Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 26.05.2012 07:58
1.Zabojca
zycie 40
szybkosc 60
wytrzymalosc 30
inta 10
deagle scout
50 % widocznosci na nozu, autobh, 4 skoki, 1/2 scout,1/5 deagle 1/1 noz(ppm) 15 obrazen wiecej z deagle
2.Kapitan
zycie 30
szybkosc 40
wytrzymalosc 50
inta 30
awp m4a1 i ak47
1/5 szans na pojawieniu sie na respie przeciwnika , autobh, , 3 skoki 1/1 awp 2 rakiety 20 obrazen wiecej z kazdej broni
proszę o zrobienie powyzszych klas
daje +++
Zapraszam na cod moda
IP: 188.165.22.36:27066
friendlyfire: off
sloty: 11
Duzo klas i perkow
Serdecznie zapraszam
#2
Napisano 27.05.2012 07:03
Zapraszam na cod moda
IP: 188.165.22.36:27066
friendlyfire: off
sloty: 11
Duzo klas i perkow
Serdecznie zapraszam
#3
Napisano 27.05.2012 11:51
Zapraszam na cod moda
IP: 188.165.22.36:27066
friendlyfire: off
sloty: 11
Duzo klas i perkow
Serdecznie zapraszam
#4
Napisano 30.05.2012 19:32
Zapraszam na cod moda
IP: 188.165.22.36:27066
friendlyfire: off
sloty: 11
Duzo klas i perkow
Serdecznie zapraszam
#5
Napisano 30.05.2012 22:19
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Zabojca"; new const opis[] = "50 % widocznosci na nozu, autobh, 4 skoki, 1/2 scout,1/5 deagle 1/1 noz(ppm) 15 obrazen wiecej z deagle"; new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 40; new const kondycja = 60; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 30; new skoki[33]; new ostatnio_prawym[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "sCerR*!"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1"); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public eventKnife_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; if( read_data(2) == CSW_KNIFE ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 125); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 4; return FMRES_IGNORED; } public fwPrethink_AutoBH(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) { new flags = pev(id, pev_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return FMRES_IGNORED; if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 ) return FMRES_IGNORED; if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return FMRES_IGNORED; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] += 250.0; set_pev(id, pev_velocity, velocity); set_pev(id, pev_gaitsequence, 6); } return FMRES_IGNORED; } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id]) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 1; } public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 0; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,5) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Użytkownik sCerR..*! edytował ten post 30.05.2012 22:19
#6
Napisano 31.05.2012 05:38
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
codclass_zabojca.sma(34) : warning 217: loose indentation
codclass_zabojca.sma(43) : warning 217: loose indentation
codclass_zabojca.sma(131) : warning 217: loose indentation
Header size: 1240 bytes
Code size: 5700 bytes
Data size: 1796 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=783 cells (3132 bytes)
Total requirements: 25120 bytes
3 Warnings.
Done.
Zapraszam na cod moda
IP: 188.165.22.36:27066
friendlyfire: off
sloty: 11
Duzo klas i perkow
Serdecznie zapraszam
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych