Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Naprawa klasy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Milioner

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:184
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 12.05.2012 08:01

Proszę o naprawę klasy bo nie działa he 1/2

a wiec proszę aby zrobić he 1/2

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

new const nazwa[] = "Kapitan [P MAX]";
new const opis[] = "Klasa premium, ma 1/2 szansy na zabicie z HE i 1/2 z AWP";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 100;
new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "C@w@ler");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Kapitan [P MAX]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");

return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
public TakeDamage1(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika IP: 193.33.177.14:27066
Dołączona grafika

#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 12.05.2012 09:58


#include <amxmodx>

#include <hamsandwich>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

new const nazwa[] = "Kapitan [P MAX]";

new const opis[] = "Klasa premium, ma 1/2 szansy na zabicie z HE i 1/2 z AWP";

new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_MP5NAVY);

new const zdrowie = 35;

new const kondycja = 20;

new const inteligencja = 10;

new const wytrzymalosc = 100;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "C@w@ler");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage1");

}

public cod_class_enabled(id)

{

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

{

  client_print(id, print_chat, "[Kapitan [P MAX]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")

  return COD_STOP;

}

give_item(id, "weapon_hegrenade");



return COD_CONTINUE;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

if(!is_user_connected(idattacker))

  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])

  return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 2) == 1)

  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);



return HAM_IGNORED;

}

public TakeDamage1(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

if(!is_user_connected(idattacker))

  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])

  return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && random_num(1,2) == 1)

  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);



return HAM_IGNORED;

}


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych