Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#2
Napisano 14.05.2012 15:10
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker)) return HAM_IGNORED; new health = get_user_health(this); new klasaa[32]; cod_get_class_name(cod_get_user_class(idattacker),klasaa,32) if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && random_num(1,x) == 1 && equal(klasaa,"Nazwa Klasy")) damage = float(health); SetHamParamFloat(4, damage); return HAM_IGNORED; }
moze tak.?
Użytkownik CheQ edytował ten post 14.05.2012 15:46
#3
Napisano 14.05.2012 16:58
&& equal(klasaa,"Nazwa Klasy"))A to co? Bo jakoś nie ogarniam?
A to zadziała?
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new const nazwa[] = "General [PREMIUM]";
new const opis[] = "1/1 z he, szybko biega";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const frakcja[] = "Klasy premium";
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "C@w@ler");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[General [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik C@w@ler edytował ten post 14.05.2012 16:59
#4
Napisano 14.05.2012 17:40
Sprawdz to.
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE && damage > 20.0) damage=float(get_user_health(this); SetHamParamFloat(4, damage); return HAM_IGNORED; }
#6
Napisano 14.05.2012 18:04
damage > 20.0Bo ta linijka sprawia, że 1/1 z granata zadziała wtedy, gdy podstawowe obrażenia z he będą wynosić 20 lub więcej. Takiego kodu się używa do kosy PPM
2. Co do Kodu Cheq jest błąd w tym samym co podałem przed chwilą (znaczy to nie jest błąd, ale jeśli chcesz aby 1/1 z kosy działał cały czas to usuń to) i w tym:
damage=float(get_user_health(this);Nie każdy nawias jest zamknięty. Zamień na to:
damage=float(get_user_health(this));
Ale polecam standardowy sposób czyli ten z cod_inflict_damage.
Poprawiona klasa:
Użytkownik radim edytował ten post 14.05.2012 18:06
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych