Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Exp od 4 graczy
Temat rozp. szefszefow, 12.05.2012 00:28
cod nowy exp codmod lvl gracze wiecej expa pomoc codmodnowy
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12.05.2012 00:28
Witam. Mam takie pytanie, istnieje taki plugin że gracze na codmod dostają expa tylko wtedy gdy na serwerze gra przynajmniej "np. 4 osoby", jeżeli takiego pluginu nie ma, byłby ktoś wstanie taki zrobić? Pozdrawiam.
#2
Napisano 12.05.2012 10:04
W silniku Coda masz to.
zmieniasz 3 na 4. jak chcesz dodać jeszcze żeby exp leciał za zadawane obrażenia zmień w Obrazenia post z
a i w SmiercGraczaPost dodaj to
zamiast tego
public WygranaRunda(const Team[]) { new Players[32], playerCount, id; get_players(Players, playerCount, "aeh", Team); new doswiadczenie_za_wygrana = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_wygrana); if(get_playersnum() < 3) // ta linijka odpowiada za ilosć graczy od ktorej dostaniesz exka return; for (new i=0; i<playerCount; i++) { id = Players[i]; if(!klasa_gracza[id]) continue; doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygrana; client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za wygrana runde.", doswiadczenie_za_wygrana); SprawdzPoziom(id); } }
zmieniasz 3 na 4. jak chcesz dodać jeszcze żeby exp leciał za zadawane obrażenia zmień w Obrazenia post z
if(!is_user_connected(attacker) || !klasa_gracza[attacker]) return HAM_IGNORED;na
if(!is_user_connected(attacker) || !klasa_gracza[attacker] || get_playersnum() < 4) return HAM_IGNORED;
a i w SmiercGraczaPost dodaj to
if(!is_user_connected(attacker) || get_playersnum() < 4) return HAM_IGNORED;
zamiast tego
if(!is_user_connected(attacker)) return HAM_IGNORED;
#3
Napisano 12.05.2012 11:00
if(!is_user_connected(attacker) || !klasa_gracza[attacker]) return HAM_IGNORED; na if(!is_user_connected(attacker) || !klasa_gracza[attacker] || get_playersnum() < 4) return HAM_IGNORED; a i w SmiercGraczaPost dodaj to if(!is_user_connected(attacker) || get_playersnum() < 4) return HAM_IGNORED; zamiast tego if(!is_user_connected(attacker)) return HAM_IGNORED;
Nie mam tego wcale w silniku coda.. jest to możliwe?
#4
Napisano 12.05.2012 11:40
ja mam silnik 1.0-3 i to mam. Masz jakiegoś edytowaego Coda? i Czy to na pewno Nowy Cod?
#6
Napisano 12.05.2012 17:20
Teraz zwątpiłem czy mam nowego coda.. może to stary.. mogę dać Ci na pw .sma?
#7
Napisano 12.05.2012 17:26
tak.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, exp, codmod, lvl, gracze, wiecej expa, pomoc, codmodnowy
|
CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Problem z niewidzialnościąNapisany przez wojtu1, 16.05.2024 cod nowy |
|
|||
|
[ROZWIĄZANE] [QTM.Peyote] Dopisanie informacji do /klasyNapisany przez Lakrouss, 04.04.2024 cod, codmod |
|
|||
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych