#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Trup";
new const opis[] = "Posiada nóż i jest niewidzialny.";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = -5;
new const wytrzymalosc = 10;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Usunięcie początkowej broni z klasy
#1
Napisano 18.05.2012 20:12
#2
Napisano 18.05.2012 20:24
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#3
Napisano 18.05.2012 20:35
@UP sądząć po tym:
if(daj_c4[id]) {
give_item(id, "weapon_c4");
mogę się mylić ale poco mu dajesz c4 ?
Użytkownik BloodMan edytował ten post 18.05.2012 20:39
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#4
Napisano 18.05.2012 20:44
@@ Odpowiedź : Po to, bo gdy graczowi się wylosuje bomba i mu zabierzesz bronie to, żeby bomba zwróciła się spowrotem, proste
Użytkownik ogieR- edytował ten post 18.05.2012 20:45
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#5
Napisano 18.05.2012 20:51
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#6
Napisano 18.05.2012 20:58
Użytkownik ogieR- edytował ten post 18.05.2012 20:59
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#7
Napisano 18.05.2012 21:01
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#8
Napisano 18.05.2012 21:02
Użytkownik ogieR- edytował ten post 18.05.2012 21:02
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#9
Napisano 18.05.2012 21:05
ps. z restą sam przetestuj i zobacz czy daje pakę
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#10
Napisano 18.05.2012 21:09
Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
#11
Napisano 18.05.2012 21:11
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#12
Napisano 18.05.2012 21:14
2. on chce bodajże dla 1 klasy to w sma KLASY a nie edycja silnika :s
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#13
Napisano 18.05.2012 21:18
A pomijając plugin zapomnieliscie o
new const bronie = (1<<CSW_KNIFE);
Użytkownik Kofi24 edytował ten post 18.05.2012 21:22
#14
Napisano 18.05.2012 21:23
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod












