Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Wymuszanie komend+infowymuszanie komend + info na hud i say

Nowy Plugin wymuszanie komendy info say info hud

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 UberSkill

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 22.05.2012 15:42

Witam poszukuje pluginu (do tej pory nieznalalzem takiego ktory dzialal by w 100% majac wszystko czego od niego potrzebuje), ktory bedzie:

1.wymuszal komendy co runde:
ex_interp 0.01
cl_updaterate 100 (nie 101 tylko 100)
cl_cmdrate 100
rate 25000

2. Wyswietlal o ustawionych komendach na hud po lewej stronie wkolorze fioletowym.
3. Jezeli gracz ma ktoras z komend zle ustawiona powinno wyswietlac sie info na sayu np:
Gracz "x" ma zle ustawiona komende "nazwa komendy" "wartosc"
4. Jezeli plugin nie bedzie zdolny do zmiany wartosci komend powininen kickowac gracza po 3 rundach.


Postaram sie jeszcze dzis zalaczyc podbny,-e plugin,-y.

Z gory dziekuje i pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#2 dziubdziubek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 23.05.2012 16:54

Póki co jest 1 i 2:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "WymusKomende"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "dziubdziubek"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

  register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
}
public Poczatek_Rundy()
{
new i
for(i=1;i<32;++i)
{
  if(is_user_connected(i))
  {
   client_cmd(i,"ex_interp 0.01")
   client_cmd(i,"cl_updaterate 100")
   client_cmd(i,"cl_cmdrate 100")
   client_cmd(i,"rate 25000")
   set_hudmessage(170, 0, 255, 0.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0)
   show_hudmessage(i, "Ustawiono ^nex_interp 0.01^ncl_updaterate 100^ncl_cmdrate 100^nrate 25000")
  }
}
}
Co do 4 to chyba zawsze idzie wymusić.

Użytkownik dziubdziubek edytował ten post 23.05.2012 16:55

  • +
  • -
  • 1

#3 UberSkill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 23.05.2012 17:32

Supcio to jeszcze 3 i 4.

No wlasnie z doswiadczenia wiem ze mimo wszystko ludzie (w wiekszosc ns) potrafia obejsc pluginy wymuszajace komendy nawet co runde dlatego tez potrzebuje zaaplikowania pkt. 4 w pluginie. ale leci plus za chec pomocy i zlozenia 2 pkt. (za postepy w pracy bd kolejne plusy).

p.s.

Jezeli to dla Ciebie nie problem nazwij plugin "Perfect Head".

Użytkownik UberSkill edytował ten post 23.05.2012 17:34

  • +
  • -
  • 0

#4 dziubdziubek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 23.05.2012 17:51

Co do 3 to robię, a 4 według mnie można zmienić po ustawieniach(10 sec po rozpoczęciu rundy jakimś bindem).
Nazwa już dodana ;)
  • +
  • -
  • 1

#5 dziubdziubek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 23.05.2012 19:14

Dobra dzisiaj już mi się nie chce ;D
Jutro spróbuje.
  • +
  • -
  • 0

#6 UberSkill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 24.05.2012 20:30

i jak prace?
  • +
  • -
  • 0

#7 dziubdziubek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 25.05.2012 06:23

Teoretycznie już skończyłem, ale jak zauważyłem ex_interp jest bugnięty tzn. mimo dobrych ustawień pisze, że jest błędny.
Ja pomysłu nie mam jak go rozwiązać, może ktoś pomoże?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Perfect Head"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "dziubdziubek"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
}
public ustaw_komendy()
{
new i
for(i=1;i<32;++i)
{
  if(is_user_connected(i))
  {
   client_cmd(i,"ex_interp 0.01")
   client_cmd(i,"cl_updaterate 100")
   client_cmd(i,"cl_cmdrate 100")
   client_cmd(i,"rate 25000")
  
   set_hudmessage(170, 0, 255, 0.1, 0.1, 0, 6.0, 5.0)
   show_hudmessage(i, "Ustawiono ^nex_interp 0.01^ncl_updaterate 100^ncl_cmdrate 100^nrate 25000")
  }
}
}
public Poczatek_Rundy()
{
new i
for(i=1;i<32;++i)
{
  if(is_user_connected(i)&&!is_user_bot(i))
  {
   query_client_cvar(i,"rate","wyniki_rate")
   query_client_cvar(i,"cl_updaterate","wyniki_update")
   query_client_cvar(i,"cl_cmdrate","wyniki_cmdrate")
   query_client_cvar(i,"ex_interp","wyniki_interp")
   ustaw_komendy()
  }
}
}
public wyniki_rate(id, const cvar[], const value[])
{
if(!equal(value,"25000"))
{
  new name[32]
  get_user_name(id,name,31)
  client_print(0,print_chat,"Gracz %s ma zle ustawione rate %s",name,value)
  ustaw_komendy()
}
}
public wyniki_interp(id, const cvar[], const value[])
{
  if(equal(value,"0.01"))
{
  new name[32]
  get_user_name(id,name,31)
  client_print(0,print_chat,"Gracz %s ma zle ustawione ex_interp %s",name,value)
  ustaw_komendy()
}
}
public wyniki_cmdrate(id, const cvar[], const value[])
{
  if(!equal(value,"100"))
{
  new name[32]
  get_user_name(id,name,31)
  client_print(0,print_chat,"Gracz %s ma zle ustawione cl_cmdrate %s",name,value)
  ustaw_komendy()
}
}
public wyniki_update(id, const cvar[], const value[])
{
  if(!equal(value,"100"))
{
  new name[32]
  get_user_name(id,name,31)
  client_print(0,print_chat,"Gracz %s ma zle ustawione cl_updaterate %s",name,value)
  ustaw_komendy()
}
}

Użytkownik dziubdziubek edytował ten post 25.05.2012 06:28

  • +
  • -
  • 1

#8 UberSkill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 25.05.2012 17:59

super to jakby jeszcze ktos dal rade poprawic z tym info na sayu (xodnosnie interpu) i kickowaniu po 3 rundach jezlei plugin nie moze wymusic to byloby slodko.
  • +
  • -
  • 0

#9 Marcon

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:56
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Kołaczyce
Offline

Napisano 25.05.2012 18:19

Teoretycznie już skończyłem, ale jak zauważyłem ex_interp jest bugnięty tzn. mimo dobrych ustawień pisze, że jest błędny.
Ja pomysłu nie mam jak go rozwiązać, może ktoś pomoże?


Funkcją query_client_cvar nie pobierzesz wartości ex_interp od graczy Non-Steam. Stąd opisany przez Ciebie błąd. Skorzystaj z dobrodziejstw funkcji get_uc ;)
  • +
  • -
  • 1

#10 UberSkill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 25.05.2012 18:54

Teoretycznie już skończyłem, ale jak zauważyłem ex_interp jest bugnięty tzn. mimo dobrych ustawień pisze, że jest błędny.
Ja pomysłu nie mam jak go rozwiązać, może ktoś pomoże?


Funkcją query_client_cvar nie pobierzesz wartości ex_interp od graczy Non-Steam. Stąd opisany przez Ciebie błąd. Skorzystaj z dobrodziejstw funkcji get_uc ;)


hmm ale funkcja get_ucpobierze poprawnie wartosc zarowno od graczy STEAM jak i NS ?
  • +
  • -
  • 0

#11 dziubdziubek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 26.05.2012 08:33

Można z steam query_client_cvar i get_uc od ns.
Mi się wydaje, że zawsze wymusi bo to tak działa jak by gracz wpisał w konsoli.
  • +
  • -
  • 0

#12 UberSkill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 26.05.2012 14:34

Można z steam query_client_cvar i get_uc od ns.
Mi się wydaje, że zawsze wymusi bo to tak działa jak by gracz wpisał w konsoli.


Hmm.. juz rozumiem czemu wiekszosc pluginów szwankowalo (glownie na ns). Jakmozesz zastosuj obie komendy i sprawdz na steam i ns jak dziala badz podrzuc gotowy sma to sam sprawdze. Jezeli bedzie dzialac poprawnie to 4pkt. bedzie zbedny.
  • +
  • -
  • 0

#13 UberSkill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 27.05.2012 19:19

Jakby ktos mogl dokonczyc projekt bylbym wdzieczny ;x (z tego co widze duzo nie zostalo) testowanie mozecie pozostawic mi:P
  • +
  • -
  • 0

#14 dziubdziubek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 30.05.2012 13:52

Sorry, że nie zajmowałem się ale nauka itp.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Perfect Head"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "dziubdziubek"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")

  register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart");
}
public ustaw_komendy()
{
new i
for(i=1;i<32;++i)
{
  if(is_user_connected(i))
  {
   client_cmd(i,"ex_interp 0.01")
   client_cmd(i,"cl_updaterate 100")
   client_cmd(i,"cl_cmdrate 100")
   client_cmd(i,"rate 25000")
  
   set_hudmessage(170, 0, 255, 0.1, 0.1, 0, 6.0, 5.0)
   show_hudmessage(i, "Ustawiono ^nex_interp 0.01^ncl_updaterate 100^ncl_cmdrate 100^nrate 25000")
  }
}
}
public fwCmdStart(id, uc_handle, seed){
if(get_uc(uc_handle, UC_LerpMsec)!=0.01){
  new name[32]
  get_user_name(id,name,31)
  client_print(0,print_chat,"Gracz %s ma zle ustawione ex_interp %s",name,get_uc(uc_handle,UC_LerpMsec))
  ustaw_komendy()
}
return FMRES_IGNORED;
}
public Poczatek_Rundy()
{
new i
for(i=1;i<32;++i)
{
  if(is_user_connected(i)&&!is_user_bot(i))
  {
   query_client_cvar(i,"rate","wyniki_rate")
   query_client_cvar(i,"cl_updaterate","wyniki_update")
   query_client_cvar(i,"cl_cmdrate","wyniki_cmdrate")
   ustaw_komendy()
  }
}
}
public wyniki_rate(id, const cvar[], const value[])
{
if(!equal(value,"25000"))
{
  new name[32]
  get_user_name(id,name,31)
  client_print(0,print_chat,"Gracz %s ma zle ustawione rate %s",name,value)
  ustaw_komendy()
}
}
public wyniki_cmdrate(id, const cvar[], const value[])
{
  if(!equal(value,"100"))
{
  new name[32]
  get_user_name(id,name,31)
  client_print(0,print_chat,"Gracz %s ma zle ustawione cl_cmdrate %s",name,value)
  ustaw_komendy()
}
}
public wyniki_update(id, const cvar[], const value[])
{
  if(!equal(value,"100"))
{
  new name[32]
  get_user_name(id,name,31)
  client_print(0,print_chat,"Gracz %s ma zle ustawione cl_updaterate %s",name,value)
  ustaw_komendy()
}
}
Ja zauważyłem, że gdy wbijam na serwer to pisze wszystko mam źle ustawione i kick Reliable channel overflowed.
Użyłem tylko metody get_uc.
PS: nie mam steama ;(

Użytkownik dziubdziubek edytował ten post 30.05.2012 13:54

  • +
  • -
  • 0

#15 UberSkill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 31.05.2012 20:26

ojoj prosilbym kogos barxdziej zaawansowanego o sprawdzeniu kodu .sma.
1. Info na Hud powinno wyswietlac sie tylko w pierwszej rudznie (przez powiedzmy 10 sec od momentu dolaczenia do teamu) a nie przez prawie cala mape (Przyciemnic kolor na hud -> ciemny fiolet)
2. Spamuje okrutnie infem iz interp jest bledny co wynika przypuszczam z bledu w kodzie.
3. Prosilbym o lekka edycje wyswietlanego infa na sayu (dodanie colorczatu) na poczataku [green]**[normal] Gracz[team]xxx[normal] ma bledny <komenda>[green]<wartosc>[normal]!!!
4. Wszystkie komendy powinny byc wymuszane jednoczesnie przez 2 funkcje -> query_client_cvar i get_uc. (Jezeli istnieje mozliwosc odroznienia klientow steam od ns w pluginie to niech plugin bezposrednio uzywa funkcji query_client_cvar dla klientow steam zas get_uc dla ns).
  • +
  • -
  • 0

#16 UberSkill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 02.06.2012 21:47

odświeżam.
  • +
  • -
  • 0

#17 UberSkill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 08.06.2012 11:56

rifresz
  • +
  • -
  • 0

#18 UberSkill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 11.06.2012 10:36

rifresz.

p.s.

ojoj prosilbym kogos barxdziej zaawansowanego o sprawdzeniu kodu .sma.
1. Info na Hud powinno wyswietlac sie tylko w pierwszej rudznie (przez powiedzmy 10 sec od momentu dolaczenia do teamu) a nie przez prawie cala mape (Przyciemnic kolor na hud -> ciemny fiolet)
2. Spamuje okrutnie infem iz interp jest bledny co wynika przypuszczam z bledu w kodzie.
3. Prosilbym o lekka edycje wyswietlanego infa na sayu (dodanie colorczatu) na poczataku [green]**[normal] Gracz[team]xxx[normal] ma bledny <komenda>[green]<wartosc>[normal]!!!
4. Wszystkie komendy powinny byc wymuszane jednoczesnie przez 2 funkcje -> query_client_cvar i get_uc. (Jezeli istnieje mozliwosc odroznienia klientow steam od ns w pluginie to niech plugin bezposrednio uzywa funkcji query_client_cvar dla klientow steam zas get_uc dla ns).
  • +
  • -
  • 0

#19 UberSkill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 13.06.2012 15:56

rifresz.

p.s.

ojoj prosilbym kogos barxdziej zaawansowanego o sprawdzeniu kodu .sma.
1. Info na Hud powinno wyswietlac sie tylko w pierwszej rudznie (przez powiedzmy 10 sec od momentu dolaczenia do teamu) a nie przez prawie cala mape (Przyciemnic kolor na hud -> ciemny fiolet)
2. Spamuje okrutnie infem iz interp jest bledny co wynika przypuszczam z bledu w kodzie.
3. Prosilbym o lekka edycje wyswietlanego infa na sayu (dodanie colorczatu) na poczataku [green]**[normal] Gracz[team]xxx[normal] ma bledny <komenda>[green]<wartosc>[normal]!!!
4. Wszystkie komendy powinny byc wymuszane jednoczesnie przez 2 funkcje -> query_client_cvar i get_uc. (Jezeli istnieje mozliwosc odroznienia klientow steam od ns w pluginie to niech plugin bezposrednio uzywa funkcji query_client_cvar dla klientow steam zas get_uc dla ns).

P.S. 2

Prosilbym zeby ktos sie w koncu tym zajal... tak szeroki asortyment w postaci ekipy zajmujacej sie takimi spawami a jednak czekam juz dluzszy czas....
  • +
  • -
  • 0

#20 UberSkill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 15.06.2012 08:09

rifresz.

p.s.

ojoj prosilbym kogos barxdziej zaawansowanego o sprawdzeniu kodu .sma.
1. Info na Hud powinno wyswietlac sie tylko w pierwszej rudznie (przez powiedzmy 10 sec od momentu dolaczenia do teamu) a nie przez prawie cala mape (Przyciemnic kolor na hud -> ciemny fiolet)
2. Spamuje okrutnie infem iz interp jest bledny co wynika przypuszczam z bledu w kodzie.
3. Prosilbym o lekka edycje wyswietlanego infa na sayu (dodanie colorczatu) na poczataku [green]**[normal] Gracz[team]xxx[normal] ma bledny <komenda>[green]<wartosc>[normal]!!!
4. Wszystkie komendy powinny byc wymuszane jednoczesnie przez 2 funkcje -> query_client_cvar i get_uc. (Jezeli istnieje mozliwosc odroznienia klientow steam od ns w pluginie to niech plugin bezposrednio uzywa funkcji query_client_cvar dla klientow steam zas get_uc dla ns).

P.S. 2

Prosilbym zeby ktos sie w koncu tym zajal... tak szeroki asortyment w postaci ekipy zajmujacej sie takimi spawami a jednak czekam juz dluzszy czas....
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin, wymuszanie, komendy, info say, info hud

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych