Witam
Chciał bym poprosić o napisanie 2 klas :
Kapitan (Premium)
Bronie : Scout (1/1), M4A1, Deagle, 2x Flash, HE
Zdrowie : 20
Wytrzymałość : 15
Inteligencja : 5
Kondycja : 20
WhiteDead (Premium)
Bronie : AWP (1/1), AK47, Deagle, 2x Flash, HE
Zdrowie : 20
Wytrzymałość : 10
Inteligencja : 0
Kondycja :30
Ja mam problemy z tym 1/1, dlatego prośił bym o plik SMA.
Pozdrawiam i dziękuje
					
					
					
				
				
				
				Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 
Guest Message by DevFuse
       
 
	
Proźba o 2 klasy :)
		 Temat rozp. krzemo, 01.06.2012 17:05
	
	
	
	
		2 odpowiedzi w tym temacie
	
		
			
				
					
						
					
					#1
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 01.06.2012 17:05
			
				
					
						
					
					#2
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 01.06.2012 17:19
					Jeśli te klasy mają być do Cod Nowy to proszę:
Kapitan (Premium) - ADMIN_LEVEL_E
WhiteDead (Premium) - ADMIN_LEVEL_H
					
				
				
				
				
								
				
					
				
				
				
			
				Kapitan (Premium) - ADMIN_LEVEL_E
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
	  
new const nazwa[]   = "Kapitan (Premium)";
new const opis[]	= "Ma 1/1 z Scout";
new const bronie	= (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;
  
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "sCerR*!");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
{
  client_print(id, print_chat, "[Kapitan (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
  
return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(!is_user_connected(idattacker))
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(!ma_klase[idattacker])
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(!(damagebits & DMG_BULLET))
				return HAM_IGNORED;
			  
		if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && random_num(1,1) == 1)
				cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	  
		return HAM_IGNORED;
}
WhiteDead (Premium) - ADMIN_LEVEL_H
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
	  
new const nazwa[]   = "WhiteDead (Premium)";
new const opis[]	= "Ma 1/1 z AWP";
new const bronie	= (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
  
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "sCerR*!");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
[b]public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[WhiteDead (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
  
return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(!is_user_connected(idattacker))
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(!ma_klase[idattacker])
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(!(damagebits & DMG_BULLET))
				return HAM_IGNORED;
			  
		if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && random_num(1,1) == 1)
				cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	  
		return HAM_IGNORED;
}
					
					Użytkownik sCerR..*! edytował ten post 01.06.2012 17:22
			
				
					
						
					
					#3
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 01.06.2012 17:35
					Niestety Kapitan ma jakiś błąd, oczywiście + leci za WhiteDead.
A tu wycinka z kompilatora :
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				A tu wycinka z kompilatora :
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team codclass_kapitan.sma(18) : error 017: undefined symbol "RegisterHam" codclass_kapitan.sma(18) : warning 215: expression has no effect codclass_kapitan.sma(18) : warning 215: expression has no effect codclass_kapitan.sma(18) : error 001: expected token: ";", but found ")" codclass_kapitan.sma(18) : error 029: invalid expression, assumed zero codclass_kapitan.sma(18) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted. 4 Errors.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod





 
				
				







