Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[HL] Assault Cannon [MiniGun]


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7179
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 05.05.2012 08:32

Assault Cannon [AGHL.ru Link]version 0.1by GordonFreemanDołączona grafika

Supported mods:

  • Half-Life only.

Needed Modules:

Description:

Assault Cannon from Team Fortress Classic. Has a high rate of fire and fighting capacity. Has a hight spread, which makes it unusable weapons at long range. Before firing a machine gun should unleash clutching the shooting or using alternative attack. During the promotion of speed of movement of the player drops significantly, and during the fire even more.

Settings:

Code: // Weapon settings#define WEAPON_NAME "weapon_ac"#define WEAPON_SLOT 5#define WEAPON_POSITION 5#define WEAPON_PRIMARY_AMMO "9mm"#define WEAPON_PRIMARY_AMMO_MAX 250#define WEAPON_SECONDARY_AMMO "" // NULL#define WEAPON_SECONDARY_AMMO_MAX -1#define WEAPON_MAX_CLIP -1#define WEAPON_DEFAULT_AMMO 50#define WEAPON_FLAGS 0#define WEAPON_WEIGHT 34#define WEAPON_DAMAGE 10.0// Models#define MODEL_WORLD "models/w_tfac.mdl"#define MODEL_VIEW "models/v_tfac.mdl"#define MODEL_PLAYER "models/p_tfac.mdl"#define MODEL_SHELL "models/shell.mdl"// Sounds#define SOUND_SPINUP "weapons/asscan1.wav"#define SOUND_FIRE "weapons/asscan2.wav"#define SOUND_SPINDOWN "weapons/asscan3.wav"#define SOUND_SPIN "weapons/asscan4.wav"// Animation#define ANIM_EXTENSION "egon"

Credits:

  • VALVe - for awesome mod Team Fortress Classic.
  • KORD_12.7 - for help with testing, video.

Video:

Do not use webcompiler aka "Get Plugin" button. Get Source and compile it manually. Attached Files Dołączona grafika resources.zip (193.3 KB) Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (ac.sma - 6.0 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych