Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Wymuszanie komend+infowymuszanie komend + info na hud i say
#1
Napisano 22.05.2012 15:42
1.wymuszal komendy co runde:
ex_interp 0.01
cl_updaterate 100 (nie 101 tylko 100)
cl_cmdrate 100
rate 25000
2. Wyswietlal o ustawionych komendach na hud po lewej stronie wkolorze fioletowym.
3. Jezeli gracz ma ktoras z komend zle ustawiona powinno wyswietlac sie info na sayu np:
Gracz "x" ma zle ustawiona komende "nazwa komendy" "wartosc"
4. Jezeli plugin nie bedzie zdolny do zmiany wartosci komend powininen kickowac gracza po 3 rundach.
Postaram sie jeszcze dzis zalaczyc podbny,-e plugin,-y.
Z gory dziekuje i pozdrawiam.
#2
Napisano 23.05.2012 16:54
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "WymusKomende" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "dziubdziubek" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start") } public Poczatek_Rundy() { new i for(i=1;i<32;++i) { if(is_user_connected(i)) { client_cmd(i,"ex_interp 0.01") client_cmd(i,"cl_updaterate 100") client_cmd(i,"cl_cmdrate 100") client_cmd(i,"rate 25000") set_hudmessage(170, 0, 255, 0.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0) show_hudmessage(i, "Ustawiono ^nex_interp 0.01^ncl_updaterate 100^ncl_cmdrate 100^nrate 25000") } } }Co do 4 to chyba zawsze idzie wymusić.
Użytkownik dziubdziubek edytował ten post 23.05.2012 16:55
#3
Napisano 23.05.2012 17:32
No wlasnie z doswiadczenia wiem ze mimo wszystko ludzie (w wiekszosc ns) potrafia obejsc pluginy wymuszajace komendy nawet co runde dlatego tez potrzebuje zaaplikowania pkt. 4 w pluginie. ale leci plus za chec pomocy i zlozenia 2 pkt. (za postepy w pracy bd kolejne plusy).
p.s.
Jezeli to dla Ciebie nie problem nazwij plugin "Perfect Head".
Użytkownik UberSkill edytował ten post 23.05.2012 17:34
#4
Napisano 23.05.2012 17:51
Nazwa już dodana
#5
Napisano 23.05.2012 19:14
Jutro spróbuje.
#6
Napisano 24.05.2012 20:30
#7
Napisano 25.05.2012 06:23
Ja pomysłu nie mam jak go rozwiązać, może ktoś pomoże?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Perfect Head" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "dziubdziubek" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start") } public ustaw_komendy() { new i for(i=1;i<32;++i) { if(is_user_connected(i)) { client_cmd(i,"ex_interp 0.01") client_cmd(i,"cl_updaterate 100") client_cmd(i,"cl_cmdrate 100") client_cmd(i,"rate 25000") set_hudmessage(170, 0, 255, 0.1, 0.1, 0, 6.0, 5.0) show_hudmessage(i, "Ustawiono ^nex_interp 0.01^ncl_updaterate 100^ncl_cmdrate 100^nrate 25000") } } } public Poczatek_Rundy() { new i for(i=1;i<32;++i) { if(is_user_connected(i)&&!is_user_bot(i)) { query_client_cvar(i,"rate","wyniki_rate") query_client_cvar(i,"cl_updaterate","wyniki_update") query_client_cvar(i,"cl_cmdrate","wyniki_cmdrate") query_client_cvar(i,"ex_interp","wyniki_interp") ustaw_komendy() } } } public wyniki_rate(id, const cvar[], const value[]) { if(!equal(value,"25000")) { new name[32] get_user_name(id,name,31) client_print(0,print_chat,"Gracz %s ma zle ustawione rate %s",name,value) ustaw_komendy() } } public wyniki_interp(id, const cvar[], const value[]) { if(equal(value,"0.01")) { new name[32] get_user_name(id,name,31) client_print(0,print_chat,"Gracz %s ma zle ustawione ex_interp %s",name,value) ustaw_komendy() } } public wyniki_cmdrate(id, const cvar[], const value[]) { if(!equal(value,"100")) { new name[32] get_user_name(id,name,31) client_print(0,print_chat,"Gracz %s ma zle ustawione cl_cmdrate %s",name,value) ustaw_komendy() } } public wyniki_update(id, const cvar[], const value[]) { if(!equal(value,"100")) { new name[32] get_user_name(id,name,31) client_print(0,print_chat,"Gracz %s ma zle ustawione cl_updaterate %s",name,value) ustaw_komendy() } }
Użytkownik dziubdziubek edytował ten post 25.05.2012 06:28
#8
Napisano 25.05.2012 17:59
#9
Napisano 25.05.2012 18:19
Teoretycznie już skończyłem, ale jak zauważyłem ex_interp jest bugnięty tzn. mimo dobrych ustawień pisze, że jest błędny.
Ja pomysłu nie mam jak go rozwiązać, może ktoś pomoże?
Funkcją query_client_cvar nie pobierzesz wartości ex_interp od graczy Non-Steam. Stąd opisany przez Ciebie błąd. Skorzystaj z dobrodziejstw funkcji get_uc
#10
Napisano 25.05.2012 18:54
Teoretycznie już skończyłem, ale jak zauważyłem ex_interp jest bugnięty tzn. mimo dobrych ustawień pisze, że jest błędny.
Ja pomysłu nie mam jak go rozwiązać, może ktoś pomoże?
Funkcją query_client_cvar nie pobierzesz wartości ex_interp od graczy Non-Steam. Stąd opisany przez Ciebie błąd. Skorzystaj z dobrodziejstw funkcji get_uc
hmm ale funkcja get_ucpobierze poprawnie wartosc zarowno od graczy STEAM jak i NS ?
#11
Napisano 26.05.2012 08:33
Mi się wydaje, że zawsze wymusi bo to tak działa jak by gracz wpisał w konsoli.
#12
Napisano 26.05.2012 14:34
Można z steam query_client_cvar i get_uc od ns.
Mi się wydaje, że zawsze wymusi bo to tak działa jak by gracz wpisał w konsoli.
Hmm.. juz rozumiem czemu wiekszosc pluginów szwankowalo (glownie na ns). Jakmozesz zastosuj obie komendy i sprawdz na steam i ns jak dziala badz podrzuc gotowy sma to sam sprawdze. Jezeli bedzie dzialac poprawnie to 4pkt. bedzie zbedny.
#13
Napisano 27.05.2012 19:19
#14
Napisano 30.05.2012 13:52
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Perfect Head" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "dziubdziubek" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start") register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart"); } public ustaw_komendy() { new i for(i=1;i<32;++i) { if(is_user_connected(i)) { client_cmd(i,"ex_interp 0.01") client_cmd(i,"cl_updaterate 100") client_cmd(i,"cl_cmdrate 100") client_cmd(i,"rate 25000") set_hudmessage(170, 0, 255, 0.1, 0.1, 0, 6.0, 5.0) show_hudmessage(i, "Ustawiono ^nex_interp 0.01^ncl_updaterate 100^ncl_cmdrate 100^nrate 25000") } } } public fwCmdStart(id, uc_handle, seed){ if(get_uc(uc_handle, UC_LerpMsec)!=0.01){ new name[32] get_user_name(id,name,31) client_print(0,print_chat,"Gracz %s ma zle ustawione ex_interp %s",name,get_uc(uc_handle,UC_LerpMsec)) ustaw_komendy() } return FMRES_IGNORED; } public Poczatek_Rundy() { new i for(i=1;i<32;++i) { if(is_user_connected(i)&&!is_user_bot(i)) { query_client_cvar(i,"rate","wyniki_rate") query_client_cvar(i,"cl_updaterate","wyniki_update") query_client_cvar(i,"cl_cmdrate","wyniki_cmdrate") ustaw_komendy() } } } public wyniki_rate(id, const cvar[], const value[]) { if(!equal(value,"25000")) { new name[32] get_user_name(id,name,31) client_print(0,print_chat,"Gracz %s ma zle ustawione rate %s",name,value) ustaw_komendy() } } public wyniki_cmdrate(id, const cvar[], const value[]) { if(!equal(value,"100")) { new name[32] get_user_name(id,name,31) client_print(0,print_chat,"Gracz %s ma zle ustawione cl_cmdrate %s",name,value) ustaw_komendy() } } public wyniki_update(id, const cvar[], const value[]) { if(!equal(value,"100")) { new name[32] get_user_name(id,name,31) client_print(0,print_chat,"Gracz %s ma zle ustawione cl_updaterate %s",name,value) ustaw_komendy() } }Ja zauważyłem, że gdy wbijam na serwer to pisze wszystko mam źle ustawione i kick Reliable channel overflowed.
Użyłem tylko metody get_uc.
PS: nie mam steama ;(
Użytkownik dziubdziubek edytował ten post 30.05.2012 13:54
#15
Napisano 31.05.2012 20:26
1. Info na Hud powinno wyswietlac sie tylko w pierwszej rudznie (przez powiedzmy 10 sec od momentu dolaczenia do teamu) a nie przez prawie cala mape (Przyciemnic kolor na hud -> ciemny fiolet)
2. Spamuje okrutnie infem iz interp jest bledny co wynika przypuszczam z bledu w kodzie.
3. Prosilbym o lekka edycje wyswietlanego infa na sayu (dodanie colorczatu) na poczataku [green]**[normal] Gracz[team]xxx[normal] ma bledny <komenda>[green]<wartosc>[normal]!!!
4. Wszystkie komendy powinny byc wymuszane jednoczesnie przez 2 funkcje -> query_client_cvar i get_uc. (Jezeli istnieje mozliwosc odroznienia klientow steam od ns w pluginie to niech plugin bezposrednio uzywa funkcji query_client_cvar dla klientow steam zas get_uc dla ns).
#16
Napisano 02.06.2012 21:47
#17
Napisano 08.06.2012 11:56
#18
Napisano 11.06.2012 10:36
p.s.
ojoj prosilbym kogos barxdziej zaawansowanego o sprawdzeniu kodu .sma.
1. Info na Hud powinno wyswietlac sie tylko w pierwszej rudznie (przez powiedzmy 10 sec od momentu dolaczenia do teamu) a nie przez prawie cala mape (Przyciemnic kolor na hud -> ciemny fiolet)
2. Spamuje okrutnie infem iz interp jest bledny co wynika przypuszczam z bledu w kodzie.
3. Prosilbym o lekka edycje wyswietlanego infa na sayu (dodanie colorczatu) na poczataku [green]**[normal] Gracz[team]xxx[normal] ma bledny <komenda>[green]<wartosc>[normal]!!!
4. Wszystkie komendy powinny byc wymuszane jednoczesnie przez 2 funkcje -> query_client_cvar i get_uc. (Jezeli istnieje mozliwosc odroznienia klientow steam od ns w pluginie to niech plugin bezposrednio uzywa funkcji query_client_cvar dla klientow steam zas get_uc dla ns).
#19
Napisano 13.06.2012 15:56
p.s.
ojoj prosilbym kogos barxdziej zaawansowanego o sprawdzeniu kodu .sma.
1. Info na Hud powinno wyswietlac sie tylko w pierwszej rudznie (przez powiedzmy 10 sec od momentu dolaczenia do teamu) a nie przez prawie cala mape (Przyciemnic kolor na hud -> ciemny fiolet)
2. Spamuje okrutnie infem iz interp jest bledny co wynika przypuszczam z bledu w kodzie.
3. Prosilbym o lekka edycje wyswietlanego infa na sayu (dodanie colorczatu) na poczataku [green]**[normal] Gracz[team]xxx[normal] ma bledny <komenda>[green]<wartosc>[normal]!!!
4. Wszystkie komendy powinny byc wymuszane jednoczesnie przez 2 funkcje -> query_client_cvar i get_uc. (Jezeli istnieje mozliwosc odroznienia klientow steam od ns w pluginie to niech plugin bezposrednio uzywa funkcji query_client_cvar dla klientow steam zas get_uc dla ns).
P.S. 2
Prosilbym zeby ktos sie w koncu tym zajal... tak szeroki asortyment w postaci ekipy zajmujacej sie takimi spawami a jednak czekam juz dluzszy czas....
#20
Napisano 15.06.2012 08:09
p.s.
ojoj prosilbym kogos barxdziej zaawansowanego o sprawdzeniu kodu .sma.
1. Info na Hud powinno wyswietlac sie tylko w pierwszej rudznie (przez powiedzmy 10 sec od momentu dolaczenia do teamu) a nie przez prawie cala mape (Przyciemnic kolor na hud -> ciemny fiolet)
2. Spamuje okrutnie infem iz interp jest bledny co wynika przypuszczam z bledu w kodzie.
3. Prosilbym o lekka edycje wyswietlanego infa na sayu (dodanie colorczatu) na poczataku [green]**[normal] Gracz[team]xxx[normal] ma bledny <komenda>[green]<wartosc>[normal]!!!
4. Wszystkie komendy powinny byc wymuszane jednoczesnie przez 2 funkcje -> query_client_cvar i get_uc. (Jezeli istnieje mozliwosc odroznienia klientow steam od ns w pluginie to niech plugin bezposrednio uzywa funkcji query_client_cvar dla klientow steam zas get_uc dla ns).
P.S. 2
Prosilbym zeby ktos sie w koncu tym zajal... tak szeroki asortyment w postaci ekipy zajmujacej sie takimi spawami a jednak czekam juz dluzszy czas....
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin, wymuszanie, komendy, info say, info hud
|
Nowy Plugin
[KOSZ] pluginNapisany przez Frodo1981, 25.02.2024 nowy plugin |
|
|||
Nowy Plugin
vip pbNapisany przez One ShooT, 04.02.2024 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Admin menuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 22.09.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Prośba o napisanie pluginuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 15.08.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
PLUGIN NA DRplugin Napisany przez bawarskagolonka123, 25.06.2021 nowy plugin |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych