Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ANY] Dev Cmds (1.0) [15-Jun-2012]


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7178
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 15.06.2012 05:51

Thanks:
  • Dont Fear The Reaper - Helped testing and slay code for L4D2.
  • disawar1
  • bubbabyte
Commands: (require "z" root admin flag)
  • Plugins:

Code: sm_refresh // Refresh plugins (same as "sm plugins list").sm_renew // Unload and Refresh plugins (same as "sm plugins unload_all; sm plugins refresh").sm_unload // Unload all plugins (same as "sm plugins unload_all).

  • General:

Code: sm_round // Executes 'mp_restartgame 1' to restart roundsm_cheats // Toggles sv_cheats.sm_logit // Logs specified text to "sourcemod/logs/sm_logit.txt".sm_gametime // Displays the GetGameTime() float.sm_createent // Creates and removes the entity classname, reports success.

  • Cvars / Commands / Fake Client Command:

Code: sm_cv [value] // Get/Set cvar value without the notify flag. cv [value] // Get/Set cvar value without the notify flag.sm_e // Executes a cheat command. e // Executes a cheat command.sm_fcmd <#userid|name> // Executes a fake client command on the target you specify.

  • In-game View/Position stuff:

Code: sm_views // Saves your current position and eye angles.sm_viewr // Teleports you to the saved position and eye angles.sm_pos // Displays your position vector.sm_tel // Teleport yourself to the x y z vector specified.

  • Entity Info / Delete / Entity and Model Lists:

Code: sm_del // Deletes the entity your crosshair is over.sm_ent // Displays info about the entity your crosshair is over.sm_ente // Displays info about the entity you specify.sm_find // List entity indexes from the given classname.sm_box // Displays a beam box around the specified entity for 5 seconds.sm_count // Displays a list of all spawned entity classnames and count.sm_modlist // Saves a list of all the models used on the current map to "sourcemod/logs/models.txt".

  • Entity Properties - Prop_Data (sm_dump_datamaps) and Prop_Send (sm_dump_netprops):

Code: sm_prop [value] // Affects the entity you aim at.sm_propent [val] // Affects the specified entity.sm_propself [value] // Affects yourself.sm_propi [value] // Affects yourself.

  • Entity Inputs and Outputs:

Code: sm_input // Makes the entity you're aiming at accept an Input.sm_inputent // Makes the specified entity accept an Input.sm_inputme // Makes you accept an entity Input.sm_output // Watches the specified output on the entity aimed at.sm_outputent // Watches the specified entity and specified output.sm_outputme // Watches the specified output on yourself.sm_outputstop // Stops watching all entity outputs.

  • Particles:

Code: sm_part // Displays a particle you specify. Automatically removed after 5 seconds.sm_parti // Displays a particle where you are pointing. Automatically removed after 5 seconds.

  • L4D / L4D2 Specific:

Code: sm_lobby // Calls a vote (public command access).sm_ledge // Enables/Disables ledge hanging.sm_spit [#userid|name] // Toggles spitter goo dribble on self (with no args) or specified targets.sm_alloff // Toggles - AI director on/off, z_common_limit, sb_hold.sm_director // Toggles - AI director on/off.sm_hold // Toggles sb_hold - Stop the survivor bots moving but allows them to shootsm_halt // Toggles sb_stop - Stops the survivor bots from moving and shooting.sm_nb // Toggles nb_stop - Stops all survivors/specifial infected from moving.sm_slaycommon // Slays all common infected. (Command thanks to "Don't Fear The Reaper".)sm_slaywitches // Slays all witches. (Command thanks to "Don't Fear The Reaper".)sm_c // Sets the game mode to Coop.sm_r // Sets the game mode to Realism.sm_s // Sets the game mode to Survival.sm_v // Sets the game mode to Versus.

  • CSS / L4D / L4D2 Specific:

Code: sm_nv [#userid|name] // Toggles nightvision.

  • CSS Specific:

Code: sm_bots // Opens a menu to spawn bots.sm_money // Opens a menu of players, sets 16000 money.

Changes: Code: 1.0 (15-Jun-2012) - Initial release.Installation:
  • Click "Get Plugin" and put the .smx file into your servers addonssourcemodplugins folder.
Attached Files Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (sm_dev_cmds.sp - 51.5 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych