Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

CT nie może podnieść granatów

Nowy Plugin

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 20.05.2012 16:22

Witam!

Bardzo proszę o zrobienie pluginu, dzięki któremu CT nie będzie mogło podnieść ani kupić granatów. Najbardziej zależy mi na HE :)

Z góry dziękuję za pomoc. Za plugin i wszelką pomoc oczywiście plusiki :)
  • +
  • -
  • 0

#2 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 22.05.2012 06:06

Odświeżam
  • +
  • -
  • 0

#3 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 22.05.2012 12:47

Ogółem nie można podnieść he, więc tylko wystarczy zablokować jego kupno ;)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <CSWeaponsUtil>

#define PLUGIN "He block buy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

public plugin_init()
{
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}
public CS_OnBuyItem(id, weaponid)
{
        if(weaponid == CSW_HEGRENADE && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
        {
                return PLUGIN_HANDLED
        }
        return PLUGIN_CONTINUE
}
Ten plugin + http://amxx.pl/topic...s-weapons-util/
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 22.05.2012 15:07


/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <hamsandwich>

#include <engine>



#define PLUGIN "Blokada Granatow CT"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "CheQ"





public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    

    RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni");

}

public DotykBroni(weapon,id)

{

    new model[23];

    entity_get_string(weapon, EV_SZ_model, model, 22);

    if (!is_user_connected(id) || get_user_team(id) == 1 || !equal(model, "models/w_hegrenade.mdl"))

        return HAM_IGNORED;

    

    return HAM_SUPERCEDE;

}



nie podniesie leżącego?

 


  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#5 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 22.05.2012 17:45

Ogółem nie można podnieść he, więc tylko wystarczy zablokować jego kupno ;)


Można podnieść HE, jeśli leży gdzieś na mapie lub jest wgrany plugin na wypadanie granatów :)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

#define PLUGIN "Blokada Granatow CT"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni");
}
public DotykBroni(weapon,id)
{
	new model[23];
	entity_get_string(weapon, EV_SZ_model, model, 22);
	if (!is_user_connected(id) || get_user_team(id) == 1 || !equal(model, "models/w_hegrenade.mdl"))
		return HAM_IGNORED;
	
	return HAM_SUPERCEDE;
}

nie podniesie leżącego?


CT nadal może podnosić granaty z ziemi :/

Użytkownik ^sheLLby.? edytował ten post 22.05.2012 17:59

  • +
  • -
  • 0

#6 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 23.05.2012 16:06

edit. Sprawdź to:

RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni", 0);


public DotykBroni(weapon,id){
if(!pev_valid(weapon))
return HAM_IGNORED;

if(!(1<=id<=get_maxplayers()) || !is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(id)==2 && is_grenade(weapon))
return HAM_SUPERCEDE;
return HAM_IGNORED;
}

bool:is_grenade(ent) {
if (!pev_valid(ent))
return false

static classname[sizeof g_classname_grenade + 1]
pev(ent, pev_classname, classname, sizeof g_classname_grenade)
if (equal(classname, g_classname_grenade))
return true

return false
}

Użytkownik benio101 edytował ten post 23.05.2012 16:15


#7 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 23.05.2012 17:07

benio, przy kompilowaniu mam coś takiego

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
ctbezhe.sma(8) : error 021: symbol already defined: "RegisterHam"
ctbezhe.sma(12) : error 017: undefined symbol "pev_valid"
ctbezhe.sma(24) : error 017: undefined symbol "pev_valid"
ctbezhe.sma(27) : error 017: undefined symbol "g_classname_grenade"
ctbezhe.sma(28) : error 017: undefined symbol "pev"
ctbezhe.sma(28) : error 017: undefined symbol "classname"
ctbezhe.sma(28) : error 088: number of arguments does not match definition
ctbezhe.sma(28) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
8 Errors.

  • +
  • -
  • 0

#8 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 23.05.2012 17:10

:facepalm:

edit. Musisz wpisać to w odpowiedniej formie:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Blokada Granatow CT"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Benio101"

new const g_classname_grenade[] = "grenade"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni", 0);
}
public DotykBroni(weapon,id){
if(!pev_valid(weapon))
return HAM_IGNORED;

if(!(1<=id<=get_maxplayers()) || !is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(id)==2 && is_grenade(weapon))
return HAM_SUPERCEDE;
return HAM_IGNORED;
}

bool:is_grenade(ent) {
if (!pev_valid(ent))
return false

static classname[sizeof g_classname_grenade + 1]
pev(ent, pev_classname, classname, sizeof g_classname_grenade)
if (equal(classname, g_classname_grenade))
return true

return false
}


#9 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 24.05.2012 06:39

benio, nadal można normalnie podnosić granaty
  • +
  • -
  • 0

#10 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 24.05.2012 23:13

Ten sprawdziłem i działa:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Blokada Granatow CT"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Benio101"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_hegrenade", "ZablokujGranaty",0);
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_flashbang", "ZablokujGranaty",0);
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_smokegrenade", "ZablokujGranaty",0);
}
public ZablokujGranaty(grenade,id){
if(!pev_valid(grenade))
return HAM_IGNORED;

if(!(1<=id<=get_maxplayers()) || !is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(id)==2)
return HAM_SUPERCEDE;
return HAM_IGNORED;
}


Blokuje pozyskanie przez CT granatów.


W poprzednim zasugerowałem się kodem CheQ, ale granaty nie należą do weaponbox, więc dla granatów kod nie zostanie wykonany.
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni"); w kodzie CheQ nigdy nie zostanie wykonany dla granatów, jedynie dla broni.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych