Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Prosze o przerobienie klas na premium


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Shotgun

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:29
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 24.05.2012 06:48

proszę o przwerobienie 2 klas na premium, flaga H

Admiral:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
			    
new const nazwa[]   = "Admiral";
new const opis[]	    = "podwojny skok,20 hp i caly magazynek za kazde zabojstwo";
new const bronie	    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;
new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20,
10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };

	    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
	    register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");


}

public cod_class_enabled(id)
{
	    give_item(id, "weapon_hegrenade");
	    give_item(id, "weapon_flashbang");
	    give_item(id, "weapon_flashbang");
	    give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	    ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
			    return FMRES_IGNORED;

	    new flags = pev(id, pev_flags);

	    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	    {
			    skoki[id]--;
			    new Float:velocity[3];
			    pev(id, pev_velocity,velocity);
			    velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
			    set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	    }
	    else if(flags & FL_ONGROUND)
			    skoki[id] = 1;

	    return FMRES_IGNORED;
}
public DeathMsg()
{
			    new killer = read_data(1);
			    new victim = read_data(2);
			    
			    if(!is_user_connected(killer))
							    return PLUGIN_CONTINUE;
			    
			    if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
							    cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
			    
			    if(ma_klase[killer])
			    {
							    new cur_health = pev(killer, pev_health);
							    new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
							    new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
							    set_pev(killer, pev_health, new_health);
							    
							    new weapon = get_user_weapon(killer);
							    if(maxClip[weapon] != -1)
												 set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);
			    }
			    
			    
			    return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock set_user_clip(id, ammo)
{
			    new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
			    get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
			    while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
							    if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
							    set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
							    return weaponid;
			    }
			    return 0;
}

Kapitan:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
			    
new const nazwa[]   = "Kapitan";
new const opis[]	    = "1/6 z HE,1/1 z AWP, podwojny skok, 20 hp i caly magazynek za kazde zabojstwo";
new const bronie	    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 5;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;
new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20,
10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };

	    
new skoki[33];

new ma_klase[33];
new oneonone[33] [31]

public plugin_init()
{
	    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
	    register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
	    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


}

public cod_class_enabled(id)
{
	    give_item(id, "weapon_hegrenade");
	    oneonone[id] [CSW_HEGRENADE] = 6
	    oneonone[id] [CSW_AWP] = 1
	    ma_klase[id] = true;
	    ma_klase[id] = 1;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	    ma_klase[id] = false;
	    ma_klase[id] = 0;
	    oneonone[id] [CSW_HEGRENADE] = 0
	    oneonone[id] [CSW_AWP] = 0
	    

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
			    return FMRES_IGNORED;

	    new flags = pev(id, pev_flags);

	    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	    {
			    skoki[id]--;
			    new Float:velocity[3];
			    pev(id, pev_velocity,velocity);
			    velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
			    set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	    }
	    else if(flags & FL_ONGROUND)
			    skoki[id] = 1;

	    return FMRES_IGNORED;
}
public DeathMsg()
{
			    new killer = read_data(1);
			    new victim = read_data(2);
			    
			    if(!is_user_connected(killer))
							    return PLUGIN_CONTINUE;
			    
			    if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
							    cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
			    
			    if(ma_klase[killer])
			    {
							    new cur_health = pev(killer, pev_health);
							    new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
							    new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
							    set_pev(killer, pev_health, new_health);
							    
							    new weapon = get_user_weapon(killer);
							    if(maxClip[weapon] != -1)
												 set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);
			    }
			    
			    
			    return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock set_user_clip(id, ammo)
{
			    new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
			    get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
			    while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
							    if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
							    set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
							    return weaponid;
			    }
			    return 0;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
			    if(!is_user_connected(idattacker))
							    return HAM_IGNORED;
			    
			    if(!ma_klase[idattacker])
							    return HAM_IGNORED;
			    
			    if(!(damagebits & (1<<1)))
							    return HAM_IGNORED;
			    
			    new hp_ofiary = get_user_health(this)
			    new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
			    
			    if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
			    {
							    if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
			    }
			    
			    return HAM_IGNORED;
}


#2 Siedem

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:41
  • Imię:D
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 24.05.2012 13:08

proszę :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#3 Shotgun

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:29
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 24.05.2012 18:04

dzięki :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych