#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= gMaxClients) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Soldat (P)"; new const opis[] = "Dostajesz Golden M4a1, Golden deagle + 2x wieksze obrazenia oraz Golden Noz, po wybraniu go jestes bardzo szybki!"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_MP5NAVY); new const zdrowie = 15; new const kondycja = 5; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1") register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public plugin_precache() { precache_model("models/east/soldat/p_m4a1.mdl"); precache_model("models/east/soldat/v_m4a1.mdl"); precache_model("models/east/soldat/p_deagle.mdl"); precache_model("models/east/soldat/v_deagle.mdl"); precache_model("models/east/soldat/p_knife.mdl"); precache_model("models/east/soldat/v_knife.mdl"); } public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(ma_klase[id]) { if(weapon == CSW_M4A1) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/east/soldat/v_m4a1.mdl") set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/east/soldat/p_m4a1.mdl") if(weapon == CSW_DEAGLE ) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/east/soldat/v_deagle.mdl") set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/east/soldat/p_deagle.mdl") if(weapon == CSW_KNIFE) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/east/soldat/v_knife.mdl") set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/east/soldat/p_knife.mdl") } } } public fw_SetModel(entity, model[]) { if(!pev_valid(entity)) return FMRES_IGNORED if(!equali(model, "models/w_m4a1.mdl")&&!equali(model, "models/w_deagle.mdl")&&!equali(model, "models/w_knife.mdl")) return FMRES_IGNORED; new entityowner = pev(entity, pev_owner); if(!ma_klase[entityowner]) return FMRES_IGNORED; if(equali(model, "models/east/w_m4a1.mdl")) engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/east/w_deagle.mdl") else if(equali(model, "models/w_m4a1.mdl")) engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/east/w_knife.mdl") return FMRES_SUPERCEDE }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

[ROZWIĄZANE] CoDMoD KlasA
Temat rozp.
Blondyneczka ;*
, 30.05.2012 13:11
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30.05.2012 13:11
Mam problem z kompilacją klasy
#2
Napisano 30.05.2012 14:13
Masz problem bo pogubiłeś }
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_M4A1)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/east/soldat/v_m4a1.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/east/soldat/p_m4a1.mdl")
}
if(weapon == CSW_DEAGLE )
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/east/soldat/v_deagle.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/east/soldat/p_deagle.mdl")
}
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/east/soldat/v_knife.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/east/soldat/p_knife.mdl")
}
}
}
Użytkownik ImSpY edytował ten post 30.05.2012 14:14
#3
Napisano 30.05.2012 14:44
Dzięki wielkie.
#4
Napisano 01.06.2012 20:04
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych