Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

1 pytanie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 351
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 16.05.2012 14:44

Witam mam pytanie i chce żebyście mi na tym drobnym pluginie odpowiedzieli mi na nie

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Administrator"

new bool:norecoill[33];

new g_norecoil[33],Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0}

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_forward(FM_PlayerPreThink,"func_prethink");

register_clcmd("say /norecoil","norecoil");
}

public norecoil(id)
{
ColorChat(id, GREEN,"Nie posiadasz rozrzutu broni")
norecoill[id] = true
}

public func_prethink(id)
{
if(norecoill[id] == true){
if(!is_user_alive(id) && !g_norecoil[id])
return;

set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);
}
}


A mianowicie po wpisaniu komendy /norecoil nie posiadamy rozrzutu broni ale już na zawsze i moje pytanie jest takie co tu trzeba zrobić aby w nowej rundzie, po zabiciu, po wybuchu paki itp ten no recoil znikał i trzeba wpisać komendę od nowa?
  • +
  • -
  • 0

#2 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 16.05.2012 15:07

register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");


public NowaRunda()
{
norecoill[id] = false
}


moze tak ?

#3 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 351
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 16.05.2012 15:09

Próbowałem tak z Poczatek_rundy

Ale zobacze z NowaRunda.

________________

Nic to nie dało.

Użytkownik Maniek974 edytował ten post 16.05.2012 15:12

  • +
  • -
  • 0

#4 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 16.05.2012 15:12

public NowaRunda(id)
{
norecoill[id] = false
}
poprawka ;)

#5 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 351
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 16.05.2012 15:13

Tak wiedziałem że zapomniałeś o id ale to nie działa dalej mam no recoil w nowej rundzie
  • +
  • -
  • 0

#6 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 16.05.2012 15:19

hmm to poczekaj zaraz cos innego sprawdze.. jakbym byl u siebie na kompie bym ci dal przyklad bo z tego co pamietam mialem cos podobnego w codzie

moze sprobuj tak:

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");

public CmdStart(id)
{
		 norecoill[id] = false 
}


#7 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 351
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 16.05.2012 15:24

Teraz po wpisaniu /norecoil nie mam no recoila :D
  • +
  • -
  • 0

#8 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 16.05.2012 15:30

fakt ;/ ehh musze sobie przypomniec jak u mnie bylo :P zaraz cos wymysle ;]

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Respawn", 1);

public Respawn(id)
{
    if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;
  norecoill[id] = false 
}

albo moze tak:

register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");


public PoczatekRundy()    
{
    for(new id=0;id<=32;id++)
    {
        norecoill[id] = false
    }
}


#9 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 351
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 16.05.2012 15:43

Pierwsze nie działa i powinno być tak ;P
public Respawn(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
norecoill[id] = false
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Teraz sprawdzam drugi sposób :)
  • +
  • -
  • 0

#10 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 16.05.2012 15:46

Tak powinien wyglądać drugi sposób.
new iNum = get_playersnum();
for(new i; i<=iNum; i++)
{
if(is_user_connected(i)
norecoill[i] = false
}

Umieszczasz na początku rundy i już. [Nowa runda]
(Pisane z pamięci)
  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#11 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 351
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 16.05.2012 15:52

Ten sposób też działa

public PoczatekRundy()
{
for(new id=0;id<=32;id++)
{
norecoill[id] = false
}
}

Można zamknąć :)
  • +
  • -
  • 0

#12 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 16.05.2012 15:54

Do plugin_init
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
na koniec sma:
public ResetHUD(id)
nnorecoill[id] = false;

A tu poprawiony plugin.
#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Administrator"

new bool:norecoill[33];

new Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0}

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_forward(FM_PlayerPreThink,"func_prethink");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe")
register_clcmd("say /norecoil","norecoil");
}

public norecoil(id)
{
ColorChat(id, GREEN,"Nie posiadasz rozrzutu broni")
norecoill[id] = true
}

public func_prethink(id)
{
if(!is_user_alive(id) && norecoill[id])
return;
set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);
}
public ResetHUD
norecoill[id] = false;

P.S Do eventów Początek, Nowa i Koniec rundy nie ma "id" w tym nawiasie ;x
P.S2 Po co Ci było g_noreciol[33]; ?
  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#13 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 16.05.2012 16:00

NowaRunda nie wysyła paramertu id. Druga metoda też nie zadziała. Jak chcesz to zrobić Zrób to tak.

new Players[32],Num
get_players(Players,Num,"ach")
for(new id=0;id<=32;id++)
{
  norecoill[Players[id]] = false
}

  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#14 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 16.05.2012 16:02

Przecież napisał, że działa
:facepalm: ?
Zamknijcie, bo zaraz będzie spamik, ;D
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#15 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 16.05.2012 16:05

Dodam taką małą informacje pętle zaczynamy od 1 ;)
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#16 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 16.05.2012 16:05

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych