Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

JailBreak Extreme nie dodaje do teamu

jb

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bartko96

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:30
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 25.05.2012 15:30

Witam. Kiedy wchodze na serwer to naciskam Counter-Terrorist i mnie nie przenosi. Czemu? Proszę o szybką odpowiedź.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 creepMP3

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.05.2012 15:44

Pokaż plugins.ini oraz amxx.cfg lub server.cfg
Perk Google - [||||||||||||||||||||] 100% - http://amxx.pl/topic...13-perk-google/

#3 Bartko96

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:30
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 25.05.2012 15:58

Amxx.cfg
// AMX Mod X Plik Konifugracyjny
echo Executing AMX Mod X Configuration File

// Domyslna flaga oznaczajaca z user.ini dopisana osobe jak brak przywilejow admina (patrz users.ini dostępu do informacji)
//
// Wartość domyślna: "z"
amx_default_access "z"

// Tutaj mozesz zmienic prefix do komendy na haslo admina
// Uwaga: Zawsze prefiks odzielamy znakiem podkreślenia (aka: "_")
// (Przykład: setinfo _pw "hasło")
//
// Wartość domyślna: "_pw"
amx_password_field "_pw"

// Sposób logowania do serwera
// 0 - wyłącza logowanie, gracze nie będą sprawdzane (i dostęp nie zostanie powołany)
// 1 - tryb normalny zestaw flag, które stosuj na rachunkach
// 2 - kick wszystkich graczy ktorych nie ma na liscie
//
// Wartość domyślna: 1
amx_mode 1

// Pokaż aktywności adminów
// 0 - wyłączona
// 1 - pokaż bez nazwy admina
// 2 - pokaz z nazwa admina
//
// Wartość domyślna: 2
amx_show_activity 2

// Wiadomosci wyswietlane przez amxx
//
// Wartość domyślna: "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600
//
//
// Nasze przewijane napisy dol
//
amx_scrollmsg "Witamy na %hostname% -- Zyczymy milej zabawy" 600
amx_scrollmsg "Zapraszamy na nasze forum Serwer.xaa.pl " 600

// Napisy Hud gora
//
amx_imessage "Witamy na %hostname%" "000255100"
amx_imessage "%hostname% Zyczymy milej zabawy" "000100255"
amx_imessage "Zapraszamy na Serwer.xaa.pl " "000100255"
amx_imessage "Serwer.xaa.pl" "000100255"


// Czestotliwosc wyswietlanych sie wiadomosci w sek
//
// Wartość domyślna: 180
amx_freq_imessage 180

// Bany czasowe dla menu banow (amx_banmenu)
// Czas 0 oznacza ban pernametny
// Wartosci domyslne: 0 5 10 15 30 45 60
amx_plmenu_bantimes 0 5 10 15 30 45 60

// Obrazenia uderzen dla menu uderzen (amx_slapmenu)
// Opcja zabicja jest pierwsza opcja
// Wartosci domyslne: 0 1 5
amx_plmenu_slapdmg 0 1 5

// Ustawiany w sekundach, jak szybko gracze mogą wysylac wiadomosc po wiadomosci
//
// Wartość domyślna: 0.75
amx_flood_time 0.75

// Ilosc slotow do rezerwacji
//
// Wartość domyślna: 0
amx_reservation 1

// Jeśli ustawisz na 1, można ukryć sloty na serwerze.
// Gdy serwer bedzie "full" musisz uzyc comendy connect ip aby polaczyc sie i wejsc na ukryty slot
//
// Wartość domyślna: 0
amx_hideslots 1

// Wyświetlanie czasu pozostałego
// - Wyświetlacz biały tekst na dole
// B - głos wykorzystania
// C - nie dodawać "remaining" (tylko głos)
// D - nie dodaje "godzin / minut / sekund" (tylko głos)
// E - pokazuje / mówi jeżeli obecny czas jest mniejszy niż ten zestaw parametrów w
//
// Wartość domyślna: "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"
amx_time_display "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"

// uzywajac komend w sayu "say thetime" i"say timeleft" uslyszysz glos 1 go wlaczy a 0 wylaczy
//
// Wartość domyślna: 1
amx_time_voice 1

// Minimalne opóźnienie w sekundach między dwoma głosowania sesji
//
// Wartość domyślna: 10
amx_vote_delay 10

// Jak długo trwa sesja głosowania
//
// Wartość domyślna: 10
amx_vote_time 10


/ Wyswietla w sayu glosy kto na co glosuje 1 aktywuje 0 dezaktywuje
//
// Wartość domyślna: 1
amx_vote_answers 1

// Stosunek głosów za i przeciw, dzięki któremu ankieta zostaje uznana za spełnioną

// Wartość domyślna: 0.40
amx_votekick_ratio 0.40

// Wartość domyślna: 0.40
amx_voteban_ratio 0.40

// Wartość domyślna: 0.40
amx_votemap_ratio 0.40

// Wartość domyślna: 0.02
amx_vote_ratio 0.02

// Maksymalny czas o jaki moze zostac przedluzona mapa
//
// Wartość domyślna: 90
amx_extendmap_max 90

// Kroki dla kazdego rozszerzenia
//
// Wartość domyślna: 15
amx_extendmap_step 15

// Jezeli wybierzesz 0 zablokujesz uzytkownikom mozliwosc zmienienia jezyka na serwerze
// wymusisz jezyk dany w server.cfg
//
// Wartość domyślna: 1
amx_client_languages 1

// Pluginy w trybie debug
// 0 - niepozwala na opcje debug
// 1 - dopisujac po nazwie pluginu "debug" umieszczasz je w trybie debug
// 2 - Wszystkie wtyczki są wprowadzane w trybie debug
// Uwaga - tryb debug wpłynie na wydajność JIT
//
// Wartość domyślna: 1
amx_debug 1

// Plugin wielojezykow Debug
// Aby debugować język swojego kodu 2 litera w cudzysłów ("en", "de", itp.)
// "" oznacza wylaczenie
//
// Wartość domyślna: ""
amx_mldebug ""

//
// Poczatek pakietu konfiguracyjnego Counter-Strike
//

// Zapisywanie ranku na (zalecane opcje 1 dla steam / dla ns/steam 0 )
// 0 - nick
// 1 - authid
// 2 - ip
//
// Wartość domyślna: 1
csstats_rank 1

// Maksymalna ilosc graczy w statystykach, po przekroczeniu tej liczby nastapi reset statystyk
//
// Wartość domyślna: 3500
csstats_maxsize 5000

// Boty zapsiuja sie w rankignu 1 aktywuje 0 dezaktywuje
//
// Wartość domyślna: 0
csstats_rankbots 0

// Czas trwania statystyk w HUD
//
// Wartość domyślna: 12.0
amx_statsx_duration 12.0

// Czas w sekundach, przez który wyświetlane są statystyki HUD po końcu rundy
// Wartość ujemna spowoduje usunięcie tych statystyk o daną ilość sekund przed końcem rundy
//
// Wartość domyślna: -2.0
amx_statsx_freeze -2.0


// Nizej dajesz cvary do dodanych pluginów
//JB
jbe_crowbarmultiplier 25.0 //Ile damage za uderzenie łomem (domyślnie: 25.0)
jbe_motd 1 //Wyłącza motd przy połączeniu(domyślnie: 1)
jbe_maxcrowbar 1 // Ile więźniów dostanie losowo łom (domyślnie: 1)
jbe_teamchange 0 //Czy więźniowie mogą zmieniać drużynę(domyślnie: 0)
jbe_teamratio 3 //This value tells the relation between prisoners and guards (total connected / ratio = max guards)(default: 3)
jbe_maxct 7 //Hard limit for guards count (default: 7)
jbe_maxdays 15 //Maksymalna wartość dni kiedy więzień będzie w więzieniu bez personalnego FreeDay(domyślnie: 15)(Nie skończone)
jbe_boxmax 6 //Maksymalna ilość żywych więźniów do włączenia BOX (domyślnie: 6)
jbe_talkmode 2 //Działanie ALLTALK (domyślnie: 2)
	0- Alltalk
	1- CT nie słyszy TT
	2- TT nie może używać mikrofonu (voicecommon)

jbe_blockvoice 1 //How +voicerecord should be handled (default: 1)


	0- Players can use +voicerecord
	1- Players can't use +voicerecord
	2- Only Simon can use +voicerecord


jbe_retrytime 10 //Ile sekund przy starcie rundy ma gracz do dołączenia do TEAM (domyślnie: 10)
jbe_glowmodels 0 //Dodać blask do modeli Sajmona i FreeDay'a (domyślnie: 0)
jbe_simonsteps 1 //Rysowanie kroków Sajmona na podłodze (domyślnie: 1)
jbe_freedayround 240.0 //Długość FreeDay w sekundach(domyślnie: 240.0)
jbe_buttonshoot 0 //Można włączyć przycisk po przez strzelenie do niego (domyślnie: 0)
jbe_autoopen 1 //Cele otwierają się automatycznie na Free Day(domyślnie: 1)
jbe_spectrounds 3 //Kick graczy którzy nie wybrali team przez X rund(domyślnie: 3)
jbe_nosimonrounds 10 //Przeniesienie strażnika w momencie kiedy był Sajmonem przez X rund (domyślnie: 10)
jbe_randomsimon 1 //Losowy Sajmon po starcie rundy przed i 60 sekundami (domyślnie: 1)
jbe_lastrequest 1 //Włącza cechę to ostatniego więźnia (domyślnie: 1)
jbe_autolastrequest 1 //Pozwala włączyć sygnał i otworzyć menu kiedy został ostatni więzień (domyślnie: 1)
//Koniec glowniego JB


//Rewizja
amx_revision_time 5 - definiuje czas potrzebny do przeszukania więźnia. (domyślnie 5)
amx_revision_autobind 1 - czy ma automatycznie bindować rewizję na V. (domyślnie 1)
amx_revision_distance 40 - odległość z jakiej można przeprowadzić rewizję. (domyślnie 40)
//koniec rewizji

//spadochron
sv_parachute "1" - 0: wyłączony - 1: włączony
parachute_fallspeed "100" - szybkosc lotu
//koniec spadochronu

//napis skad
country_chat_length 2 // 1 - Cała nazwa (np. Poland) // 2 - Skrót (np. PL)
//koniec


Plugins.ini:
; AMX Mod X pluginy - Amxx.pl

; Admin Base - glowne ustawienia dla adminow.
admin_amxbans.amxx	; Pobieranie admina ze strony
amxbans.amxx		; Bany na stronie
;admin.amxx	   	 ; bazy admina (wymagane aby chodzili admini)
;admin_sql.amxx		; bazy admina - Wesja SQL (comment admin.amxx)

; Podstawowe pluginy
admincmd.amxx		; podstawowe komendy w konsoli admina
adminhelp.amxx		; pomoc dla adminow w czasie wpisywania komend w konsoli
adminslots.amxx		; rezerwacja slota
multilingual.amxx	; Wielojezyczne zarzadzanie

; Panele Menu
menufront.amxx		; podstawoe menu admina
cmdmenu.amxx		; menu komend(speech, settings)
plmenu.amxx	   	 ; menu graczy (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx		; menu teleportowania (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx		; menu map (vote, changelevel)

; Chat / Wiadomosci
adminchat.amxx		; chat konsoli polecen
antiflood.amxx		; uniemozliwi klientom z servera flooding'u
scrollmsg.amxx		; wyswietla komunikat przewijania
imessage.amxx		; wyswietla komunikat informacji
adminvote.amxx		; komendy glosowania

; Pluginy zwiazane z mapami, vote, czas mapy itp.
nextmap.amxx		; wyświetlenie następnej mapy w Mapcycle
mapchooser.amxx		; pozwala glosowac na nastepna mape
timeleft.amxx		; informuje o czasie do konca mapy

; Konfiguracja
pausecfg.amxx		; pozwala zatrzymać i wznowić niektóre pluginy
statscfg.amxx		; umorzliwia zarzadzanie pluginami statystyk

; Counter-Strike
;restmenu.amxx		; pozwala blokowac dane bronie
statsx.amxx	   	 ; statystyki (CSX Module required!)
;miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx	; Statystyki rejestracji broni (CSX Module required!)

; Umozliwiajacych wykorzystanie pluginy AMX Mod
;amxmod_compat.amxx	; AMX Mod backwards compatibility layer

; Amxx.pl- Ponizej dodajesz swoje pluginy
jbextreme.amxx			; Główny silnik JB
amx_super.amxx			; Nowe amxx
amx_super_menu.amxx		; Menu amxx
amx_super_nospeed.amxx	; WTF?
admin_chat_colors.amxx	; Admin pisze na kolorowo
CountryChat.amxx		; Kraj gracza
IP.amxx					; Pokazuje ip gracza
jail_models.amxx		; Modele klawisza i wieznia
jail_radio.amxx			; Radio
JailBreak_Chowany.amxx	; Zabawa w chowanego
jb_duszek.amxx			; Duszek na serwerze
jb_gangs.amxx			; Gangi
rules_mifu.amxx			; Regulamin
parachute.amxx			; Spadochron

Server.cfg
// server.cfg PL
// by Serwerygier.com

// konfiguracja podstawowa

exec banned.cfg // laduj bany steamid/wonid
exec listip.cfg // laduj bany na ip

hostname "[JailBreak] Serwer.xaa.pl@serwerygier.com" // nazwa serwera jaka bedzie widoczna po przez przegladarki serwerow
sv_proxies 1 // liczba hltv proxy jakie moga sie podlaczyc do serwera, standard 1, wiecej nie zalecane
sv_region 3 // domyslne 0 - swiat, a poniewaz jestesmy w europie ustawiamy na 3

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// internet
sv_maxrate 0 // maksymalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna

sv_maxupdaterate 30 // maksymalna wartosc jaka klient moze miec cl_updaterate,
// jesli ma wiecej to bedzie mial tracone pakiety

sv_minrate 0 // minimalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna, domyslnie 4000,
// ustawanie wartosci powyzej 6000 zlaguje serwer i graczy
// zaleca sie krzymanie wartosci 0 ze wzgledu na serwery HLTV - po prostu mozna zaoszczedzic kase za lacze
sv_maxunlag 0.5 // amksymalny czas w sekundach kompensacji lagow

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Hasło Serwera i RCON
sv_password "" // wymagane haslo aby sie podlaczyc do serwera
//ustawienie dla serwerów Prywatnych *WYMAGANE*

rcon_password "******" // hasło RCON
// jesli ustawisz puste "" to rcon nie bedzie dzialal


sv_rcon_banpenalty 60 //czas bana za probe uzycia zlego hasła rcon za wielokrotne proby (banuje na ip), 0 to na zawsze
sv_rcon_minfailures 5 // limit zlych komend rcon aby dostac ban'a
sv_rcon_minfailuretime 30 // czas w jakim sa sprawdzane proby rcon,
// jak ktos zle wpisze rcon_password (albo nie poda) i wykona zbyt wiele komend rcon to dostanie bana
// wtedy pomaga jedynie restart serwera, poniewaz po odbanowaniu kazdy blad spowoduje nowego bana.

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// logi
// zaleca sie zachowanie ponizszych ustawien jesli chcesz uzywac HLStats albo PsychoStats
mp_logdetail 3 // poziom logow, 0 - wyłącz, 1 - tylko trafienia przeciwnika standard , 2, - tylko trafienia tp, 3 - loguj oba (tp i wroga)
mp_logecho 1 // 1 - wlacza logowanie komendy echo, 0 - wylacza, np jak masz w server.cfg echo SERVER CFG LOADED to bedziesz mial to logowane
mp_logfile 1 // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie
mp_logmessages 1 // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logbans 1 // loguj dawanie banow, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logblocks 1 // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logrelay 1 // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// voice
sv_voicecodec "voice_miles" // rodzaj kodeka, domyslnie voice_miles
sv_voiceenable 1 // uzywaj opcji voice na serwerze, 1 - tak (domyslnie), 0 - nie
sv_voicequality 3 // jakosc glosu, od 1 do 5, im wiecej tym lepiej ale wieksze uzyci proca i sieci, domyslnie 3
sv_alltalk 1 // 0 - (domyslnie) voice mozna uzywac tylko jesli zywy i tylko do tp, 1 - kazdy moze gadac z kazdym (dobre na poczatek i koniec meczu)

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// downlad
sv_allowdownload 1 // pozwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_allowupload 1 // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_send_logos 1 //pozwalaj na wysylanie logo graczy (sprej na sciane)
sv_send_resources 1 // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_downloadurl "" // url do lokacji skad mozna zasysac pliki serwerowe (FASTDL)
mp_decals 300 // maximum wyswietlanych logo itp na serwerze

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// rozgrywka
mp_autoteambalance 0 // przerzucaj graczy do innych druzyn jesli nierowne sklady, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_buytime 0.25 // czas kupowania na pocz rundy, w ulamku minuty ( jedna minuta = 1.0, 30 sekund = 0.25)
mp_c4timer 35 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby (bo inaczej bedzie bum , domyslnie 35
mp_consistency 1 // 0 - nie pozwol graczom na uzywanie wlasnych modeli postaci i broni (standard) , 0 - pozwalaj (bo czituja)
mp_flashlight 1 // 1 - mozna uzywac latarki (standard), 0 - latarka zablokowana
mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard), 0 - wylaczone (quake 1 mode), dobre do cwiczenia refleksu
mp_freezetime 6 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni), ustaw na 0 na mapach aim
mp_friendly_grenade_damage 1 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny (standard)
mp_friendlyfire 1 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich (standard)
mp_hostagepenalty 0 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone
mp_limitteams 0 // ilu graczy moze byc niesymetrycznie po jedej z druzyn, 0 - bez limitu, 2 - maxymalnie moze byc w jednej z druzyn 2 graczy wiecej
mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grani, 0 - brak limitu (standard)
mp_mirrordamage 0 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane)
mp_payerid 0 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje
mp_roundtime 1.75 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9
mp_startmoney 800 // liczba kasy na poczatku rundy
mp_timelimit 20 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu,
mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry
sv_maxspeed 320 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320)

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// obserwatorzy
allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie,
mp_fadetoblack 0 // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia
mp_forcecamera 1 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 albo 2
mp_forcechasecam 0 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl

mp_autokick 0 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie sie z miejsca
sv_timeout 120 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze)
sv_spectatormaxspeed 500 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500
mp_chattime 3 // po ilu sekundach po osiagnieciu timelimitu/maxrounds zmienia sie mapa

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// inne
sv_airaccelerate 10 // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo
sv_airmove 1 // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_challengetime 150 // czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego, zwieksz jesli gracze maja slabe kompy albo duzo sciagaja z serwera
sv_clienttrace 1 // (standard) 1
sv_friction 4 // poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie, 4 (standard)
sv_gravity 800 // grawitacja, domyslnie 800, im wiecej tym trudniej skakac (przy pewnych wartosciach zejscie z malego schodka jest smiertelne a granaty padaja pod nogami)
// 0 wylacza grawitacje - jak podskoczysz to juz nie spadniesz

// koniec

Użytkownik Bartko96 edytował ten post 25.05.2012 16:03

  • +
  • -
  • 0

#4 Bartko96

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:30
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 26.05.2012 05:47

Już działa amx_super nie może być wgrane. Dlaczego?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: jb

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych