Klasa Farfucel i Lobuz
JoLS 21.05.2012
Nazwa: Farfucel
Opis: Posiada M4A1 i 45 obrażeń więcej z niego.
Statystyki:
Inteligencja: 15
Zdrowie:35
Wytrzymałość:40
Kondycja:115
Nazwa: Lobuz
Opis: Posiada tylko usp z ktorego ma 1/6 oraz 1 granata z ktorego tez posiada 1/4.
Statystyki:
Inteligencja:0
Zdrowie:95
Wytrzymałość:40
Kondycja:-15
Za Zrobienie Jednej klasy Daje 2x +
czekam//...
Opis: Posiada M4A1 i 45 obrażeń więcej z niego.
Statystyki:
Inteligencja: 15
Zdrowie:35
Wytrzymałość:40
Kondycja:115
Nazwa: Lobuz
Opis: Posiada tylko usp z ktorego ma 1/6 oraz 1 granata z ktorego tez posiada 1/4.
Statystyki:
Inteligencja:0
Zdrowie:95
Wytrzymałość:40
Kondycja:-15
Za Zrobienie Jednej klasy Daje 2x +
czekam//...
Mr. Dziwny
21.05.2012
Proszę:<p>
Edited by Proxma Vacik, 21.05.2012 21:33.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Lobuz";
new const opis[] = "Posiada tylko usp z ktorego ma 1/6 oraz 1 granata z ktorego tez posiada 1/4.";
new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE|1<<CSW_USP;
new const zdrowie = 95;
new const kondycja = -15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 40;
new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
oneonone[id][CSW_USP] = 6
oneonone[id][CSW_HEGRENADE] = 4
ma_klase[id] = 1;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
oneonone[id][CSW_USP] = 0
oneonone[id][CSW_HEGRENADE] = 0
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Edited by Proxma Vacik, 21.05.2012 21:33.