/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <codmod> #define TIME 30 new const perk_name[] = "Quad Damage"; new const perk_desc[] = "Po uzyciu na LW sekund mozesz zadac 4 razy wiecej obrazen. Perk niszczy sie po uzyciu!" new bool: ma_perk[33], CzasTrwania, wartosc_perku[33], bool: perk_uzyty[33] new SoundStart[] = "misc/quad_damage_start.wav" new SoundEnd[] = "misc/quad_damage_end.wav" public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "Hleb") cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 15, 30) register_forward(FM_PlayerPreThink, "Client_PreThink") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { ma_perk[id] = true; wartosc_perku[id] = wartosc perk_uzyty[id] = false } public cod_perk_disabled(id) { ma_perk[id] = false; remove_task(id+44) } public client_disconnect(id) { remove_task(id+44) } public plugin_precache() { precache_sound(SoundStart) precache_sound(SoundEnd) } public Client_PreThink(id) { if(task_exists(id+44) && ma_perk[id]) { client_print(id, print_center, "Quad Damage: %i", CzasTrwania) Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 40); switch(CzasTrwania) { case 3: { Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 0); client_cmd(id,"speak %s", SoundEnd) } case 2: Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 40); case 1: { Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 0); cod_set_user_perk(id, 0) } } } } public cod_perk_used(id) { if(perk_uzyty[id]) return PLUGIN_CONTINUE perk_uzyty[id] = true; client_cmd(id, "speak %s", SoundStart) set_task(1.0, "QuadDamage", id+44, _, _, "a", CzasTrwania = wartosc_perku[id]); return PLUGIN_CONTINUE } public QuadDamage(id) { id-=44 CzasTrwania-- } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED if(!(task_exists(idattacker+44))) return HAM_IGNORED SetHamParamFloat(4, damage*4.0) return HAM_IGNORED } stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha) { message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},id ); write_short( duration ); write_short( holdtime ); write_short( fadetype ); write_byte ( red ); write_byte ( green ); write_byte ( blue ); write_byte ( alpha ); message_end(); }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.06.2012 01:19
Witam chodzi o to aby perk nie niszczyl sie po rundzie za pomoc + oczywiscie .
#3
Napisano 05.06.2012 00:56
Dziala lecz sie buguje a mi chodzi aby mozna bylo raz na runde aby uzyc , moglbys tak zrobic?
Przepraszam ze tak post pod postem ale edytowac nie moge chodzi mi o to zeby po uzyciu perka najlepiej komenda wyskoczyla ze perk zostal juz uzyty .
Przepraszam ze tak post pod postem ale edytowac nie moge chodzi mi o to zeby po uzyciu perka najlepiej komenda wyskoczyla ze perk zostal juz uzyty .
#4
Napisano 05.06.2012 17:25
Poradzilem sobie mozna zamknac .
#5
Napisano 05.06.2012 19:56
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych