Wie jakiś cziter, jak dodac funkcje do res...
czakos
15.06.2012
Witajcie, wiecie jak dodać do tego kodu dodatkowo /respawn. Czyli oprocz tego ze samo odradza, dodać jeszcze reczne wpisywanie /respawn bo gracze którzy dopiero weszli nie moga się odrodzic.
Użytkownik czakos edytował ten post 15.06.2012 15:16
Plus z pewnością poleci.#include <amxmodx>
#include <fun>
#define PLUGIN "Spawn"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "amxxx"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg","func_death","a")
}
public func_death() set_task(0.5, "odrodzenie", read_data(2))
public odrodzenie(a)
{
spawn(a)
client_print(a,print_center,"Zostales Ozywiony! Mozesz Grac ponownie!")
}
Użytkownik czakos edytował ten post 15.06.2012 15:16
Goliath
15.06.2012
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
do
DarkGL
15.06.2012
Wie jakiś cziter

ExecuteHam( [font=arial, sans-serif][size=1]Ham_CS_RoundRespawn , id )[/size][/font]
czakos
15.06.2012
ale ta funkcja nie zapewni mi samego "/respawn". Jednak darkGL nie jesteś cheaterem.
DarkGL
15.06.2012
nadal nie wiem co to ma wspólnego z tematemnie jesteś cheaterem.
Wyciągnij stąd
http://amxx.pl/topic/8473-respawn/
Gość_21977_* 15.06.2012
#include <amxmodx>
#include <fun>
#define PLUGIN "Spawn"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "amxxx"
#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= gMaxClients)
new gMaxClients;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg","func_death","a")
register_clcmd("say /respawn","respawn");
register_clcmd("say_team /respawn","respawn");
gMaxClients = get_maxplayers();
}
public func_death()
set_task(0.5, "odrodzenie", read_data(2))
public respawn(id){
if(IsPlayer(id) && is_user_connected(id) && !is_user_alive(id) && get_user_team(id)%3)
set_task(0.5, "odrodzenie", id);
}
public odrodzenie(id){
if(IsPlayer(id) && is_user_connected(id) && !is_user_alive(id) && get_user_team(id)%3){
spawn(id)
client_print(id,print_center,"Zostales Ozywiony! Mozesz Grac ponownie!")
}
}
Jednak polecam spawnować gracza podwójnie, np. w odstępie 0.5 sekundy (nieraz funkcja działa dopiero za drugim razem).