Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25.05.2012 15:30
Witam. Kiedy wchodze na serwer to naciskam Counter-Terrorist i mnie nie przenosi. Czemu? Proszę o szybką odpowiedź.
#2
Napisano 25.05.2012 15:44
Pokaż plugins.ini oraz amxx.cfg lub server.cfg
#3
Napisano 25.05.2012 15:58
Amxx.cfg
Plugins.ini:
Server.cfg
// AMX Mod X Plik Konifugracyjny
echo Executing AMX Mod X Configuration File
// Domyslna flaga oznaczajaca z user.ini dopisana osobe jak brak przywilejow admina (patrz users.ini dostępu do informacji)
//
// Wartość domyślna: "z"
amx_default_access "z"
// Tutaj mozesz zmienic prefix do komendy na haslo admina
// Uwaga: Zawsze prefiks odzielamy znakiem podkreślenia (aka: "_")
// (Przykład: setinfo _pw "hasło")
//
// Wartość domyślna: "_pw"
amx_password_field "_pw"
// Sposób logowania do serwera
// 0 - wyłącza logowanie, gracze nie będą sprawdzane (i dostęp nie zostanie powołany)
// 1 - tryb normalny zestaw flag, które stosuj na rachunkach
// 2 - kick wszystkich graczy ktorych nie ma na liscie
//
// Wartość domyślna: 1
amx_mode 1
// Pokaż aktywności adminów
// 0 - wyłączona
// 1 - pokaż bez nazwy admina
// 2 - pokaz z nazwa admina
//
// Wartość domyślna: 2
amx_show_activity 2
// Wiadomosci wyswietlane przez amxx
//
// Wartość domyślna: "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600
//
//
// Nasze przewijane napisy dol
//
amx_scrollmsg "Witamy na %hostname% -- Zyczymy milej zabawy" 600
amx_scrollmsg "Zapraszamy na nasze forum Serwer.xaa.pl " 600
// Napisy Hud gora
//
amx_imessage "Witamy na %hostname%" "000255100"
amx_imessage "%hostname% Zyczymy milej zabawy" "000100255"
amx_imessage "Zapraszamy na Serwer.xaa.pl " "000100255"
amx_imessage "Serwer.xaa.pl" "000100255"
// Czestotliwosc wyswietlanych sie wiadomosci w sek
//
// Wartość domyślna: 180
amx_freq_imessage 180
// Bany czasowe dla menu banow (amx_banmenu)
// Czas 0 oznacza ban pernametny
// Wartosci domyslne: 0 5 10 15 30 45 60
amx_plmenu_bantimes 0 5 10 15 30 45 60
// Obrazenia uderzen dla menu uderzen (amx_slapmenu)
// Opcja zabicja jest pierwsza opcja
// Wartosci domyslne: 0 1 5
amx_plmenu_slapdmg 0 1 5
// Ustawiany w sekundach, jak szybko gracze mogą wysylac wiadomosc po wiadomosci
//
// Wartość domyślna: 0.75
amx_flood_time 0.75
// Ilosc slotow do rezerwacji
//
// Wartość domyślna: 0
amx_reservation 1
// Jeśli ustawisz na 1, można ukryć sloty na serwerze.
// Gdy serwer bedzie "full" musisz uzyc comendy connect ip aby polaczyc sie i wejsc na ukryty slot
//
// Wartość domyślna: 0
amx_hideslots 1
// Wyświetlanie czasu pozostałego
// - Wyświetlacz biały tekst na dole
// B - głos wykorzystania
// C - nie dodawać "remaining" (tylko głos)
// D - nie dodaje "godzin / minut / sekund" (tylko głos)
// E - pokazuje / mówi jeżeli obecny czas jest mniejszy niż ten zestaw parametrów w
//
// Wartość domyślna: "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"
amx_time_display "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"
// uzywajac komend w sayu "say thetime" i"say timeleft" uslyszysz glos 1 go wlaczy a 0 wylaczy
//
// Wartość domyślna: 1
amx_time_voice 1
// Minimalne opóźnienie w sekundach między dwoma głosowania sesji
//
// Wartość domyślna: 10
amx_vote_delay 10
// Jak długo trwa sesja głosowania
//
// Wartość domyślna: 10
amx_vote_time 10
/ Wyswietla w sayu glosy kto na co glosuje 1 aktywuje 0 dezaktywuje
//
// Wartość domyślna: 1
amx_vote_answers 1
// Stosunek głosów za i przeciw, dzięki któremu ankieta zostaje uznana za spełnioną
// Wartość domyślna: 0.40
amx_votekick_ratio 0.40
// Wartość domyślna: 0.40
amx_voteban_ratio 0.40
// Wartość domyślna: 0.40
amx_votemap_ratio 0.40
// Wartość domyślna: 0.02
amx_vote_ratio 0.02
// Maksymalny czas o jaki moze zostac przedluzona mapa
//
// Wartość domyślna: 90
amx_extendmap_max 90
// Kroki dla kazdego rozszerzenia
//
// Wartość domyślna: 15
amx_extendmap_step 15
// Jezeli wybierzesz 0 zablokujesz uzytkownikom mozliwosc zmienienia jezyka na serwerze
// wymusisz jezyk dany w server.cfg
//
// Wartość domyślna: 1
amx_client_languages 1
// Pluginy w trybie debug
// 0 - niepozwala na opcje debug
// 1 - dopisujac po nazwie pluginu "debug" umieszczasz je w trybie debug
// 2 - Wszystkie wtyczki są wprowadzane w trybie debug
// Uwaga - tryb debug wpłynie na wydajność JIT
//
// Wartość domyślna: 1
amx_debug 1
// Plugin wielojezykow Debug
// Aby debugować język swojego kodu 2 litera w cudzysłów ("en", "de", itp.)
// "" oznacza wylaczenie
//
// Wartość domyślna: ""
amx_mldebug ""
//
// Poczatek pakietu konfiguracyjnego Counter-Strike
//
// Zapisywanie ranku na (zalecane opcje 1 dla steam / dla ns/steam 0 )
// 0 - nick
// 1 - authid
// 2 - ip
//
// Wartość domyślna: 1
csstats_rank 1
// Maksymalna ilosc graczy w statystykach, po przekroczeniu tej liczby nastapi reset statystyk
//
// Wartość domyślna: 3500
csstats_maxsize 5000
// Boty zapsiuja sie w rankignu 1 aktywuje 0 dezaktywuje
//
// Wartość domyślna: 0
csstats_rankbots 0
// Czas trwania statystyk w HUD
//
// Wartość domyślna: 12.0
amx_statsx_duration 12.0
// Czas w sekundach, przez który wyświetlane są statystyki HUD po końcu rundy
// Wartość ujemna spowoduje usunięcie tych statystyk o daną ilość sekund przed końcem rundy
//
// Wartość domyślna: -2.0
amx_statsx_freeze -2.0
// Nizej dajesz cvary do dodanych pluginów
//JB
jbe_crowbarmultiplier 25.0 //Ile damage za uderzenie łomem (domyślnie: 25.0)
jbe_motd 1 //Wyłącza motd przy połączeniu(domyślnie: 1)
jbe_maxcrowbar 1 // Ile więźniów dostanie losowo łom (domyślnie: 1)
jbe_teamchange 0 //Czy więźniowie mogą zmieniać drużynę(domyślnie: 0)
jbe_teamratio 3 //This value tells the relation between prisoners and guards (total connected / ratio = max guards)(default: 3)
jbe_maxct 7 //Hard limit for guards count (default: 7)
jbe_maxdays 15 //Maksymalna wartość dni kiedy więzień będzie w więzieniu bez personalnego FreeDay(domyślnie: 15)(Nie skończone)
jbe_boxmax 6 //Maksymalna ilość żywych więźniów do włączenia BOX (domyślnie: 6)
jbe_talkmode 2 //Działanie ALLTALK (domyślnie: 2)
0- Alltalk
1- CT nie słyszy TT
2- TT nie może używać mikrofonu (voicecommon)
jbe_blockvoice 1 //How +voicerecord should be handled (default: 1)
0- Players can use +voicerecord
1- Players can't use +voicerecord
2- Only Simon can use +voicerecord
jbe_retrytime 10 //Ile sekund przy starcie rundy ma gracz do dołączenia do TEAM (domyślnie: 10)
jbe_glowmodels 0 //Dodać blask do modeli Sajmona i FreeDay'a (domyślnie: 0)
jbe_simonsteps 1 //Rysowanie kroków Sajmona na podłodze (domyślnie: 1)
jbe_freedayround 240.0 //Długość FreeDay w sekundach(domyślnie: 240.0)
jbe_buttonshoot 0 //Można włączyć przycisk po przez strzelenie do niego (domyślnie: 0)
jbe_autoopen 1 //Cele otwierają się automatycznie na Free Day(domyślnie: 1)
jbe_spectrounds 3 //Kick graczy którzy nie wybrali team przez X rund(domyślnie: 3)
jbe_nosimonrounds 10 //Przeniesienie strażnika w momencie kiedy był Sajmonem przez X rund (domyślnie: 10)
jbe_randomsimon 1 //Losowy Sajmon po starcie rundy przed i 60 sekundami (domyślnie: 1)
jbe_lastrequest 1 //Włącza cechę to ostatniego więźnia (domyślnie: 1)
jbe_autolastrequest 1 //Pozwala włączyć sygnał i otworzyć menu kiedy został ostatni więzień (domyślnie: 1)
//Koniec glowniego JB
//Rewizja
amx_revision_time 5 - definiuje czas potrzebny do przeszukania więźnia. (domyślnie 5)
amx_revision_autobind 1 - czy ma automatycznie bindować rewizję na V. (domyślnie 1)
amx_revision_distance 40 - odległość z jakiej można przeprowadzić rewizję. (domyślnie 40)
//koniec rewizji
//spadochron
sv_parachute "1" - 0: wyłączony - 1: włączony
parachute_fallspeed "100" - szybkosc lotu
//koniec spadochronu
//napis skad
country_chat_length 2 // 1 - Cała nazwa (np. Poland) // 2 - Skrót (np. PL)
//koniec
Plugins.ini:
; AMX Mod X pluginy - Amxx.pl ; Admin Base - glowne ustawienia dla adminow. admin_amxbans.amxx ; Pobieranie admina ze strony amxbans.amxx ; Bany na stronie ;admin.amxx ; bazy admina (wymagane aby chodzili admini) ;admin_sql.amxx ; bazy admina - Wesja SQL (comment admin.amxx) ; Podstawowe pluginy admincmd.amxx ; podstawowe komendy w konsoli admina adminhelp.amxx ; pomoc dla adminow w czasie wpisywania komend w konsoli adminslots.amxx ; rezerwacja slota multilingual.amxx ; Wielojezyczne zarzadzanie ; Panele Menu menufront.amxx ; podstawoe menu admina cmdmenu.amxx ; menu komend(speech, settings) plmenu.amxx ; menu graczy (kick, ban, client cmds.) ;telemenu.amxx ; menu teleportowania (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; menu map (vote, changelevel) ; Chat / Wiadomosci adminchat.amxx ; chat konsoli polecen antiflood.amxx ; uniemozliwi klientom z servera flooding'u scrollmsg.amxx ; wyswietla komunikat przewijania imessage.amxx ; wyswietla komunikat informacji adminvote.amxx ; komendy glosowania ; Pluginy zwiazane z mapami, vote, czas mapy itp. nextmap.amxx ; wyświetlenie następnej mapy w Mapcycle mapchooser.amxx ; pozwala glosowac na nastepna mape timeleft.amxx ; informuje o czasie do konca mapy ; Konfiguracja pausecfg.amxx ; pozwala zatrzymać i wznowić niektóre pluginy statscfg.amxx ; umorzliwia zarzadzanie pluginami statystyk ; Counter-Strike ;restmenu.amxx ; pozwala blokowac dane bronie statsx.amxx ; statystyki (CSX Module required!) ;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike ;stats_logging.amxx ; Statystyki rejestracji broni (CSX Module required!) ; Umozliwiajacych wykorzystanie pluginy AMX Mod ;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer ; Amxx.pl- Ponizej dodajesz swoje pluginy jbextreme.amxx ; Główny silnik JB amx_super.amxx ; Nowe amxx amx_super_menu.amxx ; Menu amxx amx_super_nospeed.amxx ; WTF? admin_chat_colors.amxx ; Admin pisze na kolorowo CountryChat.amxx ; Kraj gracza IP.amxx ; Pokazuje ip gracza jail_models.amxx ; Modele klawisza i wieznia jail_radio.amxx ; Radio JailBreak_Chowany.amxx ; Zabawa w chowanego jb_duszek.amxx ; Duszek na serwerze jb_gangs.amxx ; Gangi rules_mifu.amxx ; Regulamin parachute.amxx ; Spadochron
Server.cfg
// server.cfg PL // by Serwerygier.com // konfiguracja podstawowa exec banned.cfg // laduj bany steamid/wonid exec listip.cfg // laduj bany na ip hostname "[JailBreak] [email protected]" // nazwa serwera jaka bedzie widoczna po przez przegladarki serwerow sv_proxies 1 // liczba hltv proxy jakie moga sie podlaczyc do serwera, standard 1, wiecej nie zalecane sv_region 3 // domyslne 0 - swiat, a poniewaz jestesmy w europie ustawiamy na 3 /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // internet sv_maxrate 0 // maksymalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna sv_maxupdaterate 30 // maksymalna wartosc jaka klient moze miec cl_updaterate, // jesli ma wiecej to bedzie mial tracone pakiety sv_minrate 0 // minimalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna, domyslnie 4000, // ustawanie wartosci powyzej 6000 zlaguje serwer i graczy // zaleca sie krzymanie wartosci 0 ze wzgledu na serwery HLTV - po prostu mozna zaoszczedzic kase za lacze sv_maxunlag 0.5 // amksymalny czas w sekundach kompensacji lagow /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // Hasło Serwera i RCON sv_password "" // wymagane haslo aby sie podlaczyc do serwera //ustawienie dla serwerów Prywatnych *WYMAGANE* rcon_password "******" // hasło RCON // jesli ustawisz puste "" to rcon nie bedzie dzialal sv_rcon_banpenalty 60 //czas bana za probe uzycia zlego hasła rcon za wielokrotne proby (banuje na ip), 0 to na zawsze sv_rcon_minfailures 5 // limit zlych komend rcon aby dostac ban'a sv_rcon_minfailuretime 30 // czas w jakim sa sprawdzane proby rcon, // jak ktos zle wpisze rcon_password (albo nie poda) i wykona zbyt wiele komend rcon to dostanie bana // wtedy pomaga jedynie restart serwera, poniewaz po odbanowaniu kazdy blad spowoduje nowego bana. /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // logi // zaleca sie zachowanie ponizszych ustawien jesli chcesz uzywac HLStats albo PsychoStats mp_logdetail 3 // poziom logow, 0 - wyłącz, 1 - tylko trafienia przeciwnika standard , 2, - tylko trafienia tp, 3 - loguj oba (tp i wroga) mp_logecho 1 // 1 - wlacza logowanie komendy echo, 0 - wylacza, np jak masz w server.cfg echo SERVER CFG LOADED to bedziesz mial to logowane mp_logfile 1 // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie mp_logmessages 1 // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie sv_logbans 1 // loguj dawanie banow, 1 - tak (standard), 0 - nie sv_logblocks 1 // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie sv_logrelay 1 // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // voice sv_voicecodec "voice_miles" // rodzaj kodeka, domyslnie voice_miles sv_voiceenable 1 // uzywaj opcji voice na serwerze, 1 - tak (domyslnie), 0 - nie sv_voicequality 3 // jakosc glosu, od 1 do 5, im wiecej tym lepiej ale wieksze uzyci proca i sieci, domyslnie 3 sv_alltalk 1 // 0 - (domyslnie) voice mozna uzywac tylko jesli zywy i tylko do tp, 1 - kazdy moze gadac z kazdym (dobre na poczatek i koniec meczu) /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // downlad sv_allowdownload 1 // pozwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie sv_allowupload 1 // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie sv_send_logos 1 //pozwalaj na wysylanie logo graczy (sprej na sciane) sv_send_resources 1 // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie sv_downloadurl "" // url do lokacji skad mozna zasysac pliki serwerowe (FASTDL) mp_decals 300 // maximum wyswietlanych logo itp na serwerze /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // rozgrywka mp_autoteambalance 0 // przerzucaj graczy do innych druzyn jesli nierowne sklady, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak mp_buytime 0.25 // czas kupowania na pocz rundy, w ulamku minuty ( jedna minuta = 1.0, 30 sekund = 0.25) mp_c4timer 35 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby (bo inaczej bedzie bum , domyslnie 35 mp_consistency 1 // 0 - nie pozwol graczom na uzywanie wlasnych modeli postaci i broni (standard) , 0 - pozwalaj (bo czituja) mp_flashlight 1 // 1 - mozna uzywac latarki (standard), 0 - latarka zablokowana mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard), 0 - wylaczone (quake 1 mode), dobre do cwiczenia refleksu mp_freezetime 6 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni), ustaw na 0 na mapach aim mp_friendly_grenade_damage 1 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny (standard) mp_friendlyfire 1 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich (standard) mp_hostagepenalty 0 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone mp_limitteams 0 // ilu graczy moze byc niesymetrycznie po jedej z druzyn, 0 - bez limitu, 2 - maxymalnie moze byc w jednej z druzyn 2 graczy wiecej mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grani, 0 - brak limitu (standard) mp_mirrordamage 0 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane) mp_payerid 0 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje mp_roundtime 1.75 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9 mp_startmoney 800 // liczba kasy na poczatku rundy mp_timelimit 20 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu, mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard) pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry sv_maxspeed 320 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320) /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // obserwatorzy allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie, mp_fadetoblack 0 // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia mp_forcecamera 1 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 albo 2 mp_forcechasecam 0 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl mp_autokick 0 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie sie z miejsca sv_timeout 120 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze) sv_spectatormaxspeed 500 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500 mp_chattime 3 // po ilu sekundach po osiagnieciu timelimitu/maxrounds zmienia sie mapa /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // inne sv_airaccelerate 10 // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo sv_airmove 1 // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie sv_challengetime 150 // czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego, zwieksz jesli gracze maja slabe kompy albo duzo sciagaja z serwera sv_clienttrace 1 // (standard) 1 sv_friction 4 // poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie, 4 (standard) sv_gravity 800 // grawitacja, domyslnie 800, im wiecej tym trudniej skakac (przy pewnych wartosciach zejscie z malego schodka jest smiertelne a granaty padaja pod nogami) // 0 wylacza grawitacje - jak podskoczysz to juz nie spadniesz // koniec
Użytkownik Bartko96 edytował ten post 25.05.2012 16:03
#4
Napisano 26.05.2012 05:47
Już działa amx_super nie może być wgrane. Dlaczego?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: jb
Postać cs 1.6Napisany przez SzymonSmorag, 31.12.2020 |
|
|
|||
ZyczeniaNapisany przez SzymonSmorag, 29.12.2020 |
|
|
|||
![]() |
[ROZWIĄZANE] [jailbreak] Mafiozo po wejsciu na serwerNapisany przez SzymonSmorag, 26.12.2020 |
|
|
||
![]() |
[ROZWIĄZANE] Szukam Mapy JailBreakSzukam map jailbreak Napisany przez XhanysX, 19.11.2020 |
|
|
||
[JaliBreak]Menu CzapekSzukam menu czapek Napisany przez XhanysX, 14.11.2020 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod




jbextreme.amxx









