Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Projectile Replacer


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 489
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 09.06.2012 03:26

Requirements: SDKHooksWhy should I use this?
  • There are many projectile replacers appearing as new plugins recently. Far too many. This plugin can replace any projectile type with any model.
  • This plugin doesn't use OnGameFrame to check every projectile model every frame. Instead, it sets the projectile model just once when it spawns.
This plugin reads addons/sourcemod/data/projectile_replacer.cfg on every map change. A sample configuration file is attached to this post. The sample configuration file replaces the standard Soldier rocket with either a toy frog or a cow cutout, chosen randomly.Plugin Cvars:tpr_version - The plugin version.tpr_enabled (def 1) - Set to 0 to disable the plugin.Admin Commandstpr_reload - Reload the Projectile Replacer configuration file. Requires Config admin access (flag i) by default.Due to requiring SDKHooks, the Get Plugin link doesn't work.Tested on TF2 with the default configuration file. Attached Files Dołączona grafika projectile_replacer.cfg (149 Bytes) Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (projectile_replacer.sp - 5.2 KB) Dołączona grafika projectile_replacer.smx (5.2 KB) Dołączona grafika projectile_replacer_1.0.zip (8.3 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych