Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Prośba o skompilowanie pluginuSklepik by misieq


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 C@w@ler

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:260
  • GG:
  • Imię:Sebo
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 13.05.2012 16:22

Witam proszę skompilowanie tego pluginu, ponieważ mi wyskakują errory, potrzebne pliki znajdziecie w tym temacie, w tym pluginie zmieniłem tylko flagę z X na G link do sklepiku, potrzebne pliki .inl są w załączniku 0.3.5: http://amxx.pl/topic...klepik-cod-mod/
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <xs>
new const gNazwaPluginu[] = "Sklepik COD [ML]";
new const gWersjaPluginu[] = "0.3.5";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
#define ADMIN_FLAG_G (1<<23)
#define VIP_UPRAWNIENIA ADMIN_FLAG_G
//#define WYTRZYMALOSC
#if defined WYTRZYMALOSC
native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc);
native cod_get_perk_durability(id);
#endif
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native cod_get_user_coins(id);
new CFGDir[64];
#include "sklepik/dzialko.inl"
#include "sklepik/rakieta.inl"
#include "sklepik/mina.inl"
#include "sklepik/apteczka.inl"
#include "sklepik/plaszcz.inl"
#include "sklepik/dynamit.inl"
#include "sklepik/menu_kasa.inl"
#include "sklepik/uzycie.inl"
new const g_cmds[][]= { "sklep", "sklepik", "shop", "/sklep", "/sklepik", "/shop" };
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);

register_dictionary("sklepik.txt");

/* AMXMODX */
register_cvar("cod_skelpik_wersja", gWersjaPluginu, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY);
set_cvar_string("cod_skelpik_wersja", gWersjaPluginu);
/* AMXMODX */

register_clcmd("say", "say_handle");
register_clcmd("say_team", "say_handle");

initMenuKasa();

initDzialko();
initRakieta();

initMina();

initApteczka();

initPlaszcz();

register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0");

get_configsdir(CFGDir, sizeof CFGDir - 1)

server_cmd("exec %s/sklepik_misieq.cfg", CFGDir)
}
public plugin_precache()
{
precacheDzialko();

precacheRakieta();

precacheMina();

precacheApteczka();

precacheDynamit();
}
/* Wylapanie Say'a */
public say_handle(id)
{
new stringsay[192];
read_args(stringsay, 192);
remove_quotes(stringsay);

for(new i = 0; i < sizeof g_cmds; i++)
{
if(equal(stringsay, g_cmds[i]))
{
menu_glowne(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_authorized(id)
{
/* Dzialko */
ma_dzialko[id] = false;

/* Rakiety */
ilosc_rakiet_sklep[id] = 0;
ma_rakiety[id] = false;

/* Miny */
ilosc_min_sklep[id] = 0;
ma_miny[id] = false;

/* Apteczki */
ilosc_apteczek_sklep[id] = 0;
ma_apteczki[id] = false;

/* Dynamit */
ilosc_dynamitow_sklep[id] = 0;
ma_dynamit[id] = false;
}
public client_disconnect(id)
{
/* Dzialko */
ma_dzialko[id] = false;

/* Rakiety */
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
ilosc_rakiet_sklep[id] = 0;
ma_rakiety[id] = false;

/* Miny */
new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
ilosc_min_sklep[id] = 0;
ma_miny[id] = false;

/* Apteczki */
new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
while(entApteczki > 0)
{
if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entApteczki);
entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
}
ma_apteczki[id] = false;

/* Dynamit */
new entDynamit = find_ent_by_class(0, "dynamite");
while(entDynamit > 0)
{
if(entity_get_edict(entDynamit, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entDynamit);
entDynamit = find_ent_by_class(entDynamit, "dynamite");
}
ilosc_dynamitow_sklep[id] = 0;
ma_dynamit[id] = false;
}
/* Nowa Runda - Do usuwania badziewi ktore zostaly po poprzedniej */
public Nowa_Runda()
{
/* Miny */
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}

/* Dzialko */
remove_entity_name("sentry_base")
remove_entity_name("sentry_shot")

/* Dynamit */
new entDynamit = find_ent_by_class(-1, "dynamite");
while(entDynamit > 0)
{
remove_entity(entDynamit);
entDynamit = find_ent_by_class(entDynamit, "dynamite");
}

/* Apteczki */
new entApteczka = find_ent_by_class(-1, "medkit");
while(entApteczka > 0)
{
remove_entity(entApteczka);
entApteczka = find_ent_by_class(entApteczka, "medkit");
}
}
/* Menu */
public menu_glowne(id)
{
new szText[256], szText2[256], szText3[256]
formatex(szText, charsmax(szText), "%L", LANG_SERVER, "SKLEPIK_COD_GLOWNE");
formatex(szText2, charsmax(szText2), "%L", LANG_SERVER, "SKLEPIK_COD_GLOWNE_0");
formatex(szText3, charsmax(szText3), "%L", LANG_SERVER, "SKLEPIK_COD_WYJDZ");

new menu = menu_create(szText, "menu_glowne_wybor");

menu_additem(menu, szText2, "0", 0);

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, szText3);

menu_display(id, menu, 0);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public menu_glowne_wybor(id, menu, item)
{

if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

new key = str_to_num(data)


switch(key)
{
case 0:
{
kasa_glowne(id);
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

Użytkownik C@w@ler edytował ten post 13.05.2012 16:23

Dołączona grafika
Dołączona grafika

#2 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 236
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 13.05.2012 16:39

U mnie nie ma żadnych błędów przy kompilacji sprawdź z załącznika chociaż to to samo co ty dałeś :)
// ew mogę ci skompilowane na pw dać

Załączone pliki


Użytkownik playaz44 edytował ten post 13.05.2012 16:39

  • +
  • -
  • 0

Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:
 

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
I pamiętaj, na GG i Steam pomagam tylko odpłatnie. Mój numer GG to: 6746210, a nazwa na Steam to: playaz44


#3 C@w@ler

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:260
  • GG:
  • Imię:Sebo
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 13.05.2012 19:44

To co ten wczesniej podał to nie działa.

Twoje się nie kompiluje :/
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#4 ParadisO

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:689
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 13.05.2012 21:16

@UP
to podaj błędy jakie Ci wychodzą po kompilacji
jeżeli twoje błędy są związane z tymi liniami
#include "sklepik/dzialko.inl"
#include "sklepik/rakieta.inl"
#include "sklepik/mina.inl"
#include "sklepik/apteczka.inl"
#include "sklepik/plaszcz.inl"
#include "sklepik/dynamit.inl"
#include "sklepik/menu_kasa.inl"
#include "sklepik/uzycie.inl"

to nie masz tych bibliotek u siebie i musisz je pobrać, żeby skompilować plik
  • +
  • -
  • 0

#5 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 236
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 14.05.2012 10:27

Twoje się nie kompiluje

Bo nie skomipilujesz przez amxx.pl bo nie ma plików .inl wgranych, musisz wrzucić te pliki do siebie na kompa i skompilować lokalnie
  • +
  • -
  • 0

Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:
 

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
I pamiętaj, na GG i Steam pomagam tylko odpłatnie. Mój numer GG to: 6746210, a nazwa na Steam to: playaz44


#6 C@w@ler

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:260
  • GG:
  • Imię:Sebo
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 14.05.2012 13:40

Dokladnie z dzialko.inl wrzucilem go do katalogu glownego tam gdzie sma pluginu wlaczylem compile i jakis error jest i nic nie ma w compiled, dlatego napisalem ten post, zeby ktos skompilowal, albo powiedzial co robie źle.
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#7 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 236
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 14.05.2012 13:42

Te pliki .inl muszą być w folderze include/sklepik/pliki.inl

a folder include masz tam gdzie pliki compiler.exe
  • +
  • -
  • 1

Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:
 

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
I pamiętaj, na GG i Steam pomagam tylko odpłatnie. Mój numer GG to: 6746210, a nazwa na Steam to: playaz44


#8 C@w@ler

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:260
  • GG:
  • Imię:Sebo
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 14.05.2012 13:46

Dzisiaj jeszcze sprobuje do folderu include dac i wtedy zobacze, jak cos to dam znac i temat bd do zamkniecia.
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#9 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 236
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 14.05.2012 13:53

Tylko pamiętaj żeby w folderze include zrobić folder sklepik i do niego wrzucić pliki .inl
  • +
  • -
  • 0

Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:
 

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
I pamiętaj, na GG i Steam pomagam tylko odpłatnie. Mój numer GG to: 6746210, a nazwa na Steam to: playaz44


#10 C@w@ler

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:260
  • GG:
  • Imię:Sebo
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 14.05.2012 16:52

Nie działa, dałem w folderze include folder sklepik i tam te pliki a nadal jest bląd oto ss:

http://c.wrzuta.pl/w...9ca/bez_tytulu1
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#11 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 236
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 14.05.2012 20:22

Bo nie masz biblioteki codmod.inc masz w załączniku (wrzuć ten plik do katalogu /include/ )

Załączone pliki


Użytkownik playaz44 edytował ten post 14.05.2012 20:22

  • +
  • -
  • 1

Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:
 

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
I pamiętaj, na GG i Steam pomagam tylko odpłatnie. Mój numer GG to: 6746210, a nazwa na Steam to: playaz44


#12 C@w@ler

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:260
  • GG:
  • Imię:Sebo
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 14.05.2012 21:26

Thx, skompilował, jutro zobacze czy plugin działa. Można zamknąć.
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#13 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 15.05.2012 17:25

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych