Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Mod_NumForName: sprites/eadshot.spr not found


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 ToRRent

    Dirty Bomber

  • Power User

Reputacja: 227
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 26.05.2012 14:03

Siema, mój problem jest taki, że po skompilowaniu tego pluginu i odpaleniu cs'a wywala mi taki komunikat
Mod_NumForName: sprites/eadshot.spr not found

można zauważyć tu 2 dziwne rzeczy
1. ucięło pierwszą literkę w słowie headshot
2. Plik ten posiadam w folderze sprites i jest dobrze podpisany


Wie ktoś co jest przyczyną ?
Załączony plik  COD_Expsystem.sma   5,68 KB  27 Ilość pobrań
  COD_Expsystem.amxx
  • +
  • -
  • 0

ZdobywcyGier

YouTubeFacebook |  Twitch


#2 .Murzyn.

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:London
Offline

Napisano 27.05.2012 15:29

Co ten plugin daje? Ogolnie caly plugin, po co on jest?

#include < amxmodx > #include < codmod > #include < dhudmessage > #include < achievements > #include < acg > /**************************** // Ze wzgledu na udostepnienie skryptu, niektore czesci kodu zostaly usuniete ****************************/ #define MAX 20 #define LEVELS 13 #define MIN_PLAYERS 3 new g_iFirstbloodVariable; new g_iKills[ MAX+1 ]; new bool:last = false; new uch_zemsta, uch_pierwszy; new g_szDoublekillVariable[ MAX+1 ][ 24 ]; new g_szRevengeKillVariable[ MAX+1 ][ 32 ]; new kills[MAX+1] = {0,...}; new levels[13] = {3, 5, 7, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 20, 25}; new stksounds[13][] = { "misc/1k/1", "misc/1k/2", "misc/1k/3", "misc/1k/4", "misc/1k/5", "misc/1k/6", "misc/1k/7", "misc/1k/8", "misc/1k/9", "misc/1k/10", "misc/1k/11", "misc/1k/12", "misc/1k/13"}; new stkmessages[13][] = { "%s: Ostro !", "%s: wy***rdalac !", "%s: pier**l sie !", "%s: Wsciekusie !!", "%s: Nie Uraj Kolo !!", "%s: Rzadzisz !!", "%s: WOW !!", "%s: To Bydle !!", "%s: ORGAZM !!!", "%s: WOMBO COMBO !!!", "%s: Robi Wrazenie !!!", "%s: Przeznaczenie !!!", "%s: POTEGA !!! \o/"}; // Executed after the `plugin_precache` forward public plugin_init( ) { register_plugin( "COD ExpSystem", "0.9", "ToRRent" ); register_event( "DeathMsg", "PlayerKilled", "a" ); register_logevent( "RoundStart", 2, "1=Round_Start" ); uch_zemsta = ach_add("Slodka Zemsta", "Dokonaj 100 razy zemsty", 100); uch_pierwszy = ach_add("Zawsze Pierwszy", "Dokonaj 50 razy Firstblood", 50); } // Executed when map start public plugin_precache( ) { precache_sound("misc/1k/suicide.wav"); precache_sound("misc/1k/suicide2.wav"); precache_sound("misc/1k/suicide4.wav"); precache_sound("TM_CodMod/Payback.wav"); precache_sound("TM_CodMod/Payback2.wav"); precache_sound("misc/1k/headshot.wav"); precache_sound("misc/1k/headshot2.wav"); precache_sound("misc/1k/lebshot.wav"); precache_sound("misc/1k/firstblood.wav"); precache_sound("misc/1k/TK.wav"); precache_sound("misc/1k/granat.wav"); precache_sound("misc/1k/humiliation.wav"); precache_sound("misc/1k/doublekill.wav"); precache_sound("misc/1k/1.wav"); precache_sound("misc/1k/2.wav"); precache_sound("misc/1k/3.wav"); precache_sound("misc/1k/4.wav"); precache_sound("misc/1k/5.wav"); precache_sound("misc/1k/6.wav"); precache_sound("misc/1k/7.wav"); precache_sound("misc/1k/8.wav"); precache_sound("misc/1k/9.wav"); precache_sound("misc/1k/10.wav"); precache_sound("misc/1k/11.wav"); precache_sound("misc/1k/12.wav"); precache_sound("misc/1k/13.wav"); precache_model("sprites/headshot.spr"); precache_model("sprites/knife.spr"); precache_model("sprites/he.spr"); } public PlayerKilled( ) { static iKiller, iVictim, iHeadshot, szWeapon[ 24 ], szName[ 32 ], szVictimName[ 32 ] iKiller = read_data( 1 ); iVictim = read_data( 2 ); g_iKills[ iVictim ] = 0; if( !iKiller ) return PLUGIN_CONTINUE; iHeadshot = read_data( 3 ); read_data( 4, szWeapon, charsmax( szWeapon ) ); get_user_name( iKiller, szName, charsmax( szName ) ); get_user_name( iVictim, szVictimName, charsmax( szVictimName ) ); g_iKills[ iKiller ]++; g_szRevengeKillVariable[ iVictim ] = szName; if(get_playersnum() >= MIN_PLAYERS) { if( iHeadshot) { if(get_user_frags(iKiller) > 10) { cod_set_user_xp(iKiller, cod_get_user_xp(iKiller)+10); COD_MSG_EXP_P; show_dhudmessage( iKiller, "Headshot^n+10"); } else { cod_set_user_xp(iKiller, cod_get_user_xp(iKiller)+5); COD_MSG_EXP_P; show_dhudmessage( iKiller, "Headshot^n+5"); } new rand_hs = random_num(1,3) switch(rand_hs) { case 1: client_cmd( iKiller, "spk misc/1k/headshot") case 2: client_cmd( iKiller, "spk misc/1k/headshot2") case 3: client_cmd( iKiller, "spk misc/1k/lebshot") } //acg_drawtga(iKiller, "kill_headshot", 255, 255, 255, 150, -1.0, 0.14, 0, FX_FADE, 0.5, 2.0, 1.0, 3.0, DRAW_HOLES, 0, 0, -1); acg_drawspr(iKiller, "sprites/headshot.spr",255, 255, 255, -1.0, 0.14, 0, FX_FADE, 0.5, 2.0, 1.0, 3.0, DRAW_ADDITIVE, -1) // Skladnia acg_drawspr(id, const szSpr[], red, green, blue, Float:x, Float:y, center,effects, Float:fadeintime, Float:fadeouttime, Float:fxtime, Float:holdtime, mode, channel) } if( szWeapon[ 1 ] == 'r') { if(get_user_frags(iKiller) > 10) { cod_set_user_xp(iKiller, cod_get_user_xp(iKiller)+10); COD_MSG_EXP_P; show_dhudmessage( iKiller, "Egzekucja^n+10"); } else { cod_set_user_xp(iKiller, cod_get_user_xp(iKiller)+5); COD_MSG_EXP_P; show_dhudmessage( iKiller, "Egzekucja^n+5"); } client_cmd( 0, "spk misc/1k/granat"); //acg_drawtga(iKiller, "kill_grenade", 255, 255, 255, 250, -1.0, 0.16, 0, FX_FADE_INTERVAL, 0.5, 2.0, 1.0, 3.0, DRAW_ADDITIVE, 0, 0, -1); acg_drawspr(iKiller, "sprites/he.spr",255, 255, 255, -1.0, 0.14, 0, FX_FADE, 0.5, 2.0, 1.0, 3.0, DRAW_ADDITIVE, -1) } if( szWeapon[ 0 ] == 'k') { if(get_user_frags(iKiller) > 10) { cod_set_user_xp(iKiller, cod_get_user_xp(iKiller)+10); COD_MSG_EXP_P; show_dhudmessage(iKiller, "Zabicie z noza^n+10"); } else { cod_set_user_xp(iKiller, cod_get_user_xp(iKiller)+5); COD_MSG_EXP_P; show_dhudmessage(iKiller, "Zabicie z noza^n+5"); } client_cmd( 0, "spk misc/1k/humiliation"); //acg_drawtga(iKiller, "kill_knife", 255, 255, 255, 250, -1.0, 0.16, 0, FX_FADE_INTERVAL, 0.5, 2.0, 1.0, 3.0, DRAW_ADDITIVE, 0, 0, -1); acg_drawspr(iKiller, "sprites/knife.spr",255, 255, 255, -1.0, 0.14, 0, FX_FADE, 0.5, 2.0, 1.0, 3.0, DRAW_ADDITIVE, -1) } 



Sprobuj skompilowac teraz :)

#include < amxmodx >
#include < codmod >
#include < dhudmessage >
#include < achievements >
#include < acg >

/****************************
// Ze wzgledu na udostepnienie skryptu, niektore czesci kodu zostaly usuniete
****************************/
#define MAX 20
#define LEVELS 13
#define MIN_PLAYERS 3
new g_iFirstbloodVariable;
new g_iKills[ MAX+1 ];
new bool:last = false;
new uch_zemsta, uch_pierwszy;
new g_szDoublekillVariable[ MAX+1 ][ 24 ];
new g_szRevengeKillVariable[ MAX+1 ][ 32 ];
new kills[MAX+1] = {0,...};
new levels[13] = {3, 5, 7, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 20, 25};
new stksounds[13][] = {
"misc/1k/1",
"misc/1k/2",
"misc/1k/3",
"misc/1k/4",
"misc/1k/5",
"misc/1k/6",
"misc/1k/7",
"misc/1k/8",
"misc/1k/9",
"misc/1k/10",
"misc/1k/11",
"misc/1k/12",
"misc/1k/13"};
new stkmessages[13][] = {
"%s: Ostro !",
"%s: wy***rdalac !",
"%s: pier**l sie !",
"%s: Wsciekusie !!",
"%s: Nie Uraj Kolo !!",
"%s: Rzadzisz !!",
"%s: WOW !!",
"%s: To Bydle !!",
"%s: ORGAZM !!!",
"%s: WOMBO COMBO !!!",
"%s: Robi Wrazenie !!!",
"%s: Przeznaczenie !!!",
"%s: POTEGA !!! \o/"};
// Executed after the `plugin_precache` forward
public plugin_init( )
{
register_plugin( "COD ExpSystem", "0.9", "ToRRent" );
register_event( "DeathMsg", "PlayerKilled", "a" );
register_logevent( "RoundStart", 2, "1=Round_Start" );

uch_zemsta = ach_add("Slodka Zemsta", "Dokonaj 100 razy zemsty", 100);
uch_pierwszy = ach_add("Zawsze Pierwszy", "Dokonaj 50 razy Firstblood", 50);
}
// Executed when map start
public plugin_precache( )
{
precache_sound("misc/1k/suicide.wav");
precache_sound("misc/1k/suicide2.wav");
precache_sound("misc/1k/suicide4.wav");
precache_sound("TM_CodMod/Payback.wav");
precache_sound("TM_CodMod/Payback2.wav");
precache_sound("misc/1k/headshot.wav");
precache_sound("misc/1k/headshot2.wav");
precache_sound("misc/1k/lebshot.wav");
precache_sound("misc/1k/firstblood.wav");
precache_sound("misc/1k/TK.wav");
precache_sound("misc/1k/granat.wav");
precache_sound("misc/1k/humiliation.wav");
precache_sound("misc/1k/doublekill.wav");

precache_sound("misc/1k/1.wav");
precache_sound("misc/1k/2.wav");
precache_sound("misc/1k/3.wav");
precache_sound("misc/1k/4.wav");
precache_sound("misc/1k/5.wav");
precache_sound("misc/1k/6.wav");
precache_sound("misc/1k/7.wav");
precache_sound("misc/1k/8.wav");
precache_sound("misc/1k/9.wav");
precache_sound("misc/1k/10.wav");
precache_sound("misc/1k/11.wav");
precache_sound("misc/1k/12.wav");
precache_sound("misc/1k/13.wav");

precache_model("sprites/headshot.spr");
precache_model("sprites/knife.spr");
precache_model("sprites/he.spr");
}
public PlayerKilled( )
{
static iKiller, iVictim, iHeadshot, szWeapon[ 24 ], szName[ 32 ], szVictimName[ 32 ]
iKiller = read_data( 1 );
iVictim = read_data( 2 );

g_iKills[ iVictim ] = 0;

if( !iKiller )
  return PLUGIN_CONTINUE;

iHeadshot = read_data( 3 );
read_data( 4, szWeapon, charsmax( szWeapon ) );
get_user_name( iKiller, szName, charsmax( szName ) );
get_user_name( iVictim, szVictimName, charsmax( szVictimName ) );

g_iKills[ iKiller ]++;

g_szRevengeKillVariable[ iVictim ] = szName;

if(get_playersnum() >= MIN_PLAYERS)
{
   if( iHeadshot)
   {
    if(get_user_frags(iKiller) > 10)
    {
	 cod_set_user_xp(iKiller, cod_get_user_xp(iKiller)+10);
	 COD_MSG_EXP_P;
	 show_dhudmessage( iKiller, "Headshot^n+10");
    }
    else
    {
	 cod_set_user_xp(iKiller, cod_get_user_xp(iKiller)+5);
	 COD_MSG_EXP_P;
	 show_dhudmessage( iKiller, "Headshot^n+5");
    }
    new rand_hs = random_num(1,3)
    switch(rand_hs)
    {
	 case 1: client_cmd( iKiller, "spk misc/1k/headshot")
	 case 2: client_cmd( iKiller, "spk misc/1k/headshot2")
	 case 3: client_cmd( iKiller, "spk misc/1k/lebshot")
    }
    //acg_drawtga(iKiller, "kill_headshot", 255, 255, 255, 150, -1.0, 0.14, 0, FX_FADE, 0.5, 2.0, 1.0,  3.0, DRAW_HOLES, 0, 0, -1);
    acg_drawspr(iKiller, "sprites/headshot.spr",255, 255, 255, -1.0, 0.14, 0, FX_FADE, 0.5, 2.0, 1.0, 3.0, DRAW_ADDITIVE, -1)
// Skladnia acg_drawspr(id, const szSpr[], red, green, blue, Float:x, Float:y, center,effects, Float:fadeintime, Float:fadeouttime, Float:fxtime, Float:holdtime, mode, channel)
   }
  
   if( szWeapon[ 1 ] == 'r')
   {
    if(get_user_frags(iKiller) > 10)
    {
	 cod_set_user_xp(iKiller, cod_get_user_xp(iKiller)+10);
	 COD_MSG_EXP_P;
	 show_dhudmessage( iKiller, "Egzekucja^n+10");
    }
    else
    {
	 cod_set_user_xp(iKiller, cod_get_user_xp(iKiller)+5);
	 COD_MSG_EXP_P;
	 show_dhudmessage( iKiller, "Egzekucja^n+5");
    }
    client_cmd( 0, "spk misc/1k/granat");
    //acg_drawtga(iKiller, "kill_grenade", 255, 255, 255, 250, -1.0, 0.16, 0, FX_FADE_INTERVAL, 0.5, 2.0, 1.0,  3.0, DRAW_ADDITIVE, 0, 0, -1);
    acg_drawspr(iKiller, "sprites/he.spr",255, 255, 255, -1.0, 0.14, 0, FX_FADE, 0.5, 2.0, 1.0, 3.0, DRAW_ADDITIVE, -1)
   }
  
   if( szWeapon[ 0 ] == 'k')
   {
    if(get_user_frags(iKiller) > 10)
    {
	 cod_set_user_xp(iKiller, cod_get_user_xp(iKiller)+10);
	 COD_MSG_EXP_P;
	 show_dhudmessage(iKiller, "Zabicie z noza^n+10");
    }
    else
    {
	 cod_set_user_xp(iKiller, cod_get_user_xp(iKiller)+5);
	 COD_MSG_EXP_P;
	 show_dhudmessage(iKiller, "Zabicie z noza^n+5");
    }
    client_cmd( 0, "spk misc/1k/humiliation");
    //acg_drawtga(iKiller, "kill_knife", 255, 255, 255, 250, -1.0, 0.16, 0, FX_FADE_INTERVAL, 0.5, 2.0, 1.0,  3.0, DRAW_ADDITIVE,  0, 0, -1);
    acg_drawspr(iKiller, "sprites/knife.spr",255, 255, 255, -1.0, 0.14, 0, FX_FADE, 0.5, 2.0, 1.0, 3.0, DRAW_ADDITIVE, -1)
   }

PRAWDOPODBNIE chodzilo o oto
ze w kilku miejscach
byl ukosnik w odwrotna strone niz powinien, np. placki\placki.spr a powienie byc placki/placki.spr
  • +
  • -
  • 0

#3 ToRRent

    Dirty Bomber

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 227
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 28.05.2012 07:08

aa, spróbuje zmienić i napiszę czy pomogło :)
  • +
  • -
  • 0

ZdobywcyGier

YouTubeFacebook |  Twitch


#4 creepMP3

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.06.2012 16:17

Z tego co widzę to źle to napisałeś :

precache_model("sprites\headshot.spr");
	precache_model("sprites\knife.spr");
	precache_model("sprites\he.spr");

a powinno być :

precache_model("sprites/headshot.spr");
	precache_model("sprites/knife.spr");
	precache_model("sprites/he.spr");

Perk Google - [||||||||||||||||||||] 100% - http://amxx.pl/topic...13-perk-google/




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych