.06.2012 15:16

  • +
  • -
  • 0

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 15.06.2012 15:44

Automatyczna wiadomość



Ten temat został przeniesiony z forum


AMX Mod X > Problemy


do


Scripting AMXX > Pytania


  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.06.2012 16:16

Wie jakiś cziter

:huh:

ExecuteHam( [font=arial, sans-serif][size=1]Ham_CS_RoundRespawn , id )[/size][/font]

  • +
  • -
  • 0

#4 czakos

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:5
Offline

Napisano 15.06.2012 16:19

ale ta funkcja nie zapewni mi samego "/respawn". Jednak darkGL nie jesteś cheaterem.
  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.06.2012 17:09

nie jesteś cheaterem.

nadal nie wiem co to ma wspólnego z tematem

Wyciągnij stąd
http://amxx.pl/topic/8473-respawn/
  • +
  • -
  • 0

#6 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 15.06.2012 23:01

#include <amxmodx>
#include <fun>

#define PLUGIN "Spawn"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "amxxx"

#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= gMaxClients)
new gMaxClients;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg","func_death","a")
register_clcmd("say /respawn","respawn");
register_clcmd("say_team /respawn","respawn");
gMaxClients = get_maxplayers();
}
public func_death()
set_task(0.5, "odrodzenie", read_data(2))

public respawn(id){
if(IsPlayer(id) && is_user_connected(id) && !is_user_alive(id) && get_user_team(id)%3)
set_task(0.5, "odrodzenie", id);
}

public odrodzenie(id){
if(IsPlayer(id) && is_user_connected(id) && !is_user_alive(id) && get_user_team(id)%3){
spawn(id)
client_print(id,print_center,"Zostales Ozywiony! Mozesz Grac ponownie!")
}
}


Jednak polecam spawnować gracza podwójnie, np. w odstępie 0.5 sekundy (nieraz funkcja działa dopiero za drugim razem).




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych