Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem z tworzeniem bytu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 karololo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:Forum
Offline

Napisano 17.05.2012 19:31

Cześć, mam taki kod, który ma niby tworzyć model w miejscu w którym aktualnie się znajdujemy, lecz tego nie robi. Dlaczego?


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /stworz","StworzEnta")
}
public StworzEnta(id) {
static ent
ent = create_entity("info_target")
if(ent) {
entity_set_string(ent,EV_SZ_classname,"terror")
entity_set_model(ent,"models/player/terror/terror.mdl")
entity_set_int(ent,EV_INT_solid,SOLID_NOT)
entity_set_int(ent,EV_INT_movetype,MOVETYPE_NONE)
static Float:origin[3]
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin,origin)
entity_set_vector(ent,EV_VEC_origin,origin)

new nick[32]
get_user_name(id, nick, 31)
ColorChat(0, GREEN, "[Ent]^x01 %s utworzyl nowego Enta.",nick);
}
}


Sprawdziłem i działa na lokalnym serwerze. Problem jest gdy próbuje to zrobić na publicznym serwerze. Skąd ten problem?
Kolejne spostrzeżenie jest takie, że model tworzy się poprawnie np. na mapie aim_awp, a nie tworzy się na standardowych np. de_dust2.

Użytkownik Poprostu Maniac edytował ten post 17.05.2012 19:38

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych