Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Prośba o klase ++


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 dominiv2604

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 11.05.2012 12:57

Kamikadze(Super Premium)
Inteligencja: 10
Zdrowie: 40
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 60
Bronie:he, złote m4a1,złoty deagle, złoty nóż
Dodatkowy opis: Wybucha po śmierci zadając 50(+inteligencja) obrażeń, 1/2 z he +15 obrażeń z m4a1 oraz deagle 1/1 z kosy.

Na flagę "t"
  • +
  • -
  • 0

#2 dominiv2604

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 11.05.2012 17:31

ewentualnie nie musi być złotych modeli
  • +
  • -
  • 0

#3 dominiv2604

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 12.05.2012 09:05

REF
  • +
  • -
  • 0

#4 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 236
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 12.05.2012 13:56

Deagle też ma mieć +15dmg?

Dobra zrobiłem ci tą klasę a z kosy ma 1/1 PPM i LPM bo nie uwzględniłeś jak ma być.

inne informacje

Ścieżki do modeli i ich nazwy muszą być

dla złotego m4a1
Spoiler


dla złotego deagle
Spoiler


dla złotej kosy
Spoiler


Zrobiłem to już za ciebie i w paczce masz wszystko gotowe :)

download

Same modele jak by coś się stało z załącznikiem na forum :)
models.zip - 4shared.com - partage et stockage de fichiers en ligne - télécharger
models.zip - Speedy Share - upload your files here

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:
 

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
I pamiętaj, na GG i Steam pomagam tylko odpłatnie. Mój numer GG to: 6746210, a nazwa na Steam to: playaz44


#5 dominiv2604

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 13.05.2012 16:14

masz +, zrób żeby z kosy tylko ppm miało, tak z deagla ma być +15 również

aaaaa i jeszcze prefiks żeby był SP
  • +
  • -
  • 0

#6 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 236
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 13.05.2012 16:34

1/1 z kosy PPM + prefiks i deagle +15dmg

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new sprite_blast, sprite_white;
new ma_klase[33];
new zygfryd[33][31]
new const nazwa[] = "Kamikadze(Super Premium)";
new const opis[] = "Wybucha po śmierci zadając 50(+inteligencja) obrażeń, 1/2 z he +15 obrażeń z m4a1 oraz deagle 1/1 z kosy";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "DodatkoweDMG");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "JedenZ");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/cod/p_zlotem4.mdl");
precache_model("models/cod/v_zlotem4.mdl");
precache_model("models/cod/p_zlotydgl.mdl");
precache_model("models/cod/v_zlotydgl.mdl");
precache_model("models/cod/p_zlotakosa.mdl");
precache_model("models/cod/v_zlotakosa.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[SP]Kamikadze nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = 1;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
zygfryd[id][CSW_HEGRENADE] = 2
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
zygfryd[id][CSW_HEGRENADE] = 0
ma_klase[id] = 0;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)

if (zygfryd[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,zygfryd[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}
public DodatkoweDMG(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_M4A1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_DEAGLE)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
public Death()
{
new id = read_data(2);
if(ma_klase[id])
Eksploduj(id);
}
public Eksploduj(id)
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 300 );
write_coord( iOrigin[2] + 300 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 8 ); // speed
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(id, pid, 50.0, 1.0);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_M4A1)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_zlotem4.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_zlotem4.mdl")

}
}

if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_DEAGLE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_zlotydgl.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_zlotydgl.mdl")

}
}

if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_zlotakosa.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_zlotakosa.mdl")

}
}
}
public JedenZ(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 1.0 && IN_ATTACK2)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:
 

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
I pamiętaj, na GG i Steam pomagam tylko odpłatnie. Mój numer GG to: 6746210, a nazwa na Steam to: playaz44


#7 dominiv2604

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 13.05.2012 17:01

świetna robota, temat do zamknięcia
  • +
  • -
  • 0

#8 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 13.05.2012 19:47

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych