Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ładowanie się paliwa


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blondyneczka ;*

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:177
  • Lokalizacja:Wrocławek
Offline

Napisano 29.05.2012 14:00

Witam! Klasa posiada ładowanie paliwa aby latać Jetpackiem. Czas ładowania to (0.3) a ja chciałbym aby za zabójstwo dostawał tylko paliwo.
Czyli usunięcie ładowanie się paliwa automatycznie i dodanie aby za zabójstwo dostawał 10L paliwa.
Max paliwa 50 oraz dodanie do hud informacji takie np jak w diablo mod hopy paladyna to tu :
[Paliwo: 10/50]

Załączone pliki


Użytkownik WiWa edytował ten post 29.05.2012 14:01


#2 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 29.05.2012 16:15

Spróbuj tego:

Załączony plik  Rocketman.sma   8,93 KB  8 Ilość pobrań
  Rocketman.amxx

Nie wiem tylko czy jest jakiś sposób na podpięcie się pod HUD z CoDa (o ile taki istnieje), więc utworzyłem samemu odpowiedni HUD. W funkcji SprawdzTankowanie możesz zmienić pozycję i kolor HUDa, powinno się ładnie wyświetlać. Aktualizacja HUD jest co 0.3 sekundy.
  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#3 Blondyneczka ;*

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:177
  • Lokalizacja:Wrocławek
Offline

Napisano 29.05.2012 16:28

Dzięki działa hud, lecz nie działa za zabójstwo +10L paliwa.
A i jeszcze jedno czy da się aby napis : paliwo 50/50 nie mrugał cały czas?

#4 Blondyneczka ;*

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:177
  • Lokalizacja:Wrocławek
Offline

Napisano 30.05.2012 16:42

Proszę o pomoc

#5 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 31.05.2012 08:18

Dziwne, wszystko powinno działać, jedynie zapomniałem (co teraz zauważyłem) o sprawdzaniu, czy gracz może dostać paliwo (czyli czy nie ma pełnego). Jeśli chcesz ograniczyć mruganie, wystarczy zwiększyć długość wyświetlania wiadomości o 0.1 sekundy w stosunku do częstotliwości odświeżania (linia 278, zmieniasz CO_ILE TANKOWANIE na 0.4).

Zamień linie 390 i 391 na te 3 linie:
    if(victim!=killer&&is_user_connected(killer))
if(paliwo[killer]<max_paliwo[killer])
paliwo[killer]+=10;

żeby sprawdzać, czy gracz nie przekracza pojemności baku. Jeśli dalej nie będzie działało, pokaż error logi, może tam coś będzie o tym..
  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#6 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 31.05.2012 15:28

Zamiast powyższego kodu, użyj lepiej kodu
	if(victim!=killer&&is_user_connected(killer))
paliwo[killer]=min(paliwo[killer]+10,max_paliwo[killer]);


Kod GwynBleidDa nie przewidział sytuacji, kiedy paliwo[killer]∈(max_paliwo[killer]-10;max_paliwo[killer]), kiedy to wartość paliwa, zamiast osiągnąć maximum, przekroczy je o (paliwo[killer]+10-max_paliwo[killer])∈(0,10)

edit. Poprawiłem powód, dla którego kod GwynBleidDa nie zawsze jest poprawy.

Użytkownik benio101 edytował ten post 31.05.2012 15:38


#7 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 31.05.2012 15:36

Doda, ale powyżej limitu ;) Dzięki za poprawienie, nie pomyślałem na początku kompletnie o tym.
  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#8 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 31.05.2012 15:38

@up Poprawiłem powód, zanim przeczytałem Twój post powyżej :)
Oczywiście ponad limit. Mój błąd ;P

edit. Ale dzięki za spostrzeżenie.

#9 Blondyneczka ;*

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:177
  • Lokalizacja:Wrocławek
Offline

Napisano 01.06.2012 09:41

Dzięki wielkie
Zaraz przetestuje.

Nie wiem dlaczego ale nadal za zabójstwo nie otrzymuje +10 Litrów paliwa a logów nie ma.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych