Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

shop_ffa_4fun [FUN] error

shop ffa 4fun cs error

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jakemajster

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Zacharzyn
Offline

Napisano 27.05.2012 11:51

Witam, oto problem:
L 05/27/2012 - 12:44:16: [FUN] Invalid player 1
L 05/27/2012 - 12:44:16: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "shop_ffa_4fun.amxx")
L 05/27/2012 - 12:44:16: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_footsteps")
L 05/27/2012 - 12:44:16: [AMXX] [0] shop_ffa_4fun_585813.sma::Spawn (line 212)
tutaj podaje linijkę z .sma:


{
set_rendering(victim, kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
set_user_gravity(victim, 1.0);
set_user_footsteps(victim, 0);
dmg = false;
set_user_godmode(victim, 0)

}

public Spawn(id)
{
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255)
dmg = false
set_user_footsteps(id, 1)
}


Proszę o szybką odpowiedź... z góry dziękuję.

#2 .Murzyn.

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:London
Offline

Napisano 27.05.2012 15:45

Podaj caly .sma
  • +
  • -
  • 0

#3 Jakemajster

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Zacharzyn
Offline

Napisano 28.05.2012 17:19

całe .sma :

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>

#define PLUGIN "Sklep FFA"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Kamil"

new bool:dmg;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd ("say /sklep", "pokaz_sklep");
register_clcmd ("say /kasa", "dodaj_kase");
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGraczaPost", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)
set_task(60.0, "pokaz", _,_,_, "b");
}


public pokaz_sklep(id)
{
new sklep = menu_create("Sklep Wlkp-Gaming [FFA/4Fun]","sklep_wybor")

menu_additem(sklep,"Wszystkie granaty \y[1100 $]","1",0)

menu_additem(sklep,"Ciche chodzenie \y[4000 $]","2",0)

menu_additem(sklep,"50 HP & ARMOR \y[5000 $]","3",0)

menu_additem(sklep,"Mniejsza grawitacja \y[6000 $]","4",0)

menu_additem(sklep,"Dmg + 20 \y[10000 $]","5",0)

menu_additem(sklep,"Mniejsza widocznosc \y[7000 $]","6",0)

menu_additem(sklep,"Niesmiertelnosc 7 skeund \y[13000 $]","7",0)

menu_display(id,sklep,0)

set_task(1.0, "kasa", _,_,_, "b")
}

public kasa(id)
{
new kasa = cs_get_user_money(id);
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.74, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Kasa %i", kasa)
}

public sklep_wybor(id, sklep, item)
{

if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(sklep)
return PLUGIN_HANDLED
}
remove_task(1);
new data[6], iName[64]
new access, callback

menu_item_getinfo(sklep, item, access, data,5, iName, 63, callback)

new key = str_to_num(data)
new kasa = cs_get_user_money(id)

switch(key)
{
case 1 :
{
if (kasa >= 1100 )
{
cs_set_user_money(id, kasa - 1100);
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
client_print(id, print_chat, "[wlkp-gaming.ugu.pl] Kupiles wszystkie granaty");
}

else
{
client_print(id, print_chat, "[wlkp-gaming.ugu.pl] Masz za malo kasy");
}
}
case 2 :
{
if (kasa >= 4000 )
{
cs_set_user_money(id, kasa - 4000);
set_user_footsteps(id, 1);
client_print(id, print_chat, "[wlkp-gaming.ugu.pl] Kupiles ciche chodzenie");
}

else
{
client_print(id, print_chat, "[wlkp-gaming.ugu.pl] Masz za malo kasy");
}
}
case 3 :
{
if (kasa >= 5000)
{
cs_set_user_money(id, kasa - 5000);
set_user_health(id, get_user_health(id) + 50);
set_user_armor(id, get_user_armor(id) + 50)
client_print(id, print_chat, "[wlkp-gaming.ugu.pl] Kupiles 50 hp");
}

else
{
client_print(id, print_chat, "[wlkp-gaming.ugu.pl] Masz za malo kasy");
}
}

case 4 :
{
if (kasa >= 6000 )
{
cs_set_user_money(id, kasa - 6000);
set_user_gravity(id, 0.25);
client_print(id, print_chat, "[wlkp-gaming.ugu.pl] Kupiles mniejsza grawitacje");
}

else
{
client_print(id, print_chat, "[wlkp-gaming.ugu.pl] Masz za malo kasy");
}
}


case 5 :
{
if (kasa >= 10000 )
{
cs_set_user_money(id, kasa - 10000);
dmg = true;
client_print(id, print_chat, "[wlkp-gaming.ugu.pl] Kupiles + 20 dmg");
}

else
{
client_print(id, print_chat, "[wlkp-gaming.ugu.pl] Masz za malo kasy");
}
}
case 6 :
{
if (kasa >= 7000 )
{
cs_set_user_money(id, kasa - 7000);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 50);
client_print(id, print_chat, "[wlkp-gaming.ugu.pl] Kupiles zmniejszenie widocznosci");

}

else
{
client_print(id, print_chat, "[wlkp-gaming.ugu.pl] Masz za malo kasy");
}
}

case 7 :
{
if (kasa >= 13000 )
{

cs_set_user_money(id, kasa - 13000);

set_user_godmode(id, 1)
StworzPasekLadowania(id, 7.0, 1)
set_task(7.0, "Wylaczgodmode", id);
client_print(id, print_chat, "[wlkp-gaming.ugu.pl] Kupiles niesmiertelnosc");

return PLUGIN_CONTINUE;

}

else
{
client_print(id, print_chat, "[wlkp-gaming.ugu.pl] Masz za malo kasy");
}
}


}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public SmiercGraczaPost(victim)
{
set_rendering(victim, kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
set_user_gravity(victim, 1.0);
set_user_footsteps(victim, 0);
dmg = false;
set_user_godmode(victim, 0)

}

public Spawn(id)
{
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255)
dmg = false
set_user_footsteps(id, 0)
}

public TakeDamage(victim, entity, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim))
return HAM_IGNORED;

if(dmg == true)
{
SetHamParamFloat(4, damage + 20);
return HAM_HANDLED;
}


return HAM_IGNORED;
}

public Wylaczgodmode(id)
{

set_user_godmode(id, 0)
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.38, 0.66, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "KONIEC Niesmiertelnosci")

}

public pokaz(id)
ColorChat(id, GREEN, "[Wlkp-Gaming] ^3Wpisz /sklep, aby skorzystac ze sklepu FFA/4FUN^4");


stock StworzPasekLadowania(id, Float:fTime, startprogress = 0)
{
static barTime2;
if(!barTime2) barTime2 = get_user_msgid("BarTime2");
message_begin( id ? MSG_ONE : MSG_ALL, barTime2, _, id)
write_short( floatround( fTime ) );
write_short( startprogress );
message_end();
}
public dodaj_kase(id)
{
cs_set_user_money(id, 16000, 1)
}
sebul (30.05.2012 16:04):
Używaj tagów bbcode, a kody powyżej 200 linijek dodawaj w załączniku lub na wklejce.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych