←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
3 klasy premium i 1 normalna

  • +
  • -
Alfaa's Photo Alfaa 19.05.2012

Killer ( Premium )
Flaga : O
Staty: Obojętnie
Opis : 1/4 na zabranie perku przeciwnikowi,ubranie wroga,2 rakietki ,Gdy kuca z awp jest słabo widzialny ,awp 1/1
Bronie: Usp,Awp,TMP


VIP
Flaga : R
Staty ; Obojętnie
Opis: 2000 expa więcej zabicie,ubranie wroga, 200 obrażeń z m4 i ak ,3 miny


Perfekcyjny Kucacz
Flaga :Q
Staty : Obojętnie
Opis Ma 2 shotguny 1/6 z nich ,gdy kuca Z NOŻEM to go nie widać,2 skoki ,


Snajper
Flaga : Dla wszystkich
Opis 1/2 z awp , 1/3 z noża



Bardzo proszę o zrobienie powyższych klas ,będą +++ : )
Quote

fejk's Photo fejk 19.05.2012

łap perfekcyjnego kucacza

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Perfekcyjny Kucacz";
new const opis[] = "Ma 2 shotguny 1/6 z nich ,gdy kuca Z NOŻEM to go nie widać,2 skoki";
new const bronie = (1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_M3);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 0;

new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
{
client_print(id, print_chat, "[Perfekcyjny Kucacz] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}

//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 6) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
Quote

  • +
  • -
Alfaa's Photo Alfaa 19.05.2012

Naradzie nie mam gdzie przetestować,ale dzięki + : )



Proszę o resztę klas
Quote

  • +
  • -
ToDlaCb's Photo ToDlaCb 19.05.2012

Hmm nie umiem tego ubrania zrobic :(:(
Edited by ToDlaCb, 19.05.2012 23:07.
Quote

  • +
  • -
Alfaa's Photo Alfaa 20.05.2012

to możesz bez ubrania : )


refresh proszę o pomoc ; )
Quote

  • +
  • -
Alfaa's Photo Alfaa 21.05.2012

refresh
Quote