Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Problem z komplikacją klasy od lvl'a

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 michal95nh

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:KRK
Offline

Napisano 12.05.2012 15:27

Siema mam problem z komplikacją od lvl'a . Chciałbym,żeby klasa była od 10k lvl'a
RPK. Shark podał kod na klase od lvl ale nie mg jej skomplikowac...
public cod_class_enabled(id)
{	  
		new dostepna = 800;
		new level = cod_get_user_level(id);
		if(level =< 800)
		{
				client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)
				return COD_STOP;
		}
		ma_klase[id] = true;
		return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
		ma_klase[id] = false;

Kod klasy:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
		
new const nazwa[]   = "Morderca[Od 10k LvL]";
new const opis[]	= "Zmniejszona grawitacja, 1/6 z MP5";
new const bronie	= (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 2;
	
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

  
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{

	 entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{

	 entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
}


public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 6) != 1 )
		return HAM_IGNORED;

	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

	return HAM_HANDLED;
}


  • +
  • -
  • 0

#2 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 14.05.2012 14:54

niewielka pomyłka, często się to zdarza ;D

if(level =< 800)

nie może być równe lub mniejsze ;D
musi być mniejsze lub równe
if (level <= 800)
i teraz sie będzie kompilować
  • +
  • -
  • 1

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#3 michal95nh

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:KRK
Offline

Napisano 15.05.2012 16:30

dzięki wielkie !
  • +
  • -
  • 0

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 15.05.2012 17:20

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych