Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

[ROZWIĄZANE COD NOWY] klasy
Temat rozp. Milioner, 01.06.2012 07:59
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.06.2012 07:59
Nazwa: Determinator
Inteligencja: 0
Zdrowie 20
Wytrzymałość 30
Kondycja: 30
Dodatkowy opis: +5 obrażen z m4 i dgl, 1/3 z he, 1/3 na odrodzenie się u wroga
Bronie: m4, dgl, he
Nazwa: Bandyta
Inteligencja: 0
Zdrowie 30
Wytrzymałość 20
Kondycja: 35
Dodatkowy opis: posiada ubranie wroga
Bronie: M4 i AK
Nazwa: Rambo
Inteligencja: 0
Zdrowie 30
Wytrzymałość 20
Kondycja: 35
Dodatkowy opis: 3 skoki w powietrzu 1/1 kosa nie słychać jego kroków
Bronie: mp5
Inteligencja: 0
Zdrowie 20
Wytrzymałość 30
Kondycja: 30
Dodatkowy opis: +5 obrażen z m4 i dgl, 1/3 z he, 1/3 na odrodzenie się u wroga
Bronie: m4, dgl, he
Nazwa: Bandyta
Inteligencja: 0
Zdrowie 30
Wytrzymałość 20
Kondycja: 35
Dodatkowy opis: posiada ubranie wroga
Bronie: M4 i AK
Nazwa: Rambo
Inteligencja: 0
Zdrowie 30
Wytrzymałość 20
Kondycja: 35
Dodatkowy opis: 3 skoki w powietrzu 1/1 kosa nie słychać jego kroków
Bronie: mp5
#2
Napisano 03.06.2012 20:34
Łap Bandyte:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Bandyta";
new const opis[] = "Posiada ubranie wroga";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Bandyta";
new const opis[] = "Posiada ubranie wroga";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
#4
Napisano 04.06.2012 17:00
Rambo teraz 99,9% dobrze
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Rambo";
new const opis[] = "Dostaje MP5, 1/1 z kosy, nie słychać jego kroków";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;
return FMRES_IGNORED;
}
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Rambo";
new const opis[] = "Dostaje MP5, 1/1 z kosy, nie słychać jego kroków";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;
return FMRES_IGNORED;
}
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik Chmielu555 edytował ten post 04.06.2012 17:08
#6
Napisano 04.06.2012 18:16
A tak zaraz dodam
#8
Napisano 07.06.2012 13:34
Proszę wszystkie trzy klasy
Do Determinatora dodałem ubranie wroga ; ))
Pozdrawiam

Pozdrawiam

Załączone pliki
#10
Napisano 07.06.2012 19:04
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych