Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Daj broń


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 loleN

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:157
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 18.03.2009 16:45

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>



#define PLUGIN "Awp Spawn"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "loleN~"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "awpspawn", 1)
}

public awpspawn()
{
give_item(0, "weapon_awp")
give_item(0, "ammo_338magnum")
give_item(0, "ammo_338magnum")
give_item(0, "ammo_338magnum")
give_item(0, "ammo_338magnum")
give_item(0, "ammo_338magnum")
give_item(0, "ammo_338magnum")
give_item(0, "ammo_338magnum")
give_item(0, "ammo_338magnum")

}


Gdzie jest błąd?
  • +
  • -
  • 0

#2 FakeNick

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:115
  • GG:
  • Lokalizacja:Słupca
Offline

Napisano 18.03.2009 17:15

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Awp Spawn"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "loleN~"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "awpspawn", 1)
}

public awpspawn(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;

fm_give_item(id, "weapon_awp")
fm_give_item(id, "ammo_338magnum")
fm_give_item(id, "ammo_338magnum")
fm_give_item(id, "ammo_338magnum")
fm_give_item(id, "ammo_338magnum")
fm_give_item(id, "ammo_338magnum")
fm_give_item(id, "ammo_338magnum")
fm_give_item(id, "ammo_338magnum")
fm_give_item(id, "ammo_338magnum")

}

Ave.
  • +
  • -
  • 0

#3 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 18.03.2009 17:16

spróbuj tego:
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

public plugin_init()
{
	register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "awpspawn", 1)
}
public awpspawn(id)
{
	set_task(0.1, "give_awp", id)
}
public give_awp(id)
{
	give_item(id, "weapon_awp")
	give_item(id, "ammo_338magnum")
	give_item(id, "ammo_338magnum")
	give_item(id, "ammo_338magnum")
	give_item(id, "ammo_338magnum")
	give_item(id, "ammo_338magnum")
	give_item(id, "ammo_338magnum")
	give_item(id, "ammo_338magnum")
	give_item(id, "ammo_338magnum")
	
}
a jak nie działa to napisz w jakim sensie. Bo "Gdzie jest błąd?" jest raczej mało konkretne...
  • +
  • -
  • 0

#4 FakeNick

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:115
  • GG:
  • Lokalizacja:Słupca
Offline

Napisano 18.03.2009 17:22

Dodałbym Pavulonie sprawdzanie, czy gracz jest żywy, bo dawanie broni spect'om oraz martwym nie jest właściwe.
  • +
  • -
  • 0

#5 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 18.03.2009 19:21

No tak tak, masz racje, ale i tak są niewielkie szanse że 0.1s po spawn'ie gracz będzie martwy ;)
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

public plugin_init()
{
	register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "awpspawn", 1)
}
public awpspawn(id)
{
	set_task(0.1, "give_awp", id)
}
public give_awp(id)
{
	if (!is_user_alive(id)) return 
	
	give_item(id, "weapon_awp")
	give_item(id, "ammo_338magnum")
	give_item(id, "ammo_338magnum")
	give_item(id, "ammo_338magnum")
	give_item(id, "ammo_338magnum")
	give_item(id, "ammo_338magnum")
	give_item(id, "ammo_338magnum")
	give_item(id, "ammo_338magnum")
	give_item(id, "ammo_338magnum")
	
}

  • +
  • -
  • 0

#6 Baftof113

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:40
  • GG:
  • Lokalizacja:Lewin Brzeski
Offline

Napisano 19.03.2009 16:31

ja mialem tak i dzialalo
Ale jak napisal pavulon

No tak tak, masz racje, ale i tak są niewielkie szanse że 0.1s po spawn'ie gracz będzie martwy

to mi sie tez tak dzialo ( zabijalo kilka rund i potem bylo ok ) :D

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

public plugin_init()

{
register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "awpspawn", 1)

}
public awpspawn(id)

{
set_task(0.1, "give_awp", id)

}
public give_awp(id)

{
give_item(id, "weapon_awp")
give_item(id, "ammo_338magnum")
give_item(id, "ammo_338magnum")
give_item(id, "ammo_338magnum")
give_item(id, "ammo_338magnum")
give_item(id, "ammo_338magnum")
give_item(id, "ammo_338magnum")
give_item(id, "ammo_338magnum")
give_item(id, "ammo_338magnum")

}


  • +
  • -
  • 0

#7 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 28.03.2009 01:51

Może dlatego Pavulonku, że próbujesz dać awp+ammo graczowi o id 0?

Pobierasz w give_awp parametr id, którego nie przekazujesz w tasku, ponadto mogę się mylić, ale parametrem przekazywanym w tasku może być tylko string więc z integerem raczej nie wyjdzie.
  • +
  • -
  • 0

#8 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 28.03.2009 02:55

Może dlatego Pavulonku, że próbujesz dać awp+ammo graczowi o id 0?

Pobierasz w give_awp parametr id, którego nie przekazujesz w tasku, ponadto mogę się mylić, ale parametrem przekazywanym w tasku może być tylko string więc z integerem raczej nie wyjdzie.

ależ panie grankee, weź pan przetestuj ten kod i powiedz czy działa :P
wcześniej nie testowałem go, ale przed chwilą specjalnie to zrobiłem i jest ok.
póki co przekazywanie ID gracza w task_id jeszcze mnie nie zawiodło i jeżeli tylko mam taką możliwość to używam tego sposobu (stringi przesyłam normalnie). po co mam tworzyć jakieś tablice i utrudniać sobie życie ?
  • +
  • -
  • 0

#9 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 28.03.2009 08:54

jeżeli jest to tylko jedna wartość typu int to można ją w ten sposób przekazać
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych