A o to kod sma :
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <xs> new const nazwa[] = "Mnich"; new const opis[] = "Posiada teleport (Mozna uzyc co 10s)"; new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_FLASHBANG; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 17; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 6; new bool:uzyl[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Mnich] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } uzyl[id] = false; return COD_CONTINUE; } public cod_class_skill_used(id) { if (!uzyl[id]==false) { client_print(id, print_center, "Teleport mozna uzywac co 10s"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(uzyl[id] || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new Float:start[3], Float:view_ofs[3]; pev(id, pev_origin, start); pev(id, pev_view_ofs, view_ofs); xs_vec_add(start, view_ofs, start); new Float:dest[3]; pev(id, pev_v_angle, dest); engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest); global_get(glb_v_forward, dest); xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest); xs_vec_add(start, dest, dest); engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0); new Float:fDstOrigin[3]; get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin); if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY) return PLUGIN_CONTINUE; new Float:fNormal[3]; get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal); xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal); xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin); set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin); uzyl[id] = true; set_task ( 10.0, "ResetHUD", id ) set_task ( 10.0, "InfoTel", id ) } public ResetHUD(id) { uzyl[id] = false; } public InfoTel(id) { client_print(id, print_center, "Mozesz uzyc Teleportacji"); }