Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Spolszczanie pliku z cvarami zombie 4,3


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Anty

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 11.05.2012 20:52

Witam,
Proszę o spolszczenie tego tekstu
Spoiler


I mam pytanie,jeżeli wpiszę
zp_extra_bazooka.amxx lub zp_laser.amxx do plugins.ini zamiast plugins-zplague.ini to będzie działać?
I jeżeli tak,to czy można wpisywać tylko do plugins.ini
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#2 Anty

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 12.05.2012 11:22

@refresh
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#3 Damian3k

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:18
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Podlaskie
Offline

Napisano 12.05.2012 11:48

użyj tłumacz google.
  • +
  • -
  • 0

#4 Anty

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 12.05.2012 11:50

Fajne nabijanie postów
I po co tak piszesz?
Użyje i będę miał same błędy...

Użytkownik Anty edytował ten post 12.05.2012 11:50

Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#5 ZuRo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:96
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:London
Offline

Napisano 12.05.2012 12:02

Znalazłem coś takiego nie wiem czy dobrze przetłumaczone bo sam tego nie tłumaczyłem.

/ / -----------------------------
/ / Zombie Plague 4.3 Config File
/ / -----------------------------
/ / Wszelkie zmiany dokonane tutaj będą
/ / Automatycznie ładowane przy starcie mapę

/ / General
/ / -------
zp_delay 10 / / Czas przed tryb gry rozpoczyna się w kilka sekund
zp_lighting "z" / / Mapa oświetlenie [ ""-najciemniejszych / / "z"-najzdolniejszych / / "-default / /" 0 "-disabled]
zp_thunderclap 90 / Thunderclap stopy w sekundach [0-wyłączone]
zp_triggered_lights 1 / / Pozwala Pokaż uruchamia światła (np. światło przełączniki)
zp_remove_doors 0 / Usuń drzwi z mapy [0 none / / 1-obrotowy tylko / / 2-drzwi]
zp_blockuse_pushables 1 / Block + użytku pushables zapobiegania błędów prędkości
zp_block_suicide 1 / przeszkodzić gracze od zabijania siebie
zp_random_spawn 1 / / Włącz losowo tarła (użyje CSDM zaostrzenia jeśli występuje)
zp_respawn_on_worldspawn_kill 1 / respawn graczy po worldspawn zabić
zp_remove_dropped 0 / / czas przed wyjęciem broni spadła w ciągu kilku sekund [0-wyłączone]
zp_remove_money 1 / Usuń gracza ceny
zp_buy_custom 1 / / Włącz menu niestandardowe kupić
zp_random_weapons 0 / / czy gracze powinni dostać broń przypadkowo zamiast kupować je
zp_admin_models_human 1 / / Włącz admin modeli odtwarzacz dla ludzi
zp_admin_knife_models_human 0 / / Włącz admin modeli noży dla ludzi
zp_admin_models_zombie 1 / / Włącz admin modele odtwarzacza zombie
zp_admin_knife_models_zombie 0 / / Włącz admin modeli nóż do zombie
zp_zombie_classes 1 / / Włącz klas zombie
zp_stats_save 1 / tymczasowo zapisany gracza opakowań amunicji i klasy zombie, kiedy odłączyć
zp_starting_ammo_packs 5 / / początkowa kwota opakowań amunicji dla nowych graczy
zp_prevent_consecutive_modes 1 / zapobieganie podobnym trybie gry były odtwarzane dwóch turach: w wierszu
zp_keep_health_on_disconnect 1 / / czy zdrowia Nemesis / Survivor zdecydowali się wokół dzieje należy zgodnej z opuszczeniem gracza

/ / Deathmatch
/ / ----------
zp_deathmatch 0 / trybie Deathmatch, starcie jako: [0-wyłączone / / 1-człowieka / / 2-zombie / 3 losowo / / 4-balance]
zp_spawn_delay 5 / / Opóźnienie przed respawning w trybie deathmatch w sekundach
zp_spawn_protection 5 / Spawn czasu ochrony deathmatch w sekundach [0-wyłączone]
zp_respawn_on_suicide 0 / respawn graczy, jeśli popełnił samobójstwo
zp_respawn_after_last_human 1 / respawn graczy choćby ostatnio człowieka pozostaje
zp_infection_allow_respawn 1 / / Pozwala na respawning rund zakażenia
zp_nem_allow_respawn 0 / / Pozwala na respawning rund nemesis
zp_surv_allow_respawn 0 / / Pozwala na respawning rund renty
zp_swarm_allow_respawn 0 / / Pozwala na respawning rund rój
zp_plague_allow_respawn 0 / / Pozwala respawning na plagę rund
zp_respawn_zombies 1 / / czy na respawn zabitych zombie
zp_respawn_humans 1 / / czy na respawn zabitych ludzi
zp_respawn_nemesis 1 / / czy na respawn zabitych nemesis
zp_respawn_survivors 1 / / czy na respawn zabitych rodzinne

/ / Dodatkowe przedmioty
/ / -----------
zp_extra_items 1 / / Włącz dodatkowych elementów
zp_extra_weapons 1 / / Włącz broni
zp_extra_nvision 1 / / Włącz noktowizor
zp_extra_antidote 1 / / Włącz antidotum
zp_extra_antidote_limit 999 / / Antidote limit zakupu na rundę
zp_extra_madness 1 / / Włącz szaleństwo zombie
zp_extra_madness_limit 999 / / Zombie Madness limit zakupu na rundę
zp_extra_madness_duration 5.0 / / okres szaleństwa Zombie
zp_extra_infbomb 1 / / Włącz bomba zakażenia
zp_extra_infbomb_limit 999 / / Infection ograniczyć zakup bomby na rundę

/ / Flashlight & Noktowizory
/ / ------------------------
zp_nvg_give 1 / Give Noktowizory [0-wyłączone / / 1-aktywny / / 2-aktywna, ale nie automatyczne włączanie]
zp_nvg_custom 1 / / Włącz Noktowizory niestandardowe
zp_nvg_size 80 / / rozmiar Noktowizory (promień)
zp_nvg_color_R 0 / / custom Zombie kolor Noktowizory (czerwony)
zp_nvg_color_G 150 / / Zombie niestandardowy kolor Noktowizory (zielony)
zp_nvg_color_B 0 / / custom Zombie kolor Noktowizory (niebieski)
zp_nvg_hum_color_R 0 / Human / custom Spectator Nightvision kolorów (czerwony)
zp_nvg_hum_color_G 150 / / Human / custom Spectator Nightvision kolor (zielony)
zp_nvg_hum_color_B 0 / Human / custom Spectator kolor Noktowizory (niebieski)
zp_nvg_nem_color_R 150 / / custom Nemesis kolor Noktowizory (czerwony)
zp_nvg_nem_color_G 0 / / custom Nemesis kolor Noktowizory (zielony)
zp_nvg_nem_color_B 0 / / custom Nemesis kolor Noktowizory (niebieski)
zp_flash_custom 0 / / Włącz latarkę niestandardowe
zp_flash_size 10 / / latarka niestandardowy rozmiar (promień)
zp_flash_drain 1 / / latarka Custom kurs drenażu [0-nieograniczona akumulatory]
zp_flash_charge 5 / latarka Custom stawka opłaty [0-nie obciążają akumulatory]
zp_flash_distance 1000 / / latarka Custom max odległość
zp_flash_color_R 100 / / Kolor latarki Custom (red)
zp_flash_color_G 100 / / Kolor latarki Custom (zielony)
zp_flash_color_B 100 / / Kolor latarki Custom (niebieski)
zp_flash_show_all 1 / / Niech gracze będą mogli zobaczyć siebie w latarkach

/ / Odrzut
/ / ---------
zp_knockback 0 / / Włącz Odrzut broni (uwaga: szok wolna ból zwiększa efekt Odrzut)
zp_knockback_damage 1 / / Użyj szkody na Odrzut obliczenia
zp_knockback_power 1 / moc broni Użyj na Odrzut obliczenia
zp_knockback_zvel 0 / / Czy Odrzut wpływu pionowej prędkości
zp_knockback_ducking 0,25 / Odrzut mnożnikiem przykucnął zombie [0-Odrzut niepełnosprawnych przy Ducking]
zp_knockback_distance 500 / max odległość do Odrzut z mocą
zp_knockback_nemesis 0,25 / Odrzut Nemesis mnożnik [0-disable Odrzut dla nemesis]

/ / Longjump
/ / --------
zp_leap_zombies 0 / Give skok do Zombies [0-wyłączone / / 1-aktywny / 2 tylko pierwszy zombie / 3 tylko w zeszłym zombie]
zp_leap_zombies_force 500 / / Force multiplier
zp_leap_zombies_height 300 / / życie w górę
zp_leap_zombies_cooldown 5.0 / / Czas między używa skok
zp_leap_nemesis 1 / Daj krok do Nemesis
zp_leap_nemesis_force 500 / / Force multiplier
zp_leap_nemesis_height 300 / / życie w górę
zp_leap_nemesis_cooldown 5.0 / / Czas między używa skok
zp_leap_survivor 0 / Daj krok do Survivor
zp_leap_survivor_force 500 / / Force multiplier
zp_leap_survivor_height 300 / / życie w górę
zp_leap_survivor_cooldown 5.0 / / Czas między używa skok

/ Ludzie
/ / ------
zp_human_health 100 / Zdrowie
zp_human_last_extrahp 0 / Ostatnie ludzi na dodatkowe wynagrodzenie dla zdrowia
zp_human_speed 240 / / Prędkość
zp_human_gravity 1.0 / / Grawitacja (0.5 = połowa)
zp_human_armor_protect 1 / Armor należy ograniczyć w porządku się zarazić
zp_human_unlimited_ammo 1 / amunicji Unlimited [0-wyłączone / / 1-amunicja BP / / 2-ammo clip]
zp_human_damage_reward 500 / / Ile ludzi uszkodzenia muszą radzić sobie na zombie, aby uzyskać opakowanie amunicji
zp_human_frags_for_kill 1 / / Ile frags ludzi dostać za zabicie zombie

/ / Custom Grenades
/ / ---------------
zp_fire_grenades 1 / / Włącz granaty napalm (zasłania HE)
zp_fire_duration 10 / czas nagrywania w sekundach
zp_fire_damage 5 / uszkodzenia Burning (co 0,2 sek)
zp_fire_slowdown 0,5 / spowolnienie Burning mnożnik (0,5 = zmniejszenie prędkości o połowę) [0-wyłączone]
zp_frost_grenades 1 / / Włącz mróz granaty (zasłania FB)
zp_frost_duration 3 / czas w sekundach Freeze
zp_flare_grenades 1 / / Włącz błysku granaty (zasłania SG)
zp_flare_duration 60 / Flare trwania pioruna w sekundach
zp_flare_size 25 / Flare Rozmiar pioruna (promień)
zp_flare_color 0 / Flare kolor [0-biały / czerwony 1 / 2-zielony / / 3-niebieski / / 4 pełnego losowe / / 5-losowo pomiędzy r, g, b]

/ / Zombies
/ / -------
zp_zombie_first_hp 2.0 / / Najpierw zombie HP mnożnik (2,0 = double zdrowia)
zp_zombie_armor 0,75 / Armor mnożnik (0,75 = 75% zombie podjąć szkodom)
zp_zombie_hitzones 0 / / dozwolone bitsum hitzones (patrz w fun.inc dla bitów części ciała) [0-wyłączone]
zp_zombie_infect_health 100 / / Ile zdrowia zombie odzyskuje z każdej infekcji
zp_zombie_fov 110 / / Pole widzenia [0-dont zmieniać]
zp_zombie_silent 1 / / Włącz ciche kroki
zp_zombie_painfree 2 / Zombies to szok bezbolesne [0-wyłączone / / 1-aktywny / 2 tylko ostatnio zombie]
zp_zombie_bleeding 1 / Zombies zostawić śladów / plamy krwi na podłodze
zp_zombie_infect_reward 1 / Ammo opakowaniach uwagę na zombie do infekowania / zabijania ludzi
zp_zombie_frags_for_infect 1 / / Ile frags zombie dostać do infekowania człowieka

/ / Special Effects
/ / ---------------
zp_infection_screenfade 1 / Screen fade dla zarażonych gracza
zp_infection_screenshake 1 / Screen wstrząsać przez zakażone gracza
zp_infection_sparkle 1 / blask światła na zakażenie
zp_infection_tracers 1 / Znaczniki na zakażenie
zp_infection_particles 1 / / cząsteczki wirusa
zp_hud_icons 1 / / Display małe ikony HUD na zakażenie, pieczenie i wydarzenia zamrażać

/ / Nemesis
/ / -------
zp_nem_enabled 1 / / Włącz tryb nemesis
zp_nem_chance 20 / / Szansa (1 X)
zp_nem_min_players 0 / Odtwarzacze Minimalne wymagane
zp_nem_health 0 / Zdrowie [0 - liczba ludzi * zdrowotnej]
zp_nem_base_health 0 / zdrowotnej [0 - użyj najpierw zombie zdrowia]
zp_nem_speed 250 / / Prędkość
zp_nem_gravity 0.5 / / Grawitacja (0.5 = połowa)
zp_nem_damage 250 / / Damage na hit
zp_nem_glow 1 / Glow effect
zp_nem_aura 1 / / Efekt halo
zp_nem_painfree 0 / Pain shock free
zp_nem_ignore_frags 1 / / czy zarobić frags
zp_nem_ignore_rewards 1 / / czy zarobić opakowań amunicji

/ / Survivor
/ / -------
zp_surv_enabled 1 / / Włącz tryb Survivor
zp_surv_chance 20 / / Szansa (1 X)
zp_surv_min_players 0 / Odtwarzacze Minimalne wymagane
zp_surv_health 0 / Zdrowie [0 - ilość zombie * zdrowotnej]
zp_surv_base_health 0 / zdrowotnej [0 - wykorzystanie ludzkiego zdrowia]
zp_surv_speed 230 / / Prędkość
zp_surv_gravity 1.25 / / Grawitacja (0.5 = połowa)
zp_surv_glow 1 / Glow effect
zp_surv_aura 1 / / Efekt halo
zp_surv_painfree 1 / Pain shock free
zp_surv_ignore_frags 1 / / czy zarobić frags
zp_surv_ignore_rewards 1 / / czy zarobić opakowań amunicji
zp_surv_weapon "weapon_m249" / weapon / Renta (podaje domyślne)
zp_surv_unlimited_ammo 2 / amunicji bez ograniczeń dla Survivor [0-wyłączone / / 1-amunicja BP / / 2-ammo clip]

/ / Swarm Mode
/ / ----------
zp_swarm_enabled 1 / / Włącz tryb rój
zp_swarm_chance 20 / / Szansa (1 X)
zp_swarm_min_players 0 / Odtwarzacze Minimalne wymagane

/ / Multiple Infection
/ / ------------------
zp_multi_enabled 1 / / Włącz tryb wielu infekcji
zp_multi_chance 20 / / Szansa (1 X)
zp_multi_min_players 0 / Odtwarzacze Minimalne wymagane
zp_multi_ratio 0,15 / stosunek Infect (count zombie = współczynnik * liczba ludzi)

/ / Plague Mode
/ / -----------
zp_plague_enabled 1 / / Włącz tryb plaga
zp_plague_chance 30 / / Szansa (1 X)
zp_plague_min_players 0 / Odtwarzacze Minimalne wymagane
zp_plague_ratio 0,5 / stosunek Infect (count zombie = współczynnik * liczba ludzi)
zp_plague_nem_number 1 / / liczba Nemesis
zp_plague_nem_hp_multi 0.5 / / Nemesis HP mnożnik (0,5 = 50% zdrowia)
zp_plague_surv_number 1 / / liczba Survivor
zp_plague_surv_hp_multi 0.5 / / Survivor HP mnożnik (0,5 = 50% zdrowia)

/ / Logowanie
/ / -------
zp_logcommands 1 / Zaloguj admin polecenia "zombieplague.log"

/ / Dodatkowe ustawienia
/ / -------------------
mp_flashlight 1 / / Włącza latarkę
mp_footsteps 1 / / Włącza ślady
mp_playerid 1 / uniemożliwia widzenie wrogów w ciemności, wykorzystać
sv_maxspeed 9999 / / Zapobiega CS z ograniczenia swojego człowieka / prędkości zombie na 320


  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika

#6 Anty

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 12.05.2012 12:05

Nie za dobre tłumaczenie,ale +
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#7 ZuRo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:96
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:London
Offline

Napisano 12.05.2012 12:21

To spolszczenie wydaje się lepsze od tamtego

// -----------------------------
// Zombie Plague 4.3 Config File
// -----------------------------
// Any changes you make here will be
// automatically loaded at map start// -----------------------------
// Zombie Plague 4.3 Config File
// -----------------------------
// Any changes you make here will be
// automatically loaded at map start

// Generalne
// -------
zp_delay 10 // Czas do wybrania pierwszego zombie/trybu
zp_lighting "a" // Jasność mapy (a ciemno jak w d*pie z najjaśniejsze] 0 wyłącza
zp_thunderclap 90 // Co ile sekund ma uderzać piorun [0-wyłącza]
zp_triggered_lights 1 // Czy na mapie mają być świecące elementy?
zp_remove_doors 0 // usuwać drzwi z mapy? [0-nie // 1-tylko obracające // 2-wszystkie drzwi]
zp_blockuse_pushables 1 // Block +use on pushables to prevent the speed bug
zp_block_suicide 1 // czy wyłączyc komendę kill?
zp_random_spawn 1 // włączyć odradzanie w przypadkowych miejscach na mapie?
zp_respawn_on_worldspawn_kill 1 // Odradzać graczy którzy sami sie zabili?
zp_remove_dropped 0 // Czas ochrony o spawnie [0-wyłącza]
zp_remove_money 1 // usunąć pieniądze graczom?
zp_buy_custom 1 // włączyć dodatkowe przedmioty?
zp_random_weapons 0 // Czy gracze mają mieć bronie losowo zamiast kupowania ich?
zp_admin_models_human 1 // Włączyć specjalny model człowieka admina
zp_admin_knife_models_human 0 // Włączyć specjalny model noża dla admina? (człowiek)
zp_admin_models_zombie 1 // Włączyć specjalny model zombie dla admina?
zp_admin_knife_models_zombie 0 // Włączyć specjalny model noża dla admina? (zombie)
zp_zombie_classes 1 // Włączyć klasy zombie?
zp_stats_save 1 // Zapamiętywać klasę zombie i ammo paki po wyjściu gracza z serwera? (do zmiany mapy)
zp_starting_ammo_packs 5 // Ilośc ammo paczek na start
zp_prevent_consecutive_modes 1 // Prevent the same game mode from being played two rounds in a row
zp_keep_health_on_disconnect 1 // czy życie Nemesisa/Survivora ma być zatrzymane po wyjściu gracze z serwera?

// Deathmatch
// ----------
zp_deathmatch 0 // Deathmatch, Odradzanie: [0-wyłącza // 1-tylko ludzie // 2-tylko zombie // 3-losowo // 4-zombie i ludzie]
zp_spawn_delay 5 // Po ilu sekundach gracze mają się odradzać?
zp_spawn_protection 5 // Ochrona po odrodzeniu w sekundach [0-wyłącza]
zp_respawn_on_suicide 0 // Odradzaj graczy jeżeli sami się zabiją
zp_respawn_after_last_human 1 // Odradzaj ludzi jeżeli został tylko 1 żywy gracz
zp_infection_allow_respawn 1 // Pozwól na odradzanie w trybie infekcji
zp_nem_allow_respawn 0 // Pozwól na odradzanie w trybie nemesis
zp_surv_allow_respawn 0 // Pozwól na odradzanie w trybie survivor
zp_swarm_allow_respawn 0 // Pozwól na odradzanie w trybie swarm
zp_plague_allow_respawn 0 // Pozwól na odradzanie w trybie plagi
zp_respawn_zombies 1 // Czy odradzać zabite zombie?
zp_respawn_humans 1 // czy odradzać zabitych ludzi?
zp_respawn_nemesis 1 // czy odradzać nemesis?
zp_respawn_survivors 1 // czy odradzać survivora?

// Dodatkowe przedmioty
// -----------
zp_extra_items 1 // Włącz dodatkowe przedmioty
zp_extra_weapons 1 // włączyć bronie?
zp_extra_nvision 1 // włączyć noktowizor?
zp_extra_antidote 1 // włączyć antidotum?
zp_extra_antidote_limit 999 // Limit antidotum na runde
zp_extra_madness 1 // włączyc szalonego zombie?
zp_extra_madness_limit 999 // Limit kupna szalonego zombie na runde
zp_extra_madness_duration 5.0 // czas trwania szalonego zombie
zp_extra_infbomb 1 // włączyc bombę infekującom?
zp_extra_infbomb_limit 999 // Limit bomb na runde

// Latarka i Noktowizor
// ------------------------
zp_nvg_give 1 // Daj noktowizor [0-wyłączyć // 1-włączyć // 2-włączyć ale bez automatycznego włączania(xD)]
zp_nvg_custom 1 // czy włączyć własne ustawienia? (te niżej)
zp_nvg_size 80 // Rozmair noktowizora
zp_nvg_color_R 0 // Kolor w postaci RGB nightvision dla zombie (wartość dla koloru czerwonego, od 0 do 255)
zp_nvg_color_G 150 // Kolor w postaci RGB nightvision dla zombie (wartość dla koloru zielonego, od 0 do 255)
zp_nvg_color_B 0 // Kolor w postaci RGB nightvision dla zombie (wartość dla koloru niebieskiego, od 0 do 255)
zp_nvg_hum_color_R 0 // Kolor w postaci RGB nightvision dla człowieka (wartość dla koloru czerwonego, od 0 do 255)
zp_nvg_hum_color_G 150 // Kolor w postaci RGB nightvision dla człowieka (wartość dla koloru zielonego, od 0 do 255)
zp_nvg_hum_color_B 0 // Kolor w postaci RGB nightvision dla człowieka (wartość dla koloru niebieskiego, od 0 do 255)
zp_nvg_nem_color_R 150 // Kolor w postaci RGB nightvision dla nemesis (wartość dla koloru czerwonego, od 0 do 255)
zp_nvg_nem_color_G 0 // Kolor w postaci RGB nightvision dla nemesis (wartość dla koloru zielonego, od 0 do 255)
zp_nvg_nem_color_B 0 // Kolor w postaci RGB nightvision dla nemesis (wartość dla koloru niebieskiego, od 0 do 255)
zp_flash_custom 0 // włączyć własne ustawienia latarki?
zp_flash_size 10 // Rozmiar latarki
zp_flash_drain 1 // częstotliwość rozładowywanie się latarki [0-niewczyerpane baterie]
zp_flash_charge 5 // częstotliwość ładowania latarki [0-wyłącz]
zp_flash_distance 1000 // maksymalny dystans działania
zp_flash_color_R 100 // kolor latarki (czerwony)
zp_flash_color_G 100 // kolor latarki (zielony)
zp_flash_color_B 100 // kolor latarki (niebieski)
zp_flash_show_all 1 // Czy gracze mają widzieć światło latarki innych?

// Odrzut
// ---------
zp_knockback 0 // Włącz odrzut z broni dla zombie
zp_knockback_damage 1 // Bierz pod uwagę obrażenia
zp_knockback_power 1 // Bierz pod uwagę siłę broni
zp_knockback_zvel 0 // Odrzucanie zombie w pionie?
zp_knockback_ducking 0.25 // Odrzut zombie podczas kucania
zp_knockback_distance 500 // Maksymalny dystans odrzucenia
zp_knockback_nemesis 0.25 // Odrzut dla nemesisa

// Longjump
// --------
zp_leap_zombies 0 // Daj daleki skok wszystkim zombie [0-disabled // 1-włączone // 2-tylko pierwszy zombie // 3-tylko ostatni zombie]
zp_leap_zombies_force 500 // odległość skoku
zp_leap_zombies_height 300 // wysokośc skoku
zp_leap_zombies_cooldown 5.0 // co jaki czas można użyć dalekiego skoku
zp_leap_nemesis 1 // daj daleki skok nemesisowi
zp_leap_nemesis_force 500 // odległość skoku dla nemesisa
zp_leap_nemesis_height 300 // wysokość skoku dla nemesisa
zp_leap_nemesis_cooldown 5.0 // co jaki czas nemesis może użyć dalekiego skoku
zp_leap_survivor 0 // daj daleki skok surviovrowi
zp_leap_survivor_force 500 // odległość skoku survivora
zp_leap_survivor_height 300 // wysokośc skoku survivora
zp_leap_survivor_cooldown 5.0 // co jaki czas survivor może użyć dalekiego skoku

// Ludzie
// ------
zp_human_health 100 // życie człowieka
zp_human_last_extrahp 0 // Dodatkowe życie dla ostatniego człowieka
zp_human_speed 240 // szybkość
zp_human_gravity 1.0 // Grawitacja (0.5 = połowa)
zp_human_armor_protect 1 // Czy kamizelka chroni przed infekcją?
zp_human_unlimited_ammo 0 // Nieskończonośc amunicji [0-wyłącz // 1-włącz ale trzeba przełodowywać // 2-nieskończonośc amunicji nie trzeba przeładowywać]
zp_human_damage_reward 500 // Za ile obrażeń otrzymujemy 1 ammo paczke
zp_human_frags_for_kill 1 // Ile fragów za zabicie zombie

// Granaty
// ---------------
zp_fire_grenades 1 // włącz granaty z napalmem (HE)
zp_fire_duration 10 // czas płonięcia (sekundy)
zp_fire_damage 5 // Burning damage (every 0.2 secs)
zp_fire_slowdown 0.5 // Płonięcie spowalnia? (0.5 = o połowę) [0-wyłącz]
zp_frost_grenades 1 // włączyć granaty zamrażające? (FB)
zp_frost_duration 3 // czas zamrożenia
zp_flare_grenades 1 // Włączyć flary? (Smoke)
zp_flare_duration 60 // Czas działania flary
zp_flare_size 25 // Zasięg flary
zp_flare_color 0 // Kolor flary [0-biały // 1-czerwony // 2-zielony // 3-niebieski // 4-przypadkowy // 5-przypadkowy (czerw. zielony, nieb.]

// Zombies
// -------
zp_zombie_first_hp 2.0 // HP pierwszego zombie (2.0 = mnożone przez 2)
zp_zombie_armor 0.75 // Otrzymywane obrażenia (0.75 = zombie otrzymują 75% obrażeń)
zp_zombie_hitzones 0 // Allowed hitzones bitsum (look into fun.inc for body part bits) [0-disabled]
zp_zombie_infect_health 100 // Ile hp zombie dostają za infekcję
zp_zombie_fov 110 // Pole widzenia [0-nie zmieniaj]
zp_zombie_silent 1 // Wyłącz odgłosy kroków
zp_zombie_painfree 2 // czy usunąc efekty bólu? spowolnienie i krew [0-wyłącz// 1-włącz // 2-tylko ostatni zombie]
zp_zombie_bleeding 1 // zombie zostawiają ślady na podłodze
zp_zombie_infect_reward 1 // Ammo paki za infekcje
zp_zombie_frags_for_infect 1 // Fragi za infekcje

// efekty
// ---------------
zp_infection_screenfade 1 // Przygasanie ekranu zainfekowanemu
zp_infection_screenshake 1 // Wstrząs ekranu zainfekowanemu
zp_infection_sparkle 1 // Blask światła po zainfekowaniu
zp_infection_tracers 1 // smuga po zainfekowaniu
zp_infection_particles 1 // Particles on infection
zp_hud_icons 1 // Display small HUD icons on infection, burning, and freeze events

// Nemesis
// -------
zp_nem_enabled 1 // Włącz tryb nemesis
zp_nem_chance 20 // szansa (1 na X)
zp_nem_min_players 0 // Minimum Graczy do trybu
zp_nem_health 0 // życie [0 - ilośc ludzi*domyslne życie]
zp_nem_base_health 0 // domyslne życie [0 - użyj hp pierwszego zombie]
zp_nem_speed 250 // szybkość
zp_nem_gravity 0.5 // Grawitacja (0.5 = połowa)
zp_nem_damage 250 // zadawane obrażenia
zp_nem_glow 1 // efekt świecenia
zp_nem_aura 1 // efekt aury
zp_nem_painfree 0 // wyłączyć efekt bólu?
zp_nem_ignore_frags 1 // czy nemesis ma dostawać fragi
zp_nem_ignore_rewards 1 // czy nemesis ma dostawać ammo packi

// Survivor
// -------
zp_surv_enabled 1 // Włącz tryb surviora
zp_surv_chance 20 // szansa (1 na X)
zp_surv_min_players 0 // Minimum Graczy do trybu
zp_surv_health 0 // życie [0 - ilość zombie*domyślne zycie]
zp_surv_base_health 0 // domyslne życie [0 - użyj zycia człowieka]
zp_surv_speed 230 // szybkość
zp_surv_gravity 1.25 // grawitacja (0.5 = half)
zp_surv_glow 1 // efekt świecenia
zp_surv_aura 1 // efekt aury
zp_surv_painfree 1 // wyłączyć efekt bólu
zp_surv_ignore_frags 1 // czy survivor ma dostawać fragi?
zp_surv_ignore_rewards 1 // czy survivor ma dostawać ammo packi
zp_surv_weapon "weapon_m249" // jaką broń ma mieć survivor?
zp_surv_unlimited_ammo 2 // Nieskończonośc amunicji dla surva [0-wyłącz // 1-włącz ale trzeba przełodowywać // 2-nieskończonośc amunicji nie trzeba przeładowywać]

// Swarm Mode
// ----------
zp_swarm_enabled 1 // Włącz tryb swarm
zp_swarm_chance 20 // szansa (1 na X)
zp_swarm_min_players 0 // Minimum graczy do trybu

// masowa infekcja
// ------------------
zp_multi_enabled 1 // Włącz tryb masowej infekcji
zp_multi_chance 20 // szansa (1 na X)
zp_multi_min_players 0 // Minimum graczy do trybu
zp_multi_ratio 0.15 // Proporcja zarażenia w trybie Multiple Infection (ilosc zombie = proporcja*ilosc ludzi)


// Plaga
// -----------
zp_plague_enabled 1 // Włącz tryb plagi?
zp_plague_chance 30 // szansa (1 na X)
zp_plague_min_players 0 // Minimum graczy do trybu
zp_plague_ratio 0.5 // Proporcja zarażenia w trybie Plague (ilosc zombie = proporcja*ilosc ludzi)
zp_plague_nem_number 1 // ilośc nemesisów
zp_plague_nem_hp_multi 0.5 // mnożnik HP (0.5 = 50% HP)
zp_plague_surv_number 1 // ilośc survivorów
zp_plague_surv_hp_multi 0.5 // mnożik HP (0.5 = 50% HP)

// Logging
// -------
zp_logcommands 1 // Zapisuj działania adminów do "zombieplague.log"

// Additional settings
// -------------------
mp_flashlight 1 // włącz latarki
mp_footsteps 1 // włącz kroki
mp_playerid 1 // Wyłącza pokazywanie nicku gracza przez najechanie celownikiem
sv_maxspeed 9999 // Wyłącza ograniczenie szybkości


  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika

#8 Anty

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 12.05.2012 13:13

O to mi pasuje dzięki

Proszę teraz o odpowiedź odnośnie drugiego pytania
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#9 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 13.05.2012 19:49

Prośba o tłumaczenie tekstu powinna raczej trafić na forum lingwistyczne, a nie tutaj, ale skoro już otrzymałeś pomoc, to nie ma się co czepiać.

Co do umieszczenia pluginów w plugins.ini zamiast plugins-zombie.ini - pliki różnią się tylko tym, że najpierw zostaną załadowane wszystkie pluginy z plugins.ini a dopiero potem z plugins-zombie.ini czy innych plugins-*.ini. Możesz je umieścić w którym pliku chcesz, jednak autor pluginu stworzył ten drugi plik, aby wszystko co dotyczy jego moda znajdowało się tam i było łatwiejsze do odnalezienia, więc polecam zostawić jak jest ;)
  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#10 Anty

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 13.05.2012 21:06

Ok,dzięki

Można zamknąć
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#11 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 13.05.2012 22:41

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych