Daje +
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 09.05.2012 19:22
Daje +
PCL.PL znowu powraca ! Zapraszam serdecznie
#3
Napisano 09.05.2012 21:41
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Klasa Testowa";
new const opis[] = "Klasa Testowa";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Klasa Testowa] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 5) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
I jak tu zrobić żeby było 1/5 z awp a reszta żeby była normalna, jak to również zrobić np przy innej klasie ? może mi to ktoś wytłumaczyć ?
PCL.PL znowu powraca ! Zapraszam serdecznie
#4
Napisano 11.05.2012 14:25
PCL.PL znowu powraca ! Zapraszam serdecznie
#5
Napisano 11.05.2012 14:33
tu dorzucasz jeszcze tamten wqarunek
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 5) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
czyli wygląda tak
[/color]
[color=#000088][size=2]public[/size][/color][color=#000000][size=2] fwTakeDamage_JedenZ[/size][/color][color=#666600][size=2]([/size][/color][color=#000088][size=2]this[/size][/color][color=#666600][size=2],[/size][/color][color=#000000][size=2] idInf[/size][/color][color=#666600][size=2],[/size][/color][color=#000000][size=2] idAtt[/size][/color][color=#666600][size=2],[/size][/color][color=#660066][size=2]Float[/size][/color][color=#666600][size=2]:[/size][/color][color=#000000][size=2]fDmg[/size][/color][color=#666600][size=2],[/size][/color][color=#000000][size=2] dmgBits[/size][/color][color=#666600][size=2])[/size][/color]
[color=#666600][size=2]{[/size][/color]
[color=#000088][size=2]if[/size][/color][color=#666600][size=2](![/size][/color][color=#000000][size=2]is_user_alive[/size][/color][color=#666600][size=2]([/size][/color][color=#000000][size=2]idAtt[/size][/color][color=#666600][size=2])[/size][/color][size=2][color=#666600]&&[/color][/size][color=#666600][size=2]![/size][/color][color=#000000][size=2]ma_klase[/size][/color][color=#666600][size=2][[/size][/color][color=#000000][size=2]idAtt && [/size][/color][color=#666600][size=2]weapon == CSW_AWP && damage > 10.0 && random_num(1,5) == 1[/size][/color][color=#666600][size=2])[/size][/color]
[color=#000088][size=2]return[/size][/color][color=#000000][size=2] HAM_IGNORED[/size][/color][color=#666600][size=2];[/size][/color]
[color=#000000][size=2]cs_set_user_armor[/size][/color][color=#666600][size=2]([/size][/color][color=#000088][size=2]this[/size][/color][color=#666600][size=2],[/size][/color][color=#006666][size=2]0[/size][/color][color=#666600][size=2],[/size][/color][color=#000000][size=2] CS_ARMOR_NONE[/size][/color][color=#666600][size=2]);[/size][/color]
[color=#660066][size=2]SetHamParamFloat[/size][/color][color=#666600][size=2]([/size][/color][color=#006666][size=2]4[/size][/color][color=#666600][size=2],[/size][/color][color=#000088][size=2]float[/size][/color][color=#666600][size=2]([/size][/color][color=#000000][size=2]get_user_health[/size][/color][color=#666600][size=2]([/size][/color][color=#000088][size=2]this[/size][/color][color=#666600][size=2])[/size][/color][color=#666600][size=2]+[/size][/color][color=#006666][size=2]1[/size][/color][color=#666600][size=2]));[/color]
[color=#666600]return HAM_HANDLED;
}
i tak w ogole, to nie || lecz &&
JAKIE TO autouzupełnianie jest głupie!!!!
nie chce mi sie znow twojego przerabiać, łap z mojej klasy
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AWP && damage > 10.0 && random_num(1,5) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 11.05.2012 14:38
#6
Napisano 11.05.2012 14:33
#include <hamsandwich>
Użytkownik Proxma Vacik edytował ten post 11.05.2012 14:34
[ CS-Sfera.pl - Forum ogólnotematyczne ]
Sprzedam paczkę AMXX - COD MOD a la LOL (100k LVL):
IP serwera - 31.186.82.137:27106 (podgląd), pisać GG!
Kontakt:
GG: 46592283
E-mail: marcin@cs-sfera.pl
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
Polaczenie informacji HUD.Napisany przez SHiBBy., 12.11.2025 |
|
|
|||
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod













