Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[L4D & L4D2] Dynamic Light (1.0 [01-Jun-2012]


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7174
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 01.06.2012 07:32

About:
  • Teleports a light_dynamic entity to where survivors are pointing with flashlights on.
  • They must be holding a weapon which has a flashlight. Molotovs, health kit, pills etc will turn the light off.
  • The higher a players ping, the slower their dynamic light will be teleported to where they are aiming.
  • Double tap the Flashlight (F) key to turn on/off the dynamic light.
Thanks:
  • asto - For the request.
  • disawar1 - Russian translations.
  • bubbabyte - Helped testing.
CVars:Saved to l4d_dynamic_light.cfg in your servers cfgsourcemod folder. PHP Code:

// 0=Plugin off, 1=Plugin on.l4d_dynamic_light_allow "1"// 0=No, 1=Allow bots to have dynamic lights.l4d_dynamic_light_bots "0"// Brightness of the light.l4d_dynamic_light_bright "255.0"// The light color. Three values between 0-255 separated by spaces. RGB Color255 - Red Green Blue.l4d_dynamic_light_color "250 250 200"// 0=Off, 1=On. Default state of the light when players join.l4d_dynamic_light_default "0"// Distance the light shines before not lighting up.l4d_dynamic_light_distance "1000"// 0=Teleports light to the end distance. Other value starts fading the light brightness from this distance.l4d_dynamic_light_fade "2"// 0=Show the dynamic light to the owner using it. 1=Hide the dynamic light so only other players can see it.l4d_dynamic_light_hide "0"// 1=Print to chat, 2=Hint box, 3=Instructor hint (Chat), 4=Instructor hint (Box)l4d_dynamic_light_hint "3"// 0=Off. 1=Show hint when first using the flashlight, 2=Show status on toggle, 3=Both.l4d_dynamic_light_hints "3"// 0=Trace directly to where they are aiming. 1=Trace hull to detect nearby entities.l4d_dynamic_light_hull "1"// Turn on the plugin in these game modes, separate by commas (no spaces). (Empty = all).l4d_dynamic_light_modes ""// Turn off the plugin in these game modes, separate by commas (no spaces). (Empty = none).l4d_dynamic_light_modes_off ""// (L4D2 only). Turn on the plugin in these game modes. 0=All, 1=Coop, 2=Survival, 4=Versus, 8=Scavenge. Add numbers together.l4d_dynamic_light_modes_tog "0"// Dynamic Light plugin version.l4d_dynamic_light_version

Changes: Code: 1.0 (15-May-2012) - Initial release.Compiling:
  • Put the SDKHooks include into your addonssourcemodscriptinginclude folder.
  • Put the plugins .sp file into your scripting folder and compile the plugin.
Requirements:
  • This plugin requires the SDKHooks extension.
Installation:
  • Download the .zip and extract the files to their respective folders in your servers addonssourcemod folder.
  • This plugin was compiled with SDKHooks version 2.1.
Current Translations: English (en), Russian (ru). Attached Files Dołączona grafika l4d_dynamic_light.zip (21.1 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych