Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o 3, bardzo łatwe klasy.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Blondyneczka ;*

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:177
  • Lokalizacja:Wrocławek
Offline

Napisano 29.05.2012 17:42

Chcę abyście poprawili klasę aby miała to co w opisie :

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
		
new bool:ma_klase[33];
	
new const nazwa[]   = "Soldat (P)";
new const opis[]	= "Dostajesz Golden M4a1, Golden deagle + 2x wieksze obrazenia oraz Golden Noz, po wybraniu go jestes bardzo szybki!";
new const bronie	= (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie   = 15;
new const kondycja  = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
	
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
	register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
}

public cod_class_enabled(id)
{
		ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
		ma_klase[id] = false;
}

public plugin_precache()
{
		precache_model("models/east/soldat/p_m4a1.mdl");
		precache_model("models/east/soldat/v_m4a1.mdl");
		precache_model("models/east/soldat/p_deagle.mdl");
		precache_model("models/east/soldat/v_deagle.mdl");
		precache_model("models/east/soldat/p_knife.mdl");
		precache_model("models/east/soldat/v_knife.mdl");
}

public CurWeapon(id)
{
		new weapon = read_data(2);

		if(ma_klase[id])
		{
				if(weapon == CSW_M4A1)
				{
						set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/east/soldat/v_m4a1.mdl")
					  
						set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/east/soldat/p_m4a1.mdl")
   		
   		if(weapon == CSW_DEAGLE )
				{
						set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/east/soldat/v_deagle.mdl")
					  
						set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/east/soldat/p_deagle.mdl")
			
   		if(weapon == CSW_KNIFE)
				{
						set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/east/soldat/v_knife.mdl")
					  
						set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/east/soldat/p_knife.mdl")
						
				}
		}
}

public fw_SetModel(entity, model[])
{
		if(!pev_valid(entity))
				return FMRES_IGNORED

		if(!equali(model, "models/w_m4a1.mdl")&&!!equali(model, "models/w_deagle.mdl")&&!!equali(model, "models/w_knife.mdl"))
				return FMRES_IGNORED;

		new entityowner = pev(entity, pev_owner);
		
		if(!ma_klase[entityowner])  
				return FMRES_IGNORED;

		if(equali(model, "models/east/w_m4a1.mdl"))
				 engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/east/w_deagle.mdl")
		else if(equali(model, "models/w_m4a1.mdl"))
				 engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/east/w_knife.mdl")

		return FMRES_SUPERCEDE
}

To samo co wyżej, poprawa klasy :



[CODE]

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
			
new const nazwa[]   = "Zabojca";
new const opis[]	= "Regneruje sie hp co 5 sek (+15)";
new const bronie	= (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
	
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public ZabierzHP(id)
{
		if(is_user_alive(id))
				set_user_health(id, get_user_health(id)+15);
}


[/CODE]


A w tej klasie dodanie menu jak wybierzę klase to mu je się wyświetla
takie menu :

[CODE]
Noz Kondycji \d[+50 kondycji + x2 FlashBank]
   Noz Witalnosci \d[+50 + SG Grenade]
	Noz Wytrzymalosci \d[+50 + HE Grenade]

[/CODE]

Jak wybierze jedną z opcij otrzymuje te staty. A to kod sma :
[CODE]
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
		
new const nazwa[]   = "Komandos";
new const opis[]	= "Natychmiastowe zabicia z noza (PPM), bardzo szybki, dostaje Deagle";
new const bronie	= (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
	
new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 0;
}

Użytkownik WiWa edytował ten post 29.05.2012 17:43





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych