Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Prosze o kilka klas

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 Milioner

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:184
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 09.05.2012 20:23

Nazwa: Longer

Inteligencja: 0
Zdrowie 20
Wytrzymałość 30
Kondycja: 20
Dodatkowy opis: Posiada AK oraz ma moduł odrzutowy.
Bronie: AK


Nazwa: Duch

Inteligencja: 0
Zdrowie 25
Wytrzymałość 25
Kondycja: 25
Dodatkowy opis: Morze przechodzić przez ściany przez 10 sek (raz na rundę)
Bronie: M4


Nazwa: Plutonowy

Inteligencja: 0
Zdrowie 20
Wytrzymałość 30
Kondycja: 20
Dodatkowy opis: Posiada Digl + 10 dmg z niego
Bronie: Digl



Nazwa: Oszust

Inteligencja: 0
Zdrowie 30
Wytrzymałość 20
Kondycja: 35
Dodatkowy opis: ma 1/2 szans na podłożenie fałszywej paki gracz gdy próbuje ją rozbroić ginie
Bronie: AK, scout



Nazwa: Truciciel

Inteligencja: 0
Zdrowie 30
Wytrzymałość 20
Kondycja: 35
Dodatkowy opis: ma 3 smoke które tróją graczy odejmując im po 5hp co sek przez 10 sek jeden smoke może rzucić raz na 10 sek
Bronie: Galil, Mac10




Nazwa: Szaman

Inteligencja: 0
Zdrowie 30
Wytrzymałość 20
Kondycja: 35
Dodatkowy opis: Dwa razy na rundę może być nie widzialny w 80% przez 10 sek
Bronie: Famas

Użytkownik Milioner edytował ten post 09.05.2012 20:28

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika IP: 193.33.177.14:27066
Dołączona grafika

#2 Milioner

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:184
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 10.05.2012 10:52

ref
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika IP: 193.33.177.14:27066
Dołączona grafika

#3 C@w@ler

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:260
  • GG:
  • Imię:Sebo
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 10.05.2012 11:21

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Loger";
new const opis[] = "Posiada modul odrzutowy";
new const bronie = (1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;
new bool:ma_klase[33];
new Float:ostatni_skok[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "C@w@ler");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
new flags = pev(id, pev_flags);

if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0)
{
ostatni_skok[id] = get_gametime();
new Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
}


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Plutonowy";
new const opis[] = "Posiada Digl + 10 dmg z niego";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;
new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "C@w@ler");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Dołączona grafika
Dołączona grafika

#4 Milioner

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:184
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 10.05.2012 11:41

Dzięki ;) zostało 4 :)
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika IP: 193.33.177.14:27066
Dołączona grafika

#5 C@w@ler

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:260
  • GG:
  • Imię:Sebo
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 10.05.2012 12:31

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
#define CZAS_NOCLIP 10
new const nazwa[] = "Duch";
new const opis[] = "Moze przechodzić przez ściany przez 10 sek (raz na rundę)";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 25;
new bool:uzyl[33];
new msg_bartime;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "C@w@ler.", nazwa);
uzyl[id] = false;
}

public cod_class_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(uzyl[id])
{
ColorChat(id, RED, "Juz wykorzystales przechodzenie!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_NOCLIP);
set_bartime(id, CZAS_NOCLIP);
set_task(CZAS_NOCLIP.0, "WylaczNoclip", id);
uzyl[id] = true;

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
uzyl[id] = false;

public WylaczNoclip(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;

set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_WALK);

new Float:origin[3];

pev(id, pev_origin, origin);

if (!is_hull_vacant(origin, pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN, id))
user_silentkill(id);
}
stock bool:is_hull_vacant(const Float:origin[3], hull,id)
{
static tr;
engfunc(EngFunc_TraceHull, origin, origin, 0, hull, id, tr)
if (!get_tr2(tr, TR_StartSolid) || !get_tr2(tr, TR_AllSolid))
return true;

return false;
}
public set_bartime(id, czas)
{
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id);
write_short(czas);
message_end();
}

Użytkownik C@w@ler edytował ten post 10.05.2012 12:31

Dołączona grafika
Dołączona grafika

#6 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 236
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 10.05.2012 12:32

Duch (nie testowany)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>
#define CZAS_NOCLIP 10
new const nazwa[] = "Duch";
new const opis[] = "Moze przechodzic przez sciany przez 10 sek (raz na rundę)";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 25;
new bool:uzyl[33];
new msg_bartime;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl & QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
public cod_class_enabled(id)
{
uzyl[id] = false;
ma_klase[id] = 1
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0
}
public cod_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(uzyl[id])
{
ColorChat(id, RED, "Juz wykorzystales swoja moc!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_NOCLIP);
set_bartime(id, CZAS_NOCLIP);
set_task(CZAS_NOCLIP.0, "WylaczNoclip", id);
uzyl[id] = true;

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
uzyl[id] = false;
public WylaczNoclip(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;

set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_WALK);

new Float:origin[3];

pev(id, pev_origin, origin);

if (!is_hull_vacant(origin, pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN, id))
user_silentkill(id);
}
stock bool:is_hull_vacant(const Float:origin[3], hull,id)
{
static tr;
engfunc(EngFunc_TraceHull, origin, origin, 0, hull, id, tr)
if (!get_tr2(tr, TR_StartSolid) || !get_tr2(tr, TR_AllSolid))
return true;

return false;
}
public set_bartime(id, czas)
{
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id);
write_short(czas);
message_end();
}


ehh szybszy był no nic ;P

Użytkownik playaz44 edytował ten post 10.05.2012 12:33

  • +
  • -
  • 1

Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:
 

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
I pamiętaj, na GG i Steam pomagam tylko odpłatnie. Mój numer GG to: 6746210, a nazwa na Steam to: playaz44


#7 Milioner

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:184
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 10.05.2012 12:58

Mimo to masz +

e duch nie działa nie da się przechodzić
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika IP: 193.33.177.14:27066
Dołączona grafika

#8 C@w@ler

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:260
  • GG:
  • Imię:Sebo
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 10.05.2012 13:35

Moj nie działa?
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#9 Milioner

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:184
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 10.05.2012 14:02

Twój i jego a pod jakim przyciskiem go zrobiłeś?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika IP: 193.33.177.14:27066
Dołączona grafika

#10 C@w@ler

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:260
  • GG:
  • Imię:Sebo
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 10.05.2012 14:04

Hmm to jest domyślnie chyba sprobuj: c, e ctrl+space, ctrl+e, ctrl+c, ale chyba to c lub e
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#11 Milioner

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:184
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 10.05.2012 14:14

nic nie dało
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika IP: 193.33.177.14:27066
Dołączona grafika

#12 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 236
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 10.05.2012 15:09

Pod "e" albo pod "x" spróbuj bo kod jest z perku a tam domyślnie jest pod "e"
  • +
  • -
  • 0

Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:
 

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
I pamiętaj, na GG i Steam pomagam tylko odpłatnie. Mój numer GG to: 6746210, a nazwa na Steam to: playaz44


#13 Milioner

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:184
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 10.05.2012 18:18

to samo... :(
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika IP: 193.33.177.14:27066
Dołączona grafika

#14 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 236
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 11.05.2012 11:30

A spróbuj to

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>
#define CZAS_NOCLIP 10
new const nazwa[] = "Duch";
new const opis[] = "Moze przechodzic przez sciany przez 10 sek (raz na rundę)";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 25;
new bool:uzyl[33];
new msg_bartime;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl & QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
public cod_class_enabled(id)
{
uzyl[id] = false;
}
public cod_perk_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(uzyl[id])
{
ColorChat(id, RED, "Juz wykorzystales swoja moc!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_NOCLIP);
set_bartime(id, CZAS_NOCLIP);
set_task(CZAS_NOCLIP.0, "WylaczNoclip", id);
uzyl[id] = true;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
uzyl[id] = false;
public WylaczNoclip(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;
set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_WALK);
new Float:origin[3];
pev(id, pev_origin, origin);
if (!is_hull_vacant(origin, pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN, id))
user_silentkill(id);
}
stock bool:is_hull_vacant(const Float:origin[3], hull,id)
{
static tr;
engfunc(EngFunc_TraceHull, origin, origin, 0, hull, id, tr)
if (!get_tr2(tr, TR_StartSolid) || !get_tr2(tr, TR_AllSolid))
return true;
return false;
}
public set_bartime(id, czas)
{
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id);
write_short(czas);
message_end();
}

  • +
  • -
  • 1

Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:
 

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
I pamiętaj, na GG i Steam pomagam tylko odpłatnie. Mój numer GG to: 6746210, a nazwa na Steam to: playaz44


#15 Milioner

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:184
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 11.05.2012 14:34

spróbuje

proszę o kolejne klasy ...

chyba nici z ducha nie działa :( :confused:
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika IP: 193.33.177.14:27066
Dołączona grafika

#16 Milioner

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:184
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 12.05.2012 07:27

jeszcze kilka klas... :)
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika IP: 193.33.177.14:27066
Dołączona grafika

#17 Milioner

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:184
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 12.05.2012 16:36

ref
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika IP: 193.33.177.14:27066
Dołączona grafika

#18 Milioner

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:184
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 14.05.2012 20:07

ref
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika IP: 193.33.177.14:27066
Dołączona grafika

#19 Milioner

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:184
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 15.05.2012 15:13

da radę?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika IP: 193.33.177.14:27066
Dołączona grafika

#20 Milioner

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:184
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 16.05.2012 20:28

ref
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika IP: 193.33.177.14:27066
Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych