Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[forums.alliedmods.net] hl_adrenaline_upd


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7179
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 16.05.2012 13:49

hl_adrenaline_upd [08.04.2012] [0.2a]

Description:
Games - hl/cs1.6/csz . Adds adrenaline for killing, when adrenaline >= const - Rune will be added

Настройки:
#define Half_Life // hl || cs/csz
//#define zBot_on_server // activate this if you have zBots ("cs/csz") *NEEDS* - "hamsandwich_zBot_FIX" - Plugin! it's in archive

Runes:
// Only runes without comment - player gets (random case)

#define _Quad_Damage
#define _Defence
#define _Regeneration
#define _Invisibility


Options
#define Rendering_Player // approve player rendering
#define Rendering_For_Invisible_Only // only rune - 'invisibility' will be change player rendering (depend from macros - "Rendering_Player")

#define Adrenaline_Points 100 // Points adrenaline to - rune get (from availiables & if player hasn't own rune, else he get new adrenaline -> add seconds)
#define Adrenaline_Add 10 // adrenaline for killing (plugin has random multiple for getting adrenaline - [1.15 - 2.0] depend from last hit point)
#define Adrenaline_Sub 5 // Adrenaline sub

#define Animation_FrameRate 1.0 // Animation speed
#define Adrenaline_Multiple 0.85 // 0.85 - means that 15% current adrenaline will be lost on death. Dropped adrenaline - concentrated & when some one takes dropped rune - player get this concentrated adrenaline & if player hasn't own rune - rune activated on him

#define QuadBonusDamage 2.5
#define DefenceBlockPercent 0.1 // 0.1 = 10% damage received

#define Regeneration_Ceiling 100.0 // Max points regen
#define Bonus_HP 5.0 // regen HP
#define Bonus_AP 2.0 // regen AP

#define Adrenaline_Sub_Timer 1.0
#define Regeneration_Timer 1.0

Special Thanks - Koshak :)


Attached Thumbnails
https://forums.allie...=1&d=1337172159 Attached Files Dołączona grafika hl_adrenaline_upd_Files.zip (372.3 KB) Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (hl_adrenaline_upd.sma - 21.7 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych