RPK. Shark podał kod na klase od lvl ale nie mg jej skomplikowac...
public cod_class_enabled(id)
{
new dostepna = 800;
new level = cod_get_user_level(id);
if(level =< 800)
{
client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
Kod klasy:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Morderca[Od 10k LvL]";
new const opis[] = "Zmniejszona grawitacja, 1/6 z MP5";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 2;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 6) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty











