Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak zmienic model noza

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Djhehe

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:80
  • GG:
  • Imię:piotrek
  • Lokalizacja:Ziemia
Offline

Napisano 12.05.2012 16:30

Witam chcailem zrobic klase Zombie ktora ma pazury zombe i za kazdym razem gdy dodam modele pazurow to serwer nie dziala a error logow niema nizej dam sma mojej kalsy bez tych modeli co zrobilem problem mam tylko z nozem bo gdy dodaje do innej klasy bron palna to dziala a przy nozu nie chce dzialc

proszę o pomoc przy przerobieniu klasy oczywiscie + za kazda pomoc

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Zombie";
new const opis[] = "opis moj";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;

new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 650.0/800.0);
cs_set_user_nvg(id, 1);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 650.0/800.0);
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}


zapomnialbym kozystalem z tego
[CoD Nowy] Zmiana modelu gracza dla klasy/perku - AMXX.pl: Support AMX Mod X
i nic to nie dalo przy nozu

Użytkownik Djhehe edytował ten post 12.05.2012 16:31

  • +
  • -
  • 0

#2 Kamyk345D

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:125
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kg
Offline

Napisano 12.05.2012 16:40

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Zombie";
new const opis[] = "opis moj";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;

new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");

}
public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 650.0/800.0);
cs_set_user_nvg(id, 1);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/w_knife.mdl");
precache_model("models/p_knife.mdl");
precache_model("models/v_knife.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);

if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_knife.mdl")
}
}

public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED

if(!equali(model, "models/w_knife.mdl"))
return FMRES_IGNORED;

new entityowner = pev(entity, pev_owner);

return FMRES_IGNORED;

engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/w_knife.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 650.0/800.0);
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}


Jeżeli masz 3 pliki modeli v_, p_ i w_ to będzie działać, jeżeli nie masz 3 to napisz, to Ci to przerobię .

znajdź v_knife, p_knife i w_knife i zmień na nazwę swojego modelu

#3 Djhehe

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:80
  • GG:
  • Imię:piotrek
  • Lokalizacja:Ziemia
Offline

Napisano 12.05.2012 16:44

niestety mam tylko 1 plik v_knife_zombie.mdl orginalne pazury
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych