Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[forums.alliedmods.net] QuakeIII Portals


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7171
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 16.05.2012 12:38

hl QuakeIII Portals

Author:
Turanga_Leela

Version: v0.1 [15.12.2012]

Description
"QuakeIII_Portals_Menu" - clcmd (Menu Call)
Plugin adds in game (all modes - hl/cs/csz ...) portals from quake3 (with solid).

Options


Quote: #define _Max_Portals 32 // Max Portals That Can Create & Use (32 - Max)
#define ADMIN_FLAGS ADMIN_IMMUNITY // Admin Flags For - Menu Using, Can Be - (ADMIN_IMMUNITY | ADMIN_BAN) ...

#define SPRITE_SIZE 1.0 // Portal Sprite Size
#define SPRITE_ANIMATION_SPEED 25.0
#define PORTAL_POINT_TRANSPARENCY 128.0
#define PORTAL_SPRITE "sprites/e-tele1.spr"

//#define PORTAL_TRICK // Enable Trick, When Player Can Duck & Move In Portal Point Location - Without Portation
#define KILL_ONLY_PLAYERS // Only Players Will Be Killed On Portation Point, Else - All Entities
#define SEARCHING_RADIUS 32.0 // Serching Radius In Portation Point

#define ORIGIN_DIFFERENCE 5.0 // Origin[2]++ When Portation Point Add - Utube


Special Thanks

KORD_12.7, PRoSToTeM@ - For Help
Koshak - Excellent models + Plugin Testing

PS
You may apply changes in spectator mode & play with changes whith out map restarting (If you remind save changes - timed changes will be dropped after map changing | restart)

Attached Thumbnails
https://forums.allie...=1&d=1337167958 Attached Files Dołączona grafika hl_QuakeIII_Portals_Files.zip (169.0 KB) Dołączona grafika hl_QuakeIII_Portals.zip (8.6 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych