Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE COD NOWY] [2 perki] Wytrzymałość perków przy zmianie klasy

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 creepMP3

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.05.2012 15:59

Mam wgrane na serwerze 2 sloty na perki + wytrzymałość do nich. I teraz mam pytanie jak ustawić w kodzie aby po zmianie klasy perki się nie naprawiały bo mam z tym problem. Mam przykładowo 85 / 100 wytrzymałość perka i kiedy zmieniam klasę to mój perk się naprawia automatycznie.
Perk Google - [||||||||||||||||||||] 100% - http://amxx.pl/topic...13-perk-google/

#2 creepMP3

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.05.2012 10:08

REFRESH

Mógłby mi ktoś z tym pomóc ?
Perk Google - [||||||||||||||||||||] 100% - http://amxx.pl/topic...13-perk-google/

#3 creepMP3

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.05.2012 21:47

REFRESH

Temat nadal aktualny .
Perk Google - [||||||||||||||||||||] 100% - http://amxx.pl/topic...13-perk-google/

#4 creepMP3

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.05.2012 16:51

REFRESH

Temat nadal aktualny .
Perk Google - [||||||||||||||||||||] 100% - http://amxx.pl/topic...13-perk-google/

#5 creepMP3

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.05.2012 18:21

REFRESH

Temat nadal aktualny .
Perk Google - [||||||||||||||||||||] 100% - http://amxx.pl/topic...13-perk-google/

#6 creepMP3

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.05.2012 15:35

REFRESH

Temat nadal aktualny .
Perk Google - [||||||||||||||||||||] 100% - http://amxx.pl/topic...13-perk-google/

#7 creepMP3

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.05.2012 08:35

REFRESH

Pomoże ktoś wreszcie ? Czy mam tak dzień w dzień "Odświeżać temat" -,-
Perk Google - [||||||||||||||||||||] 100% - http://amxx.pl/topic...13-perk-google/

#8 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 27.05.2012 09:17

Zapisz wartość wytrzymałości perku w zmiennej i gdy zieni klase to wczytaj tą wartość. Taka teoria, która powinna działać.
  • +
  • -
  • 0

#9 creepMP3

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.05.2012 14:50

Tak wygląda public UstawNowaKlase(id):

public UstawNowaKlase(id)
{
new ret;

new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_disabled", FP_CELL, FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id, klasa_gracza[id]);
DestroyForward(forward_handle);

forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[nowa_klasa_gracza[id]], "cod_class_enabled", FP_CELL, FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id, nowa_klasa_gracza[id]);
DestroyForward(forward_handle);


if(ret == 4)
{
  klasa_gracza[id] = 0;
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

ExecuteForward(klasa_zmieniona, ret, id, klasa_gracza[id]);

if(ret == 4)
{
  klasa_gracza[id] = 0;
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
if(perk_gracza[0][id])
UstawPerk(id, perk_gracza[0][id], wartosc_perku_gracza[0][id], 0, 0);
if(perk_gracza[1][id])
UstawPerk(id, perk_gracza[1][id], wartosc_perku_gracza[1][id], 0, 1);

WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

I z tego można wywnioskować, że jeżeli mamy perk 1 to Ustawia nam full wytrzymałości : UstawPerk(id, perk_gracza[0][id], wartosc_perku_gracza[0][id], 0, 0);
i to samo dzieje się przy drugim perku. I jak widać ten kawałek kodu odpowiada za naszą wytrzymałość : wartosc_perku_gracza[0][id]
Perk Google - [||||||||||||||||||||] 100% - http://amxx.pl/topic...13-perk-google/

#10 creepMP3

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.05.2012 14:14

REFRESH

Temat nadal aktualny .
Perk Google - [||||||||||||||||||||] 100% - http://amxx.pl/topic...13-perk-google/

#11 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 390
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 28.05.2012 14:37

wez daj public ustawperk
  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#12 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 28.05.2012 14:43

Zgaduję, że używasz tego: http://amxx.pl/topic...w-silniku-coda/
Spoiler

  • +
  • -
  • 1

#13 creepMP3

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.05.2012 18:23

Goliath dzięki za pomoc. Temat można zamknąć.
Perk Google - [||||||||||||||||||||] 100% - http://amxx.pl/topic...13-perk-google/

#14 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 28.05.2012 19:08

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych