Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zastopowanie pluginu dla pewnego gracza


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 GawoleX

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:I tu i tam :)
Offline

Napisano 01.06.2012 15:46

Witam!
Otóż poszukuję sposobu, aby dodać do pluginu zastopowanie pewnego pluginu osobie, która wpisze daną komendę, tj /modele.
Dokładny opis : gracz wpisuje /modele i ustawia mu podstawowe modele, nie zmieniając modeli u innych graczy.

Takie coś wyskrobałem :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

set_task(120.0, "info", _, _, _, "b")
register_clcmd("say /modele", "CurWeapon")
register_clcmd("say_team /modele", "CurWeapon")
}
public CurWeapon(id)
{
		new weapon = read_data(2);
		if(is_user_alive(id))
ColorChat(0, GREEN, "Zmieniles sobie modele na podstawowe!")
  server_cmd("amx_pausecfg pause GHW_Weapon_Replacement.amxx")
		{
  if(weapon == CSW_AK47)
				{
						set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_ak47.mdl")

				}

  if(weapon == CSW_AUG)
				{
						set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_aug.mdl")

				}
  if(weapon == CSW_AWP)
  {
   set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_awp.mdl")
  }
  if(weapon == CSW_C4)
  {
   set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_c4.mdl")
  }
  if(weapon == CSW_DEAGLE)
  {
   set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_deagle.mdl")
  }
  if(weapon == CSW_FAMAS)
  {
   set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_famas.mdl")
  }
  if(weapon == CSW_GALIL)
  {
   set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_galil.mdl")
  }
  if(weapon == CSW_M249)
  {
   set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_m249.mdl")
  }
  if(weapon == CSW_M3)
  {
   set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_m3.mdl")
  }
  if(weapon == CSW_M4A1)
  {
   set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_m4a1.mdl")
  }
  if(weapon == CSW_MP5NAVY)
  {
   set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_mp5.mdl")
  }
  if(weapon == CSW_SCOUT)
  {
   set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_scout.mdl")
  }
  if(weapon == CSW_USP)
  {
   set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  }
  if(weapon == CSW_P90)
  {
   set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_p90.mdl")
  }
  if(weapon == CSW_GLOCK18)
  {
   set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_glock18.mdl")
  }
  if(weapon == CSW_KNIFE)
  {
   set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl")
  }
  if(weapon == CSW_SG552)
  {
   set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_sg552.mdl")
  }
		}
}
public info()
{
ColorChat(0, GREEN, "Juz teraz mozesz zmienic swoje modele na stare!");
ColorChat(0, GREEN, "Wystarczy, ze wpiszesz /modele!");
ColorChat(0, GREEN, "Plugin wykonal Kr4teK. #");
}

  • +
  • -
  • 0

#2 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 01.06.2012 21:34

Są 2 opcje: użyć odpowiedniego natywa, ale raczej plugin zmieniający te modele ich nie obsługuje, oraz scalić to w jeden plugin. Więc zostaje Ci druga opcja. Osobie, która użyje komendy ustawiasz stareModele[id] na true (w client_connect ustawiasz to na false, żeby domyślnie były nowe) i warunek przy ustawianiu modela dajesz.
  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 02.06.2012 00:26

server_cmd("amx_pausecfg pause GHW_Weapon_Replacement.amxx")
To spowoduje spauzowanie pluginu dla wszystkich.
Najlepiej edytuj GHW_Weapon_Replacement.sma, dodając odpowiedni warunek na zmianę dla poszczególnych graczy tak, jak napisał GwynBleidD

#4 GawoleX

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:I tu i tam :)
Offline

Napisano 02.06.2012 17:54

mogę prosić o przykład na GHW ?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych