Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

7 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 14.05.2012 18:11
Jak dla mnie to tworzenie zmiennej globanej
A potem w publicach, gdzie następuję zabicie zabicie z w/w przedmiotów
Pozdrawiam.
new zmienna[33];
A potem w publicach, gdzie następuję zabicie zabicie z w/w przedmiotów
zmienna[index]++
Pozdrawiam.
Użytkownik ogieR- edytował ten post 14.05.2012 18:11
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#4
Napisano 16.05.2012 12:17
Jak to nie ma ? Musi być, daj mi Twój kod z rakiety/miny itd, jak dasz to w odpowiednim miejscu wsadzę tam zmienną[index]++, a musi być, bo przecież skądś te rakiety się wydobywają na serwerze itd

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#5
Napisano 16.05.2012 13:02
Po kodzie Nadawaniu obrażeń z rakiet bądź min sprawdz czy gracz żyje (po ExecuteHam(Ham_damage cośtamdalej)) Jeśli nie żyje to nadaj mu zmienna logiczna że został zabity z rakiet.
#6
Napisano 16.05.2012 15:39
public DotykRakiety(ent, id) { if ( !is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3], iOrigin[3]; entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin); iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]); iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]); iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); // scale write_byte(20); // framerate write_byte(0);// flags message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 230.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || player_b_antyrakieta[id] == 1) continue; new Float:dam = 70.0 - (70.0*redukcja_obrazen_gracza[pid]) + float(inteligencja_gracza[id]) ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, dam , 1); } remove_entity(ent); }
Zrobie to tak:
if(dam >= get_user_heatth(pid) zmienna[id]++
lub:
if(!is_user_alive(pid) zmienna[id]++
#7
Napisano 16.05.2012 15:49
if(!is_user_alive(pid)) zmienna[id]++
o tak.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych