Proszę o naprawę klasy bo nie działa he 1/2
a wiec proszę aby zrobić he 1/2
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new const nazwa[]   = "Kapitan [P MAX]";
new const opis[]    = "Klasa premium, ma 1/2 szansy na zabicie z HE i 1/2 z AWP";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie   = 35;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 100;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "C@w@ler");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
            RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
            RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[Kapitan [P MAX]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
            if(!is_user_connected(idattacker))
                            return HAM_IGNORED;
            if(!ma_klase[idattacker])
                            return HAM_IGNORED;
            if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 2) == 1)
                            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
            return HAM_IGNORED;
}
public TakeDamage1(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
            if(!is_user_connected(idattacker))
                            return HAM_IGNORED;
            if(!ma_klase[idattacker])
                            return HAM_IGNORED;
            if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && random_num(1,2) == 1)
                            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
            return HAM_IGNORED;
}
					
					
					
				
				
				
				Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 
Guest Message by DevFuse
       
 
	
Naprawa klasy
		 Temat rozp. Milioner, 12.05.2012 08:01
	
	
	
	
		1 odpowiedź w tym temacie
	
		
			
				
					
						
					
					#2
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 12.05.2012 09:58
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new const nazwa[] = "Kapitan [P MAX]";
new const opis[] = "Klasa premium, ma 1/2 szansy na zabicie z HE i 1/2 z AWP";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 100;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "C@w@ler");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[Kapitan [P MAX]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 2) == 1)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public TakeDamage1(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && random_num(1,2) == 1)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
					
					Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod








 
				
				







